Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

sä olet kyllä todella hyvännäköinen.... :) että ehkä ne on oikeassa:D[/QUOTE]

En mä mistään ulkonäöstä puhu... vaan siitä koko paketista. Eli ei, mä en ole ihana ku herään aamulla hemmetin kiukkusena tai kun oon ihan naamat... OIkeasti, noissa ei ole mitään ihanaa..

E: Prkl ku quottaaminenkaan ei onnistu :S

Veikkaan, että sillä oli komiat viikset, Karjala-lippis ja omalaatuinen woimatekniikka???

:jahas: Joillekin pelkkä sana "amis" riittää naurunaiheeksi. En sitten tiedä?

hahaha, jaaha noh...niin, kuinkahan monelle tässä maailmassa voisikaan nauraa pelkän ulkonäön perusteella?Varmaan ainakin mulle.
Onko se sitten järkevää, niin...

En mä mistään ulkonäöstä puhu... vaan siitä koko paketista. Eli ei, mä en ole ihana ku herään aamulla hemmetin kiukkusena tai kun oon ihan naamat... OIkeasti, noissa ei ole mitään ihanaa..

sä et vaan ymmärrä.. se on juuri seksikästä, kun tuollainen kaunis tyttö herää aamulla tukka ihan sekaisin ja on äkäinen kuin perseeseen ammuttu karhu...:)

sä et vaan ymmärrä.. se on juuri seksikästä, kun tuollainen kaunis tyttö herää aamulla tukka ihan sekaisin ja on äkäinen kuin perseeseen ammuttu karhu...:)

Totta!!! Pitääkin kiusata emäntää et se on kiukkunen kun se herää! ;)

perkl... nyt olis 1,5l pullo kossua? wanna be part of my night?:D
No perkele.. vähänks houkuttais! aijaijai ku vituttaa suorastaa katella ku bb-talos jos aletaa kunnol tosissaa ottamaan, kauheen paljo tekee miel juua sillo..;)

viime vuon monet iha mielettömät perseet vedin ja kattelin 24/7sta niitten juomisii.

tosi letkeetä kattoo bb-tä ja juua viinaksii samaa aikaa;)

välil on kiva nääs nolifettää

Ai vittu!

Hain yöpalaa uunista, niin enkös innokkaana tunkenut nokkaani sinne uuninluukun väliin hiukan liian tarmokkaasti -> kuumat höyryt silmille.

Nyt polttelee vähän tuota oikeaa silmää. Vois oikeastaan mennä vielä vähän huuhtelemaan sitä. Ehkä maailman turhin tapa rankasta itteään, käräyttää ittensä makkaranhöyryillä, kun puoli sekuntia odottamalla ei olis mitään vaaraa. :curs:

Menin oikein aikasin nukkumaan että selviäisin tulevasta 16h tuplavuorosta. Vitut! Nukkunut silmäystäkään koko yönä ja kohta pärähtää herätyskello.

Ai vittu!

Hain yöpalaa uunista, niin enkös innokkaana tunkenut nokkaani sinne uuninluukun väliin hiukan liian tarmokkaasti -> kuumat höyryt silmille.

Nyt polttelee vähän tuota oikeaa silmää. Vois oikeastaan mennä vielä vähän huuhtelemaan sitä. Ehkä maailman turhin tapa rankasta itteään, käräyttää ittensä makkaranhöyryillä, kun puoli sekuntia odottamalla ei olis mitään vaaraa. :curs:

Mä olen tehnyt tuon niin helvetin usein että ei voi kun nauraa. Pahin on kiertoilmauuni ja joku paljon nestettä sisältävä pataruoka yms. Yleensä ehtii pistää öögat kiinni mutta lähteepähän näppylät otsasta. Jotta fiilis olis täydellinen kannattaa myös kokeilla sitä ruokaa haarukalla kun se on vielä siellä uunissa - saa kätensä poltettua. Jos ei tämäkään riitä niin parhaimmissa tapauksissa olen vielä maistanut sillä just koittamalla haarukalla sitä ruokaa - suu palanut rakkuloille. Silloin jo vasta alkaakin vituttamaan.

kyllä vituttaa toi ihmeen bb hössötys, uskomatonta paskaa. kaikki uutiset täynnä nyt jotain ihmeen einarii ja muuta spedee. sit oli joku toinenki juttu mut enpä muistakkaan. vituttaa silti.

Flunssa. Ei iskeny kunnolla vaan veemäisellä viikon kurkkukivulla eka, nyt karsee räkätauti, mut niin ettei kuume nouse :(

Ahdistavat ihmiset. En tajua mistä hitosta löydän aina ne miehet jotka on päästä varpaisiin ihastunu muhun ja toitottaa sitä mulle ja koko maailmalle. Mä en oikeasti ole niin ihana ja toi palvominen menee niin överiks et tekis mieli vetästä turpaan ihan vaan todistaakseni etten ole niin perhanan ihana. Liika on liikaa tässäkin asiassa.

Hmm.. ootkos miettinyt miksi ne sellassen kuvan susta saa?

Ja niin joo vitutuksen aihe.. kaakaojauhe loppus.. :( Eikä oo rahaa enneku huomenna!! Tämä päivä pitääkin sitten selviytyä ilman kaakaojauherahkamössöä.. :L

Vittu, ilmastonmuutoksen myötä Pohjolan piti lämmetä. Ja paskan marjat, täällähän on ihan saatanan kylmä.

Ahdistavat ihmiset. En tajua mistä hitosta löydän aina ne miehet jotka on päästä varpaisiin ihastunu muhun ja toitottaa sitä mulle ja koko maailmalle. Mä en oikeasti ole niin ihana ja toi palvominen menee niin överiks et tekis mieli vetästä turpaan ihan vaan todistaakseni etten ole niin perhanan ihana. Liika on liikaa tässäkin asiassa.

Oisko niin, että viileimmät tapaukset saavat eniten huomiota?

Back
Ylös Bottom