Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt vituttaa tosiaa kun salipaita hävinny - tod.näk kouluu eilen joten tän tunnin jälkee pitäs ehtii liikanopen puheille mutta tän tunnin jälkee johkuu pääsiäiskirkkoo vittu!!!! :curs:

e. eikä ole mikään kovin halpa - ja hyvä on.

Autosta oli kuskinpuoleinen etulokasuoja jotenkin ihmeellisesti painunu sisäänpäin. Aamulla kun tempaisin oven auki, niin kuskinoven kylkilista otti tietysti kiinni, ja painoi sitä lokasuojaa lisää sisälle! Vittu! Ihan kun ei olis rahan menoa muutenkin tarpeeksi.

Onko kellekkään käynyt samaa; koitat käydä rauhallisesti , ja kerrankin ajoissa, nukkumaan, sitten kun olet juuri siinä unen rajamailla, alkaa naapurihuoneistosta kuulua ärsyttävää ääntä. Imurointia!

No täällä on koettu muutamaan otteeseen. En kerta kaikkiaan ymmärrä miks pitää imuroida, paiskoa ovia tai siirrellä jotain raskaita huonekaluja arkena klo 23 jälkeen talossa jossa asuu muitakin. Nyt on onneksi VÄHÄN helpottanut kun olen kerran asiasta ripittänyt.

Ai että sitä fiilistä kun oot menny vaikka jo kiltisti yhdeksältä nukkumaan kun on aikanen herätys ja heräät joskus 22.30 meteliin. Vaikka kävisitkin sanomassa asiasta niin on niin kierroksilla ettei unen saannista tule mitään pariin tuntiin.

Onneks tämä naapuri muuttaa pois kuukauden sisään. :thumbs:

Pakko sanoa että vituttaa kun ei ole loputon kunto ja ennen kaikkea motivaatio on tippunu - kamppailulajien osalta :( Olisi kiva käydä siellä harkoissa latomassa lättyyn mutta ei yksinkertaisesti jaksa, vienyt punttis voiton. Seuramaksu loppuu tämän vuoden lopussa eli taidan kesällä käydä kun ehtii - jos saisi uuden kipinän. Motivaatiota raapaisee vitusti että yks kaveri(tuskinpa enää kaveri ja mua vuotta vanhempi) jonkakaa alotettii jujutsu on nykyää parempi, ja luonnollisesti kun käy kokoajan ja minä vaan kerran viikossa nykyään jos sitäkään mutta ennen oli asiat toiste päin. Seuraki unohtanu mut vaikka olin niitten "eliittiä" eikä enää noteerata vaikken käykkää aktiivisesti siellä - uudet kasvot ja toivot nääs. Tässä eräät syyt miksi tod.näk. lopetan homman vuoden lopussa. Aattelin alottaa nyrkkeilyn tai potkunyrkkeilyn syksyllä sitten kun alkaa uuet kurssit. On yksinkertasempaa mäiskii nyrkeil päin naamaa kun kärkkyä sopivaa paikkaa koska sais heittää tai potkasta. Hokutoryu on kovan luokan laji ja siihen pitää panostaa aktiivisesti jos meinaa pärjätä. Kyllä monet lukot, kuristukset, lyönnit, potkut, heitot kuten matto- ja pystytekniikatki tullu opittua. Kyllä nyt joo harmittaa. Tulipa avauduttua...

Oon viikon sisällä syönyt 2 lämmintä ateriaa kipeänä olon takia. Nyt sitten tilasin jonku Ex-lover- ja americano-pizzan. Tos ex-loveris pitäs ollaa kebabbii, jalopenoo, pepperonii jne. No vittu siin oli varmaan yks palanen kebabbii ja vitusti vaan jalopenoo, minkä tajusin ku olin syöny pahimpaan nälkään jo puolet pizzasta. Onneks oli viel americano..

Tuli tietoon yhden kaverin (jaa-a...:jahas: ) roinauksen alottaminen. Luulin että ollaan avoimia noissa mutta ei kait sitten. Ehkä vituttaa eniten että en ite tajunnut..

Tällä hetkellä vituttaa ihan kaikki:wall: ...syitä en viitsi tähän laittaa.

No täällä on koettu muutamaan otteeseen. En kerta kaikkiaan ymmärrä miks pitää imuroida, paiskoa ovia tai siirrellä jotain raskaita huonekaluja arkena klo 23 jälkeen talossa jossa asuu muitakin. Nyt on onneksi VÄHÄN helpottanut kun olen kerran asiasta ripittänyt.

Ai että sitä fiilistä kun oot menny vaikka jo kiltisti yhdeksältä nukkumaan kun on aikanen herätys ja heräät joskus 22.30 meteliin. Vaikka kävisitkin sanomassa asiasta niin on niin kierroksilla ettei unen saannista tule mitään pariin tuntiin.

Onneks tämä naapuri muuttaa pois kuukauden sisään. :thumbs:

Itsellä yläkerrassa asustaa alkoholisoitunut pariskunta joka suht taajaan päädyttää ja tappelee keskenään.
Isännöitsijään olen ollut asiasta yhteydessä ja he tarvitisivat kuulemma useamman henkilön allekirjoittaman lappusen johon listattu mihin aikaan ja kuinka pitkään on mitäkin tapahtunut.
Rupea siinä nyt saatana päiväkirjaa pitämään kun heräät möykkään klo 0330.
Sitten vielä seuraavana päivänä pitäs rappiksessa mennä soittelemaan ovikelloja että kuulitkos viime yönä mökää:jahas: Ja allekirjoitusta tuohon...
Aattelin ihan naapurisovun merkeissä kiikuttaa yläkertaan lahjaksi aivan tuliterän Fiskarsin keittiöveitsisetin. Pääsiäinenkin tulossa ja monta päivää aikaa taas kipata ja hakata toisiaan.

Juopottelin eilen viimeiset rahat. Tässä sitä nyt pääsiäinen ihmetellään ilman sentin senttiä. Palkkapäiväänkin on niin pitkä matka.
No joskus sitä lipsahtaa, toivottavasti pysyy muistissa ens kertaan. :)

Nyt vituttaa tosiaa kun salipaita hävinny - tod.näk kouluu eilen joten tän tunnin jälkee pitäs ehtii liikanopen puheille mutta tän tunnin jälkee johkuu pääsiäiskirkkoo vittu!!!! :curs:

e. eikä ole mikään kovin halpa - ja hyvä on.

Kirkkoon ei voida ketään pakottaa.

Nimim. joskus seiskalla viimeksi kirkossa koulun kanssa.

Niin tekee kokoajan.

Oma saamattomuus on vituttanut koko kevään...Valmistuminen on kiinni muutaman tehtävän palautuksesta enkä saa millään itsestä sen verran irti, että saisin ne tehtyä.

Itsellä yläkerrassa asustaa alkoholisoitunut pariskunta joka suht taajaan päädyttää ja tappelee keskenään.
Isännöitsijään olen ollut asiasta yhteydessä ja he tarvitisivat kuulemma useamman henkilön allekirjoittaman lappusen johon listattu mihin aikaan ja kuinka pitkään on mitäkin tapahtunut.
Rupea siinä nyt saatana päiväkirjaa pitämään kun heräät möykkään klo 0330.
Sitten vielä seuraavana päivänä pitäs rappiksessa mennä soittelemaan ovikelloja että kuulitkos viime yönä mökää:jahas: Ja allekirjoitusta tuohon...
Aattelin ihan naapurisovun merkeissä kiikuttaa yläkertaan lahjaksi aivan tuliterän Fiskarsin keittiöveitsisetin. Pääsiäinenkin tulossa ja monta päivää aikaa taas kipata ja hakata toisiaan.
Olen todella pahoillani, koska tiedän miltä tuo tuntuu. Tyhmänä kysyn, mutta eikös tuon homman kuitenkin pitäisi sujua, kun varmaan muutkin naapurit kuulevat metelin, vai?

Ärsyttää Ylen poukkoilu digitv-asioissa! Jos kerran ollaan sovittu, että digiaikaan siirrytään elokuussa, pitäisi myös kaikkien silloin siirtyä! Poikkeukset, kuten kaapelitelevisioille, aiheuttavat vaan nurinaa eivätkä ole "asiakaslähtöistä palvelua", kuten Ylen Jungner sanoo.

Hitto. En pääse lukemaan sähköpostejani, kun koulun atk-palveluissa on jonkun huollon takia käyttökatkoksia perjantaista sunnuntaihin. Olin unohtanut koko homman, ja siellä sähköposteissa olisi yks koulujuttu, minkä ajattelin tän ja huomisen päivän aikana tehdä lopppuun. No ollaan nyt sitten todellakin lomalla, eikä edes mietitä mitään tekemättömiä hommia. Ärsyttää vaan, kun just nyt ois kerrankin ollut hyvä motivaatio päällä...

Olen todella pahoillani, koska tiedän miltä tuo tuntuu. Tyhmänä kysyn, mutta eikös tuon homman kuitenkin pitäisi sujua, kun varmaan muutkin naapurit kuulevat metelin, vai?

Siinä mun naapurissa asuva emäntä tuntuu vetävän jotain lääkettä että on sen verran tasane tapaus. Kysyin tuossa yhden episodin jälkeen että kuulitko yöllä mökää johon vastaus oli : En.
Siinä niitten deekujen naapurissa asustaa joku nuori sälli joka vetää kanssa monen päivän putkia ja soittaa rokkia aamuyöstä kun taas deekut ovat jo älli kankaalla joten olen hieman savisessa raossa.

Ärsyttää Ylen poukkoilu digitv-asioissa! Jos kerran ollaan sovittu, että digiaikaan siirrytään elokuussa, pitäisi myös kaikkien silloin siirtyä! Poikkeukset, kuten kaapelitelevisioille, aiheuttavat vaan nurinaa eivätkä ole "asiakaslähtöistä palvelua", kuten Ylen Jungner sanoo.

Televisio alkaa olla aikansa elänyt laite. Palvelinpohjaisuus, yksilöllinen tv-ohjelmien ostaminen/tallentaminen kovalevylle on kovempi sana kuin tavallisen television määrittelemä kiinteä ohjelmien katseluaika. Digitv on lapsen kengissä ja Junger tajuaa sen itsekin. Koko systeemistä saa enemmän irti, tosin toteutuksesta ollaan montaa mieltä sitten.

:offthevitutustopic:

Back
Ylös Bottom