MAX_23, todella ikävästi on muijasi sinua kohdelleet. Mutta on olemassa kunnollisiakin naisia, mutta (tätä nyt et ehkä halua kuulla) nähtävästi hakeudut ei-niin-kunnollisten seuraan jos kerran useampikin on noin tehnyt... Voimia sinulle, mieti rauhassa asioita, kyllä se hyvä nainen vastaan kävelee kun sen aika on... Ja usko, niitä on olemassa!
Omat ongelmani ovat rutkasti pienempiä. En osaa tehdä mitään yksin. En kattoo telkkarii, en pelata tietokoneella ja mikä pahinta, nukkua. Tässäpä sitten notkun pakkiksella koko yön. Dääm. No onneksi en ole ainut
baareista näitä vaki seurustelu suhteita ei ole löytyny vaan selvinpäin. mutta joka tapauksessa se on mahdotonta nähdä tietää millainen ihminen on ellei tutustu. mun kohdalla vaan sattunu aika helvetin huono säkä.
Eli mistähän helvetistä sitä enää tietää kuka on hyvä nainen ja kuka ei.
Tääkin nainen joka siis 3 kimppaa ehdotteli oli todella mustasukkainen,kiltti ja teki lähes kaiken mun eteen että mulla olis ollut hyvä olla. ja todellakin meillä synkkas yhteen. jo 1kk jälkeen tuntui että tää on se ihminen jonka kans haluun olla lopuelämän, ja 1kk tuntemisen jälkee tuntui kun olis aina tunnettu, tyyliin luottiin toisiamme kuin avointa kirjaa.
Mutta Mutta ei mitää hajua miten tästä eteenpäin HULLUA tämä on sanoa mutta JOJO tuntuu helpoimmalta ratkaisulta koska, se kipu sisällä on sietämätöntä siis niin kovaa, että mä en sitä sanoilla kertomaan.
vaikka yritän olla miettimättä tapahtumaa se tulee väkisin mieleen, salilla yrittäny treenata siitäkää ei vittujakaa tule kun ajatukset pyörii päässä.

juuri tämän akan takia 10kk treeni taukoa koska mikää ei huvittanu ja se saatanallinen kipu yötä päivää. Ja ne aamut yhtä helvettiä, oli se kiva herätä aamulla kun oli unia nähnyt että palattii tyttö kaverin kans yhteen sun muuta, ja ainahan siihen oli tottunut että oma kulta nukkuu vieressä, ja ottaa se siitä kainaloon ja kertoa että sä merkitset mulle maailmassa enemmän kuin kukaan muu.
sydän on sirpaleina samoin pää :itku:
Anteeksi avautuminen mutta pakko vaan saada puhua vaikka varmaan ketää ei kiinnosta.
Ja kirjoitus virheisiin en jaksa kiinnittää vittujakaa huomioita koska muutenki oon ihan loppu.
PS. toivottavasti jaksatte auttaa/annatte neuvoja selviytymiseen ja ja jos kohdallenne on sattunut jotai tälläistä haluaisin kuulla mitä tapahtui ja miten selvisitte.
Kiitos jos joku jaksoi lukea loppuu asti.