Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Näin tässä yks päivä kun eräsmies teki mavea aika oudolla tekniikalla (ainakaan itse en ole eläessäni nähnyt semmosta tekniikkaa), sillä meni tanko oikean jalan edestä ja tuli vasemman jalan takaa, sillai että se tanko meni haarojen välistä. .

Muistaakseni toi on joku ihan oikea liike, vaikka todella harvoin sitä näkee tehtävän.

Tuolla parisuhdepuolella on oikein erikseen ketju näitä pettämisiä ym muita ongelmia varten ;)

Yhtä asiaa ihmettelen... Miten sinua häiritsee se että entinen kumppanisi on halukas ryhmäseksiin? Se meni jotenkin multa ohi, tai sitten en tajunnut viestiä oikein...

No siis että uskoin tämän tytön olevan parasta mitä mulle on tapahtunut, ja ikinä en uskonut että se vois pettää, en tosiaan tiedä oliko ne jätkät lähteny sen mukaan vai ei, mutta sillä ei ole mun mielestä väliä koska tilannehan olis tapahtunu jos jätkät olist suostunu.

Niin ja sen takia häiritsee niin hullulta kuin se kuulostaa pitkän aikaa toivon saavani tämän tytön takaisin ja olisin sen eteen, tehnyt todella paljon, se vaan romautti maailman kun kuuli että todellako se nainen oli tälläinen paska ja kusetti mua 100-0 kun pääs baarii. Ja toiseksi tämä tulee heijastumaan seuraaviin seurustelu suhteisiin eli en pysty enää luottaa naisiin

No siis että uskoin tämän tytön olevan parasta mitä mulle on tapahtunut, ja ikinä en uskonut että se vois pettää, en tosiaan tiedä oliko ne jätkät lähteny sen mukaan vai ei, mutta sillä ei ole mun mielestä väliä koska tilannehan olis tapahtunu jos jätkät olist suostunu.

Niin ja sen takia häiritsee niin hullulta kuin se kuulostaa pitkän aikaa toivon saavani tämän tytön takaisin ja olisin sen eteen, tehnyt todella paljon, se vaan romautti maailman kun kuuli että todellako se nainen oli tälläinen paska ja kusetti mua 100-0 kun pääs baarii. Ja toiseksi tämä tulee heijastumaan seuraaviin seurustelu suhteisiin eli en pysty enää luottaa naisiin

Käsitin tuosta että te ette enää seurustelleet kun ehdotteli ryhmäseksiä, eli siis joo, my mistake...

Käsitin tuosta että te ette enää seurustelleet kun ehdotteli ryhmäseksiä, eli siis joo, my mistake...

jep seurusteltiin kyllä. mutta melkee vuos eron jälkee vasta tuon kuulin eli eilen.

juuri kun olin päässyt yli ja ajattelin että ehkä meistä vois vielä tulla jotai niin nyt tuli mun mitta täyteen :curs:

Ja kaikki se kipu ja tuska on taas päällä, hirvee olo en tiedä mitä tehdä kun mikää ei kiinnosta ja kehenkään ei uskalla luottaa.

Jaa että ihan liike vain? No saattaapi olla mutta aika rumasti se ukko veteli, jalkoja ei käyttäny yhtään ja selkäkin oli köyryssä kuin kissalla :D

yksi akka kun tekee alataljaa, niin takaraivo kolahtaa aina lattiaan vedon loppuvaiheessa.

Onhan noita nähty sellasia reuhtojia ylätaljassakin, että ei ole kuin senteistä kysymys, että pää osuu lattiaan. Alataljassa näkee paljon sellasta, että otetaan jaloilla melkein koko liike ja loput pari senttiä käsillä, lavat ei ainakaan liiku milliäkään toisiaan kohti. Tekis mieli sanoo, että soutulaite on toi tuolla nurkassa, mutta paskaako sitä neuvomaan, jos tekijällä on hyvä fjiuuvis ja isot romut. Ko. tapaus on muutenkin aika epeli välttämään liikeitä, joissa EI pysty ziittaamaan ihan saatanasti, kuten kyykky ja mave. Takaolkapääliikekin on mahdollista tehdä jaloilla ja selällä, olen ollu tätä todistamassa. Eli suomeks niin päin vittua kuin ikinä.
Sorry meni vähän :offtopic: siis ei komediaa, vaan itkettävän/naurettavan rajalla.

Tänää sellanen mavetekniikka että kaveri pysäytti painot 5 senttiä ennen lattiaa, kovimpana sarjana se yritti kakkosta 160 kilolla, se jäi sit ykköseks mutta se tosiaan pysäytti sen ennen lattiaa, ei näyttäny kyl yhtään terveelliseltä, eikä tää oikeen komediaakaan oo.

Tänää sellanen mavetekniikka että kaveri pysäytti painot 5 senttiä ennen lattiaa
romanialainen veto?

Mä näin kerran salilla kun joku teki niinq etunojapunnerruksia, mutta makasi selällään penkillä ja punnersi tangolla.

MAX_23, todella ikävästi on muijasi sinua kohdelleet. Mutta on olemassa kunnollisiakin naisia, mutta (tätä nyt et ehkä halua kuulla) nähtävästi hakeudut ei-niin-kunnollisten seuraan jos kerran useampikin on noin tehnyt... Voimia sinulle, mieti rauhassa asioita, kyllä se hyvä nainen vastaan kävelee kun sen aika on... Ja usko, niitä on olemassa!

Omat ongelmani ovat rutkasti pienempiä. En osaa tehdä mitään yksin. En kattoo telkkarii, en pelata tietokoneella ja mikä pahinta, nukkua. Tässäpä sitten notkun pakkiksella koko yön. Dääm. No onneksi en ole ainut :rolleyes:

MAX_23, todella ikävästi on muijasi sinua kohdelleet. Mutta on olemassa kunnollisiakin naisia, mutta (tätä nyt et ehkä halua kuulla) nähtävästi hakeudut ei-niin-kunnollisten seuraan jos kerran useampikin on noin tehnyt... Voimia sinulle, mieti rauhassa asioita, kyllä se hyvä nainen vastaan kävelee kun sen aika on... Ja usko, niitä on olemassa!

Omat ongelmani ovat rutkasti pienempiä. En osaa tehdä mitään yksin. En kattoo telkkarii, en pelata tietokoneella ja mikä pahinta, nukkua. Tässäpä sitten notkun pakkiksella koko yön. Dääm. No onneksi en ole ainut :rolleyes:

baareista näitä vaki seurustelu suhteita ei ole löytyny vaan selvinpäin. mutta joka tapauksessa se on mahdotonta nähdä tietää millainen ihminen on ellei tutustu. mun kohdalla vaan sattunu aika helvetin huono säkä.

Eli mistähän helvetistä sitä enää tietää kuka on hyvä nainen ja kuka ei.

Tääkin nainen joka siis 3 kimppaa ehdotteli oli todella mustasukkainen,kiltti ja teki lähes kaiken mun eteen että mulla olis ollut hyvä olla. ja todellakin meillä synkkas yhteen. jo 1kk jälkeen tuntui että tää on se ihminen jonka kans haluun olla lopuelämän, ja 1kk tuntemisen jälkee tuntui kun olis aina tunnettu, tyyliin luottiin toisiamme kuin avointa kirjaa.

Mutta Mutta ei mitää hajua miten tästä eteenpäin HULLUA tämä on sanoa mutta JOJO tuntuu helpoimmalta ratkaisulta koska, se kipu sisällä on sietämätöntä siis niin kovaa, että mä en sitä sanoilla kertomaan.

vaikka yritän olla miettimättä tapahtumaa se tulee väkisin mieleen, salilla yrittäny treenata siitäkää ei vittujakaa tule kun ajatukset pyörii päässä.

:offtopic: juuri tämän akan takia 10kk treeni taukoa koska mikää ei huvittanu ja se saatanallinen kipu yötä päivää. Ja ne aamut yhtä helvettiä, oli se kiva herätä aamulla kun oli unia nähnyt että palattii tyttö kaverin kans yhteen sun muuta, ja ainahan siihen oli tottunut että oma kulta nukkuu vieressä, ja ottaa se siitä kainaloon ja kertoa että sä merkitset mulle maailmassa enemmän kuin kukaan muu.

sydän on sirpaleina samoin pää :itku:

Anteeksi avautuminen mutta pakko vaan saada puhua vaikka varmaan ketää ei kiinnosta.

Ja kirjoitus virheisiin en jaksa kiinnittää vittujakaa huomioita koska muutenki oon ihan loppu.

PS. toivottavasti jaksatte auttaa/annatte neuvoja selviytymiseen ja ja jos kohdallenne on sattunut jotai tälläistä haluaisin kuulla mitä tapahtui ja miten selvisitte.

Kiitos jos joku jaksoi lukea loppuu asti.

PS. joku nyt millää jaksais/haluis auttaa niin kertokaa nyt hyvät ihmiset miten tästä eteenpäin???

Muuta on vaikea arvioida mutta teoreettisestihan nainen pettää kännissä herkemmin, koska alkoholi nostaa testosteronitasoja myös naisella.

Olet tavannut vääränlaisia naisia, eikä sekään välttämättä ole sattumaa vaan aivan virhearvioita molemmin puolin.
Läheisyys ja tunteet ovat sinulle tärkeitä?

Ilmeisesti olet tunteellinen mies, koska suhtaudut suhteen poikki menemiseen tällä tavalla...

Ei enää uskalla tehä mitään erikoisempia liikkeitä salilla, kun jotku tietämättömät sitten heti listaa tähän thrediin mut. :D

romanialainen veto?

Mä näin kerran salilla kun joku teki niinq etunojapunnerruksia, mutta makasi selällään penkillä ja punnersi tangolla.

Penkkiä vai???siis mitä sä tarkotit:D

Vielä oudompia on ne tyypit jotka yrittävät penkata koko planeetta. Vähäks luulevat liikojaan voimistaan. Kuulemma armeijassakin niin tehään.

No juu, tää juttu tais vanheta viimeistään kun siihen oman osuuteni lisäsin :-)

Menee vähän samaan sarjaan kun tein tate pressiä niin jotkut tirskui että "tsekkaa miten toi tekee pystypunnerrusta". Hyvä että kaikilla oli hauskaa - myös itselläni.

Ensinnäkin, voimia Max. Kyllä sä vielä selviät noista kolhuista! Aika parantaa haavat, vaikka nyt tuntuukin äärettömän pahalta.

a) Mua vituttaa, kun lumet suli ja on synkkää ja likasta. b) Vituttaa, kun vedetään asioihin, joitten kans mulla ei oo mitään tekemistä ja syytellään turhista. c) Vituttaa tää flunssa. d) Vituttaa, kun on kauhea koti-ikävä!

Annie: Iso halaus ja nenäliinapaketti täältä samalta kylältä. :haart: Samaa mieltä sun kanssa tosta pettämis-hommasta. Samahan se on nussia kaikkea liikkuvaa ja ei liikkuvaa hyvällä omalla tunnolla niin paljon kun mieli tekee, jos kerta mieli tekee.:D Ja sinkkuna nimenomaan!

Back
Ylös Bottom