Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En saa riviä sisään vakion sm kisaan. Servu ollut jumissa. harmittaa kun johdan kavereita kolmen kierroksen jälkeen... (5) 12 9 =21

Naiset, en jaksa kuunnella niiden juttuja... Ekan tunnin jälkeen kaikki jutut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta suoraan ulos ja mutisen jotain takaisin =) Jokin niissä silti viehätttää, hassua...

Unohdin että ei pidä mennä tekemään olkapäätreeniä ennen kyykkyjä, ja jäi jälkimmäiset sitten yhteen sarjaan. Lisäksi jalansuoristuslaitteesta oli vaijeri katki, ja kujanjuoksut tein jo edellisellä treenikerralla. Yhyy.

Lisäksi on enää 15 bahtia (~30c) rahaa. Tosin se ei oikeastaan enää edes vituta vaan alkaa jo huvittamaan, etenkin kun olin unohtanut että pakastimessa on paketti wilhelmiä - voin syödä huomenna! paras synttärilahja ever :)

Sori, ei ollu tarkotus pilata vitutusta. No, turkinpippurit loppu, se vituttaa. Huolella.

VR kusee jälleen
Milloin noi on ottanu käyttöön yötaksan normaalin lipun lisäksi
Eilen oli sitten kiva, ajattelin et ehdin hyvin junaan, sit siinä portilla sano että
tarvii toisen lipun lisäksi, no eihän siinä mitään, menin ostamaan luukulta ylimääräisen lipun, niin sen verran pitkä jono siinä oli, että ehti myydä just lipun ja kun minun piti mennä junaan niin siinähän se just lähti samanaikaisesti
vittu, yritin palauttaa lippua ja kaveri luukulla ei suostunut ottamaan sitä backkiin, vittu turha lipun osto, joka vaan pilas sen etten päässyt junaan:wall:

Kaverilla on bileet. Oon yrittäny löytää sopivaa päällepantavaa kohta tunnin. Ei helvata, ei vaan löydy. Miten tää on näin hankalaa?!?
Tosin teema on halloween, saa pukeutua jos haluaa. Pitäiskö mennä alasti? :hyper:

Sen siitä saa: En oo ostanu heinäkuun jälkeen muuta kun treenivaatteita. Kun EI EHDI!!!:curs:

Tosin teema on halloween, saa pukeutua jos haluaa. Pitäiskö mennä alasti? :hyper:

Riippuu vähä miltä näytät (alasti). Laita kuva tänne myö kyl kerrotaa, että kannattaako.:D

Alottelut vauhdissa :kippis:

Mikäs siinä niin kovasti vituttaa

No ei mullakaan hyvin mee ku yhen siiderin jälkeen postaan jo väärään trediin :D :D My bad :nolo:

Pitäs tehdä miljoona koulutehtävää valmiiksi, lukea kolmeen eri kokeeseen, siivota ja vaihtaa autoon renkaat. Enkä saa aikaiseksi edes irtautua tietokoneen äärestä... Tätä vauhtia ensi vuonna aloitetaan tämä luokka uudestaan.
Sen lisäksi pitäisi päättää keskiviikkoon mennessä kahdesta mukavasta työstä kumpaa alkaa tekemään, ensin teet 10 vuotta kaikkea ei niin kivaa duunia ja sitten kun rupee mukavaa hommaa löytymään niin niitä tulee kerralla liikaa.

hei naruoli .pieni neuvo jos selkä eikestä lopeta se kyykkäily ei kannata särkeä itseensä punttien takia .mun piti lopettaa kyykky hommat karvan verran alle 200kg:ssa kun selkä eikestä.syön joka päivä lääkkeitä särkyyn .lopeta ites hajottaminen vielä kun kerkiät.

Tuli tässä ite tehtyä kunnon komediaa suuren miehen edessä. Noh puhuttiin tälleen Aaltosen Kallen kanssa ja se vähän neuvvo siinä, niin mulla oli juomapullo kädessä väärtepäin ja litran vesipullo sitten valui maahan, sitten olin niin lumoissa jalkatreenin jälkeen, että Kalle varmaan sano neljä kertaa ennen ku hokasin kato kekkonen pullo vuotaa eli oli väärtepäin.... Hävetti aivan sairaasti, huh..:nolo:

Back
Ylös Bottom