Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei kai tuossa nyt mitään ihmeellistä ole. Kyllä sitä itsekin on joskus tullut testattua maksimiykkösen päälle vielä toistoenkka jollain painolla jos piikkailut on loppuneet siihen treeniin.

Ihmeellistä olikin se että se ylipäätänsä teki reenissä sarjan eikä pelkkiä maksimiygösiä, se kun näytti olevan äijillä meininkinä. Halus vissiin kehittyä tai jotain... Tai mistä minä tiään mitään, kai pelkillä maksimiykkösillä ja yrityksilläkin voi kehittyä... Tai ehkä se haki pelkän raa'an voiman lisäksi myös massaa

musta sekin on aika huvittavaa, kun naiset käy salilla TÄYSISSÄ tällingeissä. Pari kertaa oon sattunu samaan aikaan yhden neitosen kanssa, ihan nätti muuten, kai?!? mutta sillä on ihan järkkynä meikkiä naamassa. Enemmän ku mulla koskaan esim. juhlissa/barissa... Sillä on pakko olla tekoripsetki (varmaa yli 2cm).
Iha sama mulle, vähä hymyilyttää. Mutta toivotaan ettei sillä oo kovasti iho-ongelmia!!

Miksi taas kävi näin?

Eilen oli tarkoitus kyykkäillä 6x6 suht tiukkoja sarjoja. Neljännen sarjan ekan toiston ylöstulovaiheessa vihlas tuolta alaselästä/lantiosta helvetin ikävästi. Selkä meni, taas. Sanomattakin lienee selvää että kyykkäilyt jäi siihen.

Eilen reenin jälkeen ja koko tämän päivän oon joutunu kävelemään sellasessa naurettavan ryhdikkäässä asennossa selkä jäykkänä. Viime yö tuli valvottua melkein kokonaan, koska vihlonta oli niin helvetillistä. Kyljen kääntäminenkin piti suorittaa noin neljässä vaiheessa käsiä apuna käyttäen.

Näin on käynyt ennenkin: vuoden 2004 alussa kävi just samalla tavalla, seurauksena yli puolentoista vuoden totaalinen reenitauko. Reilu vuosi sitten sama homma mutta prässissä -> 8 kuukauden tauko.

Just toi alaselkä/lantiokipu vie reenihalut ihan totaalisesti, koska se tuntuu joka liikkeessä. Pelkän tangon ottaminen niiskan sattuu. Saa nähdä miten pitkän tauon toi tällä kertaa aiheuttaa, mutta voi vittu ku vituttaa!:curs:

Tänään on ehkä paskin päivä pitkään aikaan. Itkettää, ahistaa.. sydän repee.
Pitäis olla hyvä olla, kun enää vajaa viikko.. ja saan hakea oman kullan lentokentältä. Vihdoinki takas kotiin. Yli 6 viikkoo erossa.. Silti on koko ajan niin jumalaton ikävä ja tuska ettei pysty oleen. Vois vaan nukkua. Hautautua peiton alle ja itkee...:itku:
Ja ahistaa ku ei pystyny oleen paikalla tukemassa ku rakkalla oli paha olla... VOI JUMALAUTA!! Miks elämä on joskus nii saatanan raskasta??!!

mää oon aina funtsinu et katotaankohan mua vinoon, ku yleensä pvän jäljiltä aika kasa meikkii nassus ku salille meen.. toisaalt hiki vie aika hyvin ne meikit pois (ja tukkii samal ihohuokoset <3<3)

Ihmeellistä olikin se että se ylipäätänsä teki reenissä sarjan eikä pelkkiä maksimiygösiä, se kun näytti olevan äijillä meininkinä. Halus vissiin kehittyä tai jotain... Tai mistä minä tiään mitään, kai pelkillä maksimiykkösillä ja yrityksilläkin voi kehittyä... Tai ehkä se haki pelkän raa'an voiman lisäksi myös massaa

No kyllä kavereilla helvetin kovat raudat oli vaikka kuinka krapula päivä oli, itse vain haavelein kyseisistä painoista. Voisi koittaa huomenna kun luultavasti on krtapula.

No kyllä kavereilla helvetin kovat raudat oli vaikka kuinka krapula päivä oli, itse vain haavelein kyseisistä painoista. Voisi koittaa huomenna kun luultavasti on krtapula.

Onnea matkaan:thumbs: Muistahan sitten kipata kunnolla sitä vinettoa että on kanssa kunnon darra huomenna, eikä vaan mitään pikku pääkipua:whip: Toisaalta en kyllä tiiä varmasti, että oliko niillä äijillä ees darraa. Päättelin vaan kun ne kärys niin viinalle. Voihan olla että molemmilla oli vaan kaatunu partavesipullo rinnuksille:jahas:

mää oon aina funtsinu et katotaankohan mua vinoon, ku yleensä pvän jäljiltä aika kasa meikkii nassus ku salille meen.. toisaalt hiki vie aika hyvin ne meikit pois (ja tukkii samal ihohuokoset <3<3)

En mäkää yleensä jaksa pestä meikkeijä pois ennen salille menoa, mutta en usko että normaalisti meikkaavilla ihmisillä on sen verran meikkii...Se näytti esitykseen menevältä dragqueeniltä :rock:

Onnea matkaan:thumbs: Muistahan sitten kipata kunnolla sitä vinettoa että on kanssa kunnon darra huomenna, eikä vaan mitään pikku pääkipua:whip: Toisaalta en kyllä tiiä varmasti, että oliko niillä äijillä ees darraa. Päättelin vaan kun ne kärys niin viinalle. Voihan olla että molemmilla oli vaan kaatunu partavesipullo rinnuksille:jahas:

Tohon vielä sen verran, että eipä paljon kannata hutkia jos haluaa ottaa riskin mahdollisesti kuolla.

Tohon vielä sen verran, että eipä paljon kannata hutkia jos haluaa ottaa riskin mahdollisesti kuolla.

Ei ihan menny perille, eli siis kannattaa hutkia jos ei halua kuolla?:D

Olkapäätä on tullu kuntoutettua TAAS pari kk:tta, että pääsis treenaamaan yläkroppaa, niin tänään sitten tuli nostettua ostoskassia auton takapenkille ja eikös se perkele juilassu niin maan helvetisti olkapäähän, että hetken tuntu ettei pysty olemaan. Saatana! Kai se on pakko mennä sinne magneettikuviin ja todeta taas kerran, että ei oo meikän kroppa tehty urheiluun. Puukkoo puukkoo...

Kiitti vitusti Pohjolan liikenne :curs: ! Me ollaan Kuopiossa, mutta meidän kaikki tavarat ovat Ämmänsaaressa, kiitos kuskin, joka ei voinut tarkistaa, että oliko ne kaikki laukut todella siirretty toiseen autoon, kun meidän bussi meni rikki! Tavarat saadaan vasta sunnuntaina :curs: . Ei pysty peseytymään, eikä vaihtamaan puhtaita vaatteita. Puhumattakaan hampaiden pesusta :curs: .

Kolmen tunnin soittosession jälkeen olin hyvällä tuulella. Nyt istun perjantai iltana humalassa koneen edessä ja rupes vituttamaan kun tukka ei asettunut hyvin, ei sitten millään. Piti lähteä kaveria näkemään kuppilaan, mutta väsymyksen ja em. seikan takia rupes vituttamaan niin paljon, että ei vaan enää jaksanu lähteä. Jos mä tästä iltaopiskelu-päivätyö kombinaatiosta selviin hengissä, niin otan viikon palkatonta ja juon itteni hengiltä.

Ensin otti kupoliin se, että hammaslääkäri määräsi juurihoitoon.
Sitten sain kuulla, että kaverilla on vakavia ongelmia terveyden kanssa.
Ja nyt ottaa päähän se, että omat pienen pienet asiat ovat muka jonkinlaisia ongelmia.

Satuin tuossa katsomaan urheiluchattiä.

Juontaja ilmeisesti tarjosi maksua vastaan jonkinlaista Personal Trainer-apua salihommiin. Mikäs siinä, mutta särähti pahasti korvaan, kun alkoi selittää, miten lihakselle voi tehdä todella paljon: "sitä voi kiinteyttää, isontaa, muokata sen muotoa..." Alko jo vähän vituttaa, mutta kohta tuli lisää. "Jos haluu nopeesti rintalihakset kuntoon, niin kannattaa tehdä peck-deckiä. Jotkut tekee penkkiä, mutta se ei ole niin hyvä, koska se ottaa niin moneen paikkaan. Kyllä sillä tulee voimaa, mutta jos haluu ulkonäköä niin peck-deck on paras. Se muokkaa tosi hyvin."

Tässä vaiheessa oli pakko lopettaa chatti-boikotti ja pistää viimeisillä minuuteilla viesti menemään. Sanoin, että "Lopeta neuvominen, kun et tiedä asiasta. Lihasta ei voi kiinteyttää tai sen muotoa muuttaa. Moninivelliikkeet ovat juuri parhaita, esim. penkki."

Joo toi vaikuttaa just sellaselta kaverilta, joka on käynny kaikki mahdolliset alan koulut ja lukenut kaikki mahdolliset bodykirjat, mutta ei ole ikinä itse vaivautunut kunnolla reenaamaan ja hankkimaan tätä kautta alan kokemusta.
Tohon penkin vähättelylyyn törmää jatkuvasti omallakin salilla ja joissakin tapauksessa se onkin hyvä vaihtaa väliaikaisesti vaikkapa vinopenkkiin. Mutta kyllä siinä vaiheessa kun puhutaan penkin korvaamisesta peck-decillä niin kuullostaa yhtä älyttömältä, kuin mersun vaihtaminen polkupyörään.

Miksi taas kävi näin?

... Sanomattakin lienee selvää että kyykkäilyt jäi siihen....

Näin on käynyt ennenkin: vuoden 2004 alussa kävi just samalla tavalla, seurauksena yli puolentoista vuoden totaalinen reenitauko. Reilu vuosi sitten sama homma mutta prässissä -> 8 kuukauden tauko.

Fiksumpi tuossa vaiheessa hyväksyisi faktat eikä enää yrittäisi noin isoilla painoilla, vaan keksisi uudenlaisen ohjelman. Jos vuoden päästä taas teet 6 x 6 sarjaa ja sitten rikot selkäsi kunnolla, sitten vasta vituttaakin.

Miksi taas kävi näin?

Eilen oli tarkoitus kyykkäillä 6x6 suht tiukkoja sarjoja. Neljännen sarjan ekan toiston ylöstulovaiheessa vihlas tuolta alaselästä/lantiosta helvetin ikävästi. Selkä meni, taas. Sanomattakin lienee selvää että kyykkäilyt jäi siihen.

Eilen reenin jälkeen ja koko tämän päivän oon joutunu kävelemään sellasessa naurettavan ryhdikkäässä asennossa selkä jäykkänä. Viime yö tuli valvottua melkein kokonaan, koska vihlonta oli niin helvetillistä. Kyljen kääntäminenkin piti suorittaa noin neljässä vaiheessa käsiä apuna käyttäen.

Just toi alaselkä/lantiokipu vie reenihalut ihan totaalisesti, koska se tuntuu joka liikkeessä. Pelkän tangon ottaminen niiskan sattuu. Saa nähdä miten pitkän tauon toi tällä kertaa aiheuttaa, mutta voi vittu ku vituttaa!:curs:

Sitten kun joskus toivut tosta niin kannattaa tyytyä vääntämään kohtuullisilla raudoilla.Kyllä silleenkin pysyy kevyesti tavista vahvempana.Ei muutan kun jaksamista ja pikaisia paranemisia. :(
Paistaa se aurinko risukasaankin. :thumbs:

Kolmen tunnin soittosession jälkeen olin hyvällä tuulella. Nyt istun perjantai iltana humalassa koneen edessä ja rupes vituttamaan kun tukka ei asettunut hyvin, ei sitten millään. Piti lähteä kaveria näkemään kuppilaan, mutta väsymyksen ja em. seikan takia rupes vituttamaan niin paljon, että ei vaan enää jaksanu lähteä. Jos mä tästä iltaopiskelu-päivätyö kombinaatiosta selviin hengissä, niin otan viikon palkatonta ja juon itteni hengiltä.

Tukan asettuminen pilas sun hyvän tuulen ja koko perjantai illan. Aika köyhää, kun otetaan vielä huomioon, että olet sukupuoleltasi mies. En tajuu nykypäivän metroseksuaalei.

Back
Ylös Bottom