Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by Jude
Meidän salillamme käy eräs n. 50 vuotias kookas (pitkä ja lihava) mieshenkilö, hänen nimensä on Matti. Kaveripiirissäni kutsumme häntä 'nykytys-Matiksi' muutamasta hyvästä syystä:

Kun hän "tekee jalkoja", hän laittaa niin paljon painoja prässiin, kun juuri ja juuri jaksaa nostaa (n. 350 kg) ja tekee sitten muutaman sentin nykytystä hirveällä tahdilla lähes suorin jaloin. Kun kerran yksi hemmo kyseli, miksi hän ei käytä alempana, niin vastaus oli: "Ei kärsi, ei kärsi."

Toinen vielä koomisempi näky on ojentajaliike taljassa. Nykytys-matti pistää jonkin verran painoa taljaan ja vetää kahvan suorille käsille alaspäin mahansa alle ja nykyttää vielä pienempää liikerataa kuin präsissä (kahva liikkuu alle 5 sentin liikettä). Kun hän nykyttää seinää vasten vanhalla pikkutaljalla sellaista tahtia, niin uudet ihmiset salilla katsovat hieman pitkään... tumppuunko se siellä vetää... :)

No voi helvetti... salilla missä itse käyn treenaa varmaan joku ton nykytys-matin serkku. Sekin laittaa prässiin aina vähintään sen 350 kg, stopparit ylimpiin reikiin ja sitte ikäänkuin pompauttaa joka toiston niistä tapeista. Salilla kuulee aina ulko-ovelta kun se treenaa prässiä, kuulostaa ihan rautavalimolta. Ennen luulin että jalkaprässiä ei pysty hajottamaan, mutta kyseinen äijä on tehnyt sen jo kahdesti.

Ääntä ko. tyypistä lähtee ihan helvetisti. Ulkomuoto on vähintään koominen; huono ryhti, vatsakummun päälle kiskotut verkkarit ja muutenkin luikku olemus... nii ja treenannut 17 vuotta, sitäkin se jaksaa aina mainostaa. Tarkemmin en uskalla kuvailla, jos sattuu vaikka lukemaan tätä :D

Leuanveto tapahtuu aina VÄHINTÄÄN 40 kg:n lisäpainon kanssa, jolla ei mene yhtäkään puhdasta toistoa. Toistot tyyppi tekee suorastaan nerokkuutta hipovalla nytkytyksellä ja pumppauksella. Eikä varmasti tajua että muut salilla kävijät nauravat partaansa katsellessaan :p

On sillä muitakin hauskoja liikkeitä, esmes hauiskääntö suoralla tangolla seisten polvet penkkiä vasten cheatillä (siis tosi CHEATILLÄ) sekä pystypunnerrus seisten polvet penkkiä vasten ja yllättäen taas sen cheatin kera :rolleyes: . Sen äijän treenaaminen on kaiken kaikkiaan sellainen spektaakkeli, että pitäis joskus ottaa videokamera mukaan salille. Ei vois kun nauraa, mutta kun sen pitää aina hajottaa se prässi :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kunnon siivoja!

Originally posted by äksy
Vahtimestari oli vain tuumannut, että varmaankin siivooja nostanut pois jaloista pyörimästä ja siivousta haittaamasta!:D
Oli kuulemma savu vain noussut päästä kun äijä oli poistunut ovet paukkuen...:mad2:

:lol1: :lol1: :lol2: :lol2: :lol1: :lol1:

Olisin aika siivosti moisen siivojan salilla...

Originally posted by Persetan
No voi helvetti... salilla missä itse käyn treenaa varmaan joku ton nykytys-matin serkku. Sekin laittaa prässiin aina vähintään sen 350 kg, stopparit ylimpiin reikiin ja sitte ikäänkuin pompauttaa joka toiston niistä tapeista. Salilla kuulee aina ulko-ovelta kun se treenaa prässiä, kuulostaa ihan rautavalimolta. Ennen luulin että jalkaprässiä ei pysty hajottamaan, mutta kyseinen äijä on tehnyt sen jo kahdesti.

Ääntä ko. tyypistä lähtee ihan helvetisti. Ulkomuoto on vähintään koominen; huono ryhti, vatsakummun päälle kiskotut verkkarit ja muutenkin luikku olemus... nii ja treenannut 17 vuotta, sitäkin se jaksaa aina mainostaa. Tarkemmin en uskalla kuvailla, jos sattuu vaikka lukemaan tätä :D

Leuanveto tapahtuu aina VÄHINTÄÄN 40 kg:n lisäpainon kanssa, jolla ei mene yhtäkään puhdasta toistoa. Toistot tyyppi tekee suorastaan nerokkuutta hipovalla nytkytyksellä ja pumppauksella. Eikä varmasti tajua että muut salilla kävijät nauravat partaansa katsellessaan :p

On sillä muitakin hauskoja liikkeitä, esmes hauiskääntö suoralla tangolla seisten polvet penkkiä vasten cheatillä (siis tosi CHEATILLÄ) sekä pystypunnerrus seisten polvet penkkiä vasten ja yllättäen taas sen cheatin kera :rolleyes: . Sen äijän treenaaminen on kaiken kaikkiaan sellainen spektaakkeli, että pitäis joskus ottaa videokamera mukaan salille. Ei vois kun nauraa, mutta kun sen pitää aina hajottaa se prässi :evil:

Taidetaankin käydä samalla salilla. :)

Kyseisen tyypin penkkitreeni on myös näkemisen arvoinen ilmestys. Äijjä valitsee ensiksi halkaisialtaan mahdollisimman isokokoiset painot, jotta penkkaaminen näyttäisi mahdollisimman HC:lta. Itse suoritus on sitten oikeasti pelottavaa katseltavaa. Tanko pompautetaan rinnalta sellaisella vauhdilla, että koko sali kumisee ja lepakot karkaa luolasta. Viimeiset toistot on sitten niin hikisiä kuin olla ja voi. Ja mikä pahinta, varmistajaa tyypillä ei ole koskaan. Ei varmaan ego anna periksi pyytää ketään.

Kyllähän näitä sankareita riittää joka salillla..

Kotipaikkakunnalla missä aloitin treenaamisen, kävi sellainen 18-19 vuotias kaveri, jolla oli aina salilla maastohousut, lahkeet siististi maihareitten sisässä, armeijan t-paita ja baskeri päässä. Se teki alkulämmittelyjä jumppakepin kanssa ja saattoi yht'äkkiä alkaa pyörittelemään keppiä niinkuin taistelulajeissa. Noh sitten se kävi jokaisessa laitteessa tekemässä jollain ihan naurettavilla pienillä painoilla lyhyitä sarjoja, mutta paras oli kun penkissä laittoi vain 5kg kiekot kiinni ja tekniikka oli sellainen, että suorilta käsiltä laski aina 10cm alaspäin ja ylös.. :lol1:

Kerran muuten juttelin kaverin kanssa ja sen harrastuksiin kuului salin lisäksi II:n maailmansodan käsiaseet ja lempi kirja oli "Mein Kampf". Niin ja huuteli se kerran salilla, että neekerit ei ole koskaan päässeet savimajaa ja kivikirvestä pidemmälle!!

:lol2:

Originally posted by Hynkkä

Kerran muuten juttelin kaverin kanssa ja sen harrastuksiin kuului salin lisäksi II:n maailmansodan käsiaseet ja lempi kirja oli "Mein Kampf". Niin ja huuteli se kerran salilla, että neekerit ei ole koskaan päässeet savimajaa ja kivikirvestä pidemmälle!!

:lol2:

:lol2: Heh! Tämä kaverihan sitten oli ilmeisesti kehittynyt ihan avaruusaikaan saakka! LOLLO!!:lol1:

Multa meni usko täysin uusnatseihin kun joskus about vuosi sitten telkkarista tuli dokumentti olisko ollut Rovaniemeläisistä uusnatseista. Siis kolmesta n. 19v finnisestä, työttömästä tikkunekusta jotka harrastavat kaljan juomista, tupakan polttanista ja amisviiksisten corollapoikien kanssa tappelemista, usein huonolla menestyksellä! Ja kuuluihan siihen jengiin vielä yhden pikkuvelikin, mutta se oli ilmeisesti vaan osa-aikauusnatsi kun tais käydä vielä peruskoulua.
Parasta oli kun haastattelija kysyi "uusnatseilta" minkä takia he olivat sitä mieltä että jotkut ihmiset ovat alempiarvoisia. Vastaus meni jotenkuten näin:

Natsi 1: No, öh... kuten suuri Adolf Hitler sanoi: Ein führer, ein... ööh....
Natsi 2: Ein volk, ein führer... ein nation... öh...
Natsi 1: Eikun ein führer, ein volk... ööh... tota...
Natsi 3: Ein nation, ein reich.. ööh.... ein führer....
Natsi 2: Ein volk, ein reich, ein führer.
Natsi 1: Ein volk, ein reich, ein führer.... joo....

:lol1: :lol1: :lol1:

Go uusnatsit!!! :hmmm:

Asiaanhan kuului vielä että haastattelija pyysi heitä selventämään miksi he inhoavat maahanmuuttajia. Vastaus oli suurinpiirtein että: "No koska ne tulevat tänne ja sit vaan istuvat persuksillaan sohvillaan ja ryyppäävät ja vievät meidän naiset".
Tämän sanoessaan uusnatsit istuivat niin sanotussa "kotkanpesässään" (ränsistynyt kerrostalo vuokra-asunto jonka he olivat vuokranneet "kokoontumisiaan" varten, eli lähinnä ryyppäämiseen), kolmen hengen sohvalla joka oli ilmeisesti bongattu joltain kaatopaikalta, ja jokaisella oli kaljapullo kädessään.

Jos TUO on vaihtoehto, niin osoitan tämän kaikille Suomen naisille: Hankkikaa ulkomaalainen mies!!! :lol1: :lol1: :lol1:

Originally posted by zissoh
Taidetaankin käydä samalla salilla. :)

Kyseisen tyypin penkkitreeni on myös näkemisen arvoinen ilmestys. Äijjä valitsee ensiksi halkaisialtaan mahdollisimman isokokoiset painot, jotta penkkaaminen näyttäisi mahdollisimman HC:lta. Itse suoritus on sitten oikeasti pelottavaa katseltavaa. Tanko pompautetaan rinnalta sellaisella vauhdilla, että koko sali kumisee ja lepakot karkaa luolasta. Viimeiset toistot on sitten niin hikisiä kuin olla ja voi. Ja mikä pahinta, varmistajaa tyypillä ei ole koskaan. Ei varmaan ego anna periksi pyytää ketään.

Joo niin taidetaan käydä :kippis1: Nyt pitää vaan kattoo ettei anna liikaa tietoa omasta habituksestaan että anonymiteetti säilyy. :cool:

Arvasinhin mä että jonkun on pakko tunnistaa se äijä. Ton penkkijutun olin unohtanu ihan kokonaan :lol2: Se tekee monesti sarjat niin loppuun että joutuu rullaamaan tangon pois. Niin ja sitten se jäykin jaloin etunojassa kävely aina prässisarjojen välissä... :lol1:

Originally posted by Kinde

Treenitekniikkakin oli tyyliin "hauisliikkeellä alaselkä kondikseen". Salilta rikkoutui useampikin laite tämän hepun käsittelyssä. Ylisuuret painot sekä rempova treenityyli taisi olla liikaa useammallekin laitteelle.

Noh, meitä on moneen junaan ja itseäni kyseinen heppu vaan huvitti. Nykyään hän on siirtynyt jo toiselle salille "treenailemaan", ehkäpä siellä käy parempi flaksi. Useammat taitavatkin jo tämän selostuksen ansiosta tietää kuka on kyseessä ....
:rolleyes:

Ja tämä tarina on tosi.

Tuosta ei voi erehtyä, ukolla on edelleen samat(?) turkoosit satiinishortsit käytössä... Parhaimmillaan se on ylätaljassa: Painoa laitetaan riittävästi (liikaa) ja sitten hyvä ote, kyynerpäät vähän koukkuun ja omalla painolla roikkuen perse istuimelle. Sitten palataan pakan painon avulla lähtöasentoon (perse ilmaan istuimelta, käsien asento ei muutu missään vaiheessa). Ja takaisin alas - boing boing boing...

Nykyisellä salillani on myös huima tapaus: Päälle 40-vuotias mies, reuhkatukka, viikset, pyörailyhousut ja levis-paita - tosi komea paketti! Painelee yleensä tekemään penkkiä ja sarjan jälkeen tekee kierroksen salin peilien edessä tsekkaamassa miltä ojentajat näyttää (?). Levispaidan hihat on tässä vaiheessa kääritty kaulukseen asti ylös! Nykyisin on itsetunto ilmeisesti entistä korkeammalla, sillä kaveri on alkanut rullaamaan pyöräilyhousujakin ylöspäin... :rolleyes:

Espoon keskuksen, Kannusillanmäen salilla käy jatkuvasti eräs tumma kaveri, jonka käytöstä en voi sietää. Miten me ollaankin siellä aina samaan aikaan? Se on sellainen laiha ja kimmoisa, varmaan jonkun kamppailulajin harrastaja. Haisee helvetinmoiselle hielle ja pitää aina joko pelkkiä pyöräilyhousuja tai avonaista pukua. Sitten se viipyy salilla varmaan kaks tuntia ja jää sinne tiirailemaan vielä treeninsä jälkeen. Meitä naisia se tuijottaa ihan läheltä, virnuilee ja moikkailee. Eikä se oikeastaan edes tarvitsisi kuntosalia hypyilleen ja hihhuloinnilleen.
Ottaa päähän, ajakaa se sieltä pois!

Originally posted by sinkka
Parhaimmillaan se on ylätaljassa: Painoa laitetaan riittävästi (liikaa) ja sitten hyvä ote, kyynerpäät vähän koukkuun ja omalla painolla roikkuen perse istuimelle. Sitten palataan pakan painon avulla lähtöasentoon (perse ilmaan istuimelta, käsien asento ei muutu missään vaiheessa). Ja takaisin alas - boing boing boing...
:lol1: :lol1: :lol2:

Omakohtainen kokemus kun edellisen kerran kokeilin salilla käymistä noin puolitoista vuotta sitten.

Menin kerrankin ajoissa salille joten olihan siellä muitakin mikä oli mulle harvinainen kokemus. Poljin kuntopyörällä vähän lämmittelyksi ja siirryin sitten sellaiseen vekottimeen missä istutaan ja rutistellaan vatsalihaksia. Siihen viereiselle kuntopyörälle tuli sitten yks tyttö lämmitelemään. Latasin rutistimeen sitten maksimit eli 70 kiloa, about 5 kiloa vähemmän kuin mun oma paino siihen aikaan oli. Tiesin parin kerran kokemuksesta että kyllä mä niillä 3 X 10 teen eli en edes yrittänyt elvistellä, ei kuulu mun tyyliin.

Oli sitä painoa kuitenkin senverran että hiukan piti repäistä että sai ne painot liikkeelle siinä pystysuorassa tangossa. Eka sarja meni ihan hyvin, ei ongelmia. Tyttö ei katsonut säälivästi suoritustani tai ainakin se peitti sen hyvin.

Toisen sarjan kolmannella repäisyllä se tapahtui. Painot oli vauhdikkaasti jo matkalla ylöspäin... NAPS ja BÄNG!!! Otsa pamahti polviin ja 70 kiloa rautaa rysähti alas aivan helvetillisellä rytinällä.

Minä sitten ihmettelemään että mitä vittua... Se tyttö lopetti polkemisen ja kaikki muutkin salilla käänty kattomaan että mitä se rillipää kynäniska oikein mesoaa siellä nurkassa. Vaijerihan se oli onneksi vaan mennyt poikki.

Tyttö totesi vaan että "särjit sitten sen laitteen". Totesin että joo, näin pääsi käymään ja siirryin seuraavalle. Saatana kun en tajunnut sanoa että tää on mulle ihan jokapäiväistä, ei kestä mun voimia :)

Kerran salilla yksi aloitteleva treenari väänsi hauista aivan tajuttomilla heijjareilla ja oikein tosissaan selkää hyväksi käyttäen. Nooh , siihen tuli sitten yksi yli seitenkymppinen vaari ja katseli aikansa pojan touhuiluja kunnes totesi:" Hei sulla on kädet väärinpäin kun teet tota rinnallevetoa." poijjaalla meni siitä sitten niin pasmat sekasin ettei se oikeen saanut mitään järkevää sönkötettyä ja silloin mun pitikin jo kääntyä seinää päin ja nauraa niin helvetisti.
Hauskinta tässä tapauksessa on tietysti se , että tämä hiukkasen seniili vaari oli tosissaan.:lol1: :lol2:

Nooh , oppipahan poika ainakin käyttämään vast´edeskin egoilupainoja..:lol1:

Olin päivänä muutamana dippiä tekemässä ja sain väännettyä kutosen syviä, hitaita toistoja. Sain sarjani loppuun ja minua nuorempi ja hoikempi kaveri ajatteli opettaa minulle nöyryyttä. Poika keskeytti kuntopyörän polkemisen siksi aikaa että hyppäsi tekemään dippiä 10 toistoa, joissa kyynärpäälle annettiin löysää viisi senttiä ja äkkiä takaisin ylös. Kaveri teki dipit katsoi minua ja palasi polkemaan pyörää. Se että olin hämmästyneen näköinen ei johtunut siitä että olisin pojun valtaisista pateksista hämmentynyt vaan siitä että miten joku viitsii.

Hymyn sai myös huulille se kaveri, joka teki hack-kyykkyä noin 10 sarjaa ja jokaisessa sarjassa 6-8 toistoa. Ei sarjoissa ja toistoissa mitään mutta se että joka toistolla tyyppi päästi äänen, jonka kuvittelisin pääsevän kun mies synnyttää norsua sitä vaikeampaa reittiä.

Originally posted by Punnus
...Kaveri teki dipit katsoi minua ja palasi polkemaan pyörää. Se että olin hämmästyneen näköinen ei johtunut siitä että olisin pojun valtaisista pateksista hämmentynyt vaan siitä että miten joku viitsii.

Juu, tutulta kuulostaa, tosin kyseessä oli mun kohdalla tavalliset crunchit n. 15 kilon lisäpainoilla. Vähän ihmetytti kun joku stara tuli näyttämään miten voi tehdä 40 nytkytystoistoa samoilla painoilla joilla mä tein kasin sarjoja! :)

Pakko myöntää että olin itse vähän piru kaks viikkoa sitten. Tulin kyykky/mave paikalle lämmittelemään ja näin miten yks n. 30v heppu teki rinnallevetoja. Tai siis, rykäys-maastyavetoa-selkä kaarella-pysäyttäen lantion kohdalla-hauiskääntö vastaotteella-liikettä 65 kilolla (kakskympppiset ja kisalukot tietty) ja mylvi ja puhku jotain niin maan saatanasti niitä viitosiaan tehdessään. Kaveri oli melko isokokoinen (mua leveempi) ja oli selvästi käynyt salilla jo pitempään muttei takuulla tiennyt treenaamisesta tuon taivaallista. Ajattelin piruuttani että verestän vähän omaa rinnallevetotekniikkaani sen sijaan että olisin heti hyökännyt jalkaprässiin. :D Siinä sitten menin kysymän saisinko tehdä välissä ja kaveri vastas virnuillen ja hikeä pyyhkien että maastavetoa varmaan meinaat. Siihen oli tietty pakko tokaista että ajattelin kyllä rinnallevetoa pikkasen lämmitellä. En kerennyt kun 90 kilolla vetää pari kertaa niin kaveri sano että lopettaa. Vähän hävetti jälkeenpäin että mä oon niin helvetin lapsellinen! :rolleyes:

Normaalisti olisin kyllä koittanut antaa kaverille pari vinkkiä, mutta se oli niin ylimielisen näköinen salin kunkku että oli pakko rankaista pikkuisen! :D Ja oli se sen oloinen perseiden vahtaaja/isompien inhooja ettei takuulla olis ollut vastaanottavainen millekään mun antamille vinkeille. Toivottavasti ette nyt inhoa mua! :lol1:

Oisit Samppo tempassut ne raudat, niin sitten se ilme ois varmaa
ollu näkemisen arvoinen.:D
Nii no joskus itekin nään semmosia henkilöitä salilla jotka melkein suuttuu jos niitä neuvoo. Varsinkin kun neuvoja on pienenpi kokonen.

Re: kokoelma juttuja

Originally posted by tomtom
Goldsilla treenas joskus sellanen hieman pyöreempi heppu jonka treenit tuntui olevan joka päivä ja vähintään 3h pituisia. Verkkarit oli sellasia että pakarat tuppas näkymään aika hyvin lähes kokoajan. no sana oli kirinyt sitten salin henkilökunnallekin kun salin omistaja tuli ilmoittamaan herralle että "Hei, täss on uudet verkkarit, isoimmat mitkä on, paa ne päälle" johon sitten vastattiin "ahh, kiitti panen ne tän sarjat jälkeen". Omistaja: "pane ne nyt heti päälle, ei olla enää missään pommisuojassa treenaamassa". verkkarit oli sitten päällä ja pakaratkaan eivät enää näkyneet.

Mahtavaa! Tiedän mitä luultavimmin tän kaverin. Vitun vihasen näkönen ja sellanen takkuparta. Joo sehän kävi aina välillä treenin kesken pukuhuoneessa syömässä jostain fuckin mikroastiasta kylmää riisiä ja kylmiä kananugetteja. Ja eikun takas treenaamaan. Kaverilla oli myös niin massiivinen ruumiinpaino ettei edes ilman lisäpunnuksia noussut dipistä 3 enempää. Noh.. kaverihan sitten sitoi omaan siroon vyötäröönsä noin 50kg lisää ja jokaisen dipin pohjassa laskeutui maahan, ja ponnisti itsensä jaloilla taas ylös :-) :lol1:

Seuraavanlainen tapaus;
Suht uus kaveri salilla treenaili kyykkäystä. Isohko kaveri. Löi mahdollisimman isokokoisia levyjä(ei siis painoltaan isoja) tankoon ja pyysi varmistajia jo kuudessakympissä mukaan. Jumalaton meteli koko ajan päällä. Kun äijä pääsi ykkösiinsä(n.75kg), tuli siihen viereen eräs nimeltä mainitsematon muistaakseni 44kg:n sarjassa skabaava mimmi. Se kyykkäili vielä verkkarit jalassa jotain sataakolmeakymppiä.. Äijä lopetti aika pikaisesti kyykkäysen ja jäi katsomaan kuinka trikoot päällä lähti päälle 160.. Äijän puolustukseksi mainittakoon, että kyseinen naikkonen on niittänyt menestystä voimannostosta aika kivasti..

Originally posted by Tonspa
Oisit Samppo tempassut ne raudat, niin sitten se ilme ois varmaa
ollu näkemisen arvoinen.:D
Nii no joskus itekin nään semmosia henkilöitä salilla jotka melkein suuttuu jos niitä neuvoo. Varsinkin kun neuvoja on pienenpi kokonen.

Voi paska ettei tullut mieleen! :lol1: Kaveri olis kuitenkin varmaan sanonu että: "sä teet tota front raisea aivan väärin"! :rolleyes:

Yks huomio: Penkkipunnerruksen jälkeen olen luulevinani että toiseksi yleisin liike mitä salilla tehdään ilman mitään tuntemusta on rinnalleveto. Ainakin näyttää siltä että kaikki hiihtäjät, sprinterit, yleisurheilijat ja keilaajat tekevät rinnallevetoa, varmaan siksi että heidän valmentaja on tehnyt niille sali-ohjelman tyyliin: rinnalleveto 3*20, istumaannousuja 3*50, puolikyykkyjä ponnistuksella 3*20 ja hauiskääntö alaselällä 6*1.5 plus 5*ennätysyritys penkissä, eivätkä sitten ole itse vaivautuneet salille saattamaan itsensä häpeänalaisiksi. :D Huomioita muilta?

TÄnään oli just sellainen esitys salilla! Kivan näköistä kun 6 n. 18-20v salibandypelaajaa/yleisurheilijaa tekee rinnallevetoja vuorotellen ja kaikilla on eri painot. Heikoimmalla 27.5kg ja vahvimmalla 40kg. :p Myönnän ihan sovinnolla että minulta pääsi pienoinen hymy kun yks kaveri oli vahvempi kun edellinen ja laitto 30 kilon sijasta 32.5! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom