Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Niska paskana, neljä kuvaa otettiin eka ja sitten vielä kolme kun oli jotain häikkää. Nyt sitten odotellaan lausuntoa, vitun hyvä juhannus tulee ku miettii kokoajan että mitä on niskassa hajalla. Rock!

Aineenvaihdunta vituillaan kolmatta päivää putkeen. Ruoka ei sula eikä uni tuota tarpeeksi lepoa. No, huomenna kyllä alkaa jussi, voin levätä niin paljon kuin sielu sietää. Ja sitte kun kroppa toimii normisti niin voi palata puntille.

Itikat, voi vittu että mulla on menny hermot ihan täysin näihin pikku paskoihin. :wall:
Alkaa tulemaan jo raivokohtauksia, kun yrittää keskittyä tekemään jotain, ja jostain aina tulee kirvelevä pistos, tai sit tullaan muuten vaan pyörimään ihan näkökenttään. Ei auta vaikka ampuisi euron edestä Offia niskaan, aina on jo yksi pistämässä vähintään puolen tunnin kuluttua suihkutuksesta. Ja sitten ne pistää joka vitun kerta samasta kohtaa, tuolta yläselästä epäkkäiden kohdalta, pitää kohta varmaan kävellä joku helvetin kevlar-viitta niskassa.

Offitki on melkoisia neitien aineita, "Hyttysten karkottamiseen", vittu mä haluan että ne kuolee jo sadan metrin päästä. Missä helvetissä viipyy se Nobel-palkinnon arvoinen keksintö, jolla saadaan ihmismäiseen hintaan karkotettua nää paskiaiset pihalta ikuisiksi ajoiksi. Tällä hetkellä halvimmat laitteet liikkuu 500 euron hinnoissa, kyllä taas lahjakkaasti rahastetaan ihmisten kärsimyksillä.

Viikonlopun festaririehunnan ja arskassa olon jälkeen selän iho kuoriutuu pois ja kutittaa niin perhanasti. Nim. Merk. Selän rasvaajaa tarvitseva.

Mua alko vituttaan koko hemmetin juhannus..Jokaisella tuntuu olevan kunnon suunnitelmat viikonlopuksi.Paitsi meikäläisellä joka taas havahduin vasta eilen koko asiaan.on taas työt ym. vienyt ajatukset täysin..Eli hyvinkin pitkälti jussi menee sitten neljän seinän sisällä murjottaen..
Ja pääsis jo pois töistä..Alkaa pinna olla aika kireellä..Väsymys..Dietti pistää hermot ihan sika kireelle..Päätäni siis kiristää vanne...=)

lellutin sanoi:
Mua alko vituttaan koko hemmetin juhannus..Jokaisella tuntuu olevan kunnon suunnitelmat viikonlopuksi.Paitsi meikäläisellä joka taas havahduin vasta eilen koko asiaan.on taas työt ym. vienyt ajatukset täysin..Eli hyvinkin pitkälti jussi menee sitten neljän seinän sisällä murjottaen..
Ja pääsis jo pois töistä..Alkaa pinna olla aika kireellä..Väsymys..Dietti pistää hermot ihan sika kireelle..Päätäni siis kiristää vanne...=)

:offtopic: Ensin oli sama tunne, mutta sitten tein seuraavanlaisen suunnitelman.

- Unohdan to-su kaikki punttiin ja dieettiin liittyvät asiat.
- Ostan pari koria olutta ja helvetisti lihaa&makkaraa.
- Kannan torstaina illalla aurinkotuolin pihalle.
- Vedän ikkunan kautta virrat ja antennin pihalle.
- Istun aurinkotuolissa koko juhannuksen olutta juoden, makkaraa syöden, futista matka-tv:sta katsoen ja rokkia kuunnellen.
- Vaimo saa huolehtia lapsista, potkin ehkä poitsun kanssa vähän futista pelien väleissä.
- Toteutetaan satoi tai paistoi. Jos sataa, niin sitten vain katoksen alle.

Tosin luultavasti vaimo lähtee baariin ja minä vahdin lapsia viikonlopun... :jahas:

..kele..

nokka tukossa pää täynnä räkää...ei oo todellista!!!juhannuksen alla!!!kelekeleKELE!!:curs: kai siel joku keuhkoputketulehduski jo on ja poskiontelontulehdus ja perkele joku papukaijakuumeki ja ruandalainen jalkasyylä iskee varmaa huomenna!!. PERKELE. :wall:

no hei :) ajattele positiivisesti!

ainakaan sun ei tarvi haaskata työpäivää sairastamiseen ku oon nyt loman ajan sairaana

Voi vittuuu.... :curs:
Onnistuin sitten tiputtamaan tupakat & lompakon moottoritielle... :rolleyes:
Onko sitä niin helvetin hankalaa oppia pistämään taskut kiinni, näistä housuista tippunut aski jo pari kertaa tien päälle ja lompakko kerran linja-autoon...
Muutenkin olisi kyllä voinut ajaa vähän rauhallisemmin, eikä tehdä mitään vitun kamikaze ohituksia :jahas: No tyhmästä päästä saa kärsia....
Huomasin ton heti kun tulin kotiin ja ajoin tuon n.15 kilsan pituisen matkan edestakaisin, mutta eipä näkynyt lompsaa, ei... :david:
Onneksi sentään juomat on valmiiksi ostettu, eipä muuten olisi rahaa noihinkaa mistään saanut... Mutta sinne meni aika helvetisti kortteja mm. ajokortti, henkkarit, kelakortti, pankkikortti, salikortti, bussikortti, uimalippuja, helkkaristi erilaisia etukortteja sun muita.... :thumbs:
Vittu :curs:
Helvetti :curs:
.... :david:

Vituttaa olla taas jälleen kerran hereillä.
Vituttaa sekin, että muistan oikeasti viimeksi nukkuneeni hyvin, kun vielä seurustelin.
Vituttaa sen ajatuksen tietäminen.
Vituttaa se etten tiedä miksi nyt sitten ei nukuta.
Vittuää.

Elsa sanoi:
Vituttaa olla taas jälleen kerran hereillä.
Toi vituttaa ja myös se että kaikki kaverit on hävinny elämästä jonnekin...mä oon ihan sosiaalinen kaveri, enkä mikään mulkku, mutta ei niin ei.....:wall:

Art Vandalay sanoi:
Toi vituttaa ja myös se että kaikki kaverit on hävinny elämästä jonnekin...mä oon ihan sosiaalinen kaveri, enkä mikään mulkku, mutta ei niin ei.....:wall:

Just niin, tämäkin mua vituttaa.
Ja tietysti myös se että jo aiemmin mainitsemani asia mitä ilmeisimmin vaan jatkuu.

Kohta mä varmaan alan näkemään Tyler Durdeneita joka puolella ja perustan oman Fight Clubin jos ei tämä unirytmi ala korjaantumaan.

Uniongelmia täälläkin. Sain pari tuntia nukuttua mutta sitten heräsin ja ikävät asiat alkoivat pyörimään mielessä... Pakko olisi nukkua että jaksaa muutaman yön valvoa duunissa. Jospa kävisi pikku kävelyllä ja sitten koittaisi uudestaan.
Edit ja tokihan nuo mielessä pyörivät asiat vituttavat raskaasti...

Muistuttakaa ihmeessä, että menen vastakin 4:30 nukkumaan kun on duunipäivä eessä. Tosin oli kyllä kivaa, että ei sillä.

Töissä on niin kauhea tilanne, etten ole ehtinyt moneen päivään edes pakkiksella käymään. Tuntuu, että pää räjähtää töiden takia. :wall: Ja kun ne työt tulee myös mun uniin :( --> en saa nukuttua ku pari tuntia/yö. :itku: Ja jos mä en saa nukkua, niin musta tulee pikkuhiljaa aika kärttyisä. Vittu että vituttaa. :wall:

Se vituttaa että kun hyppäät prätkän selkään ja lähdet ajamaan töitä kohden ei sada tippaakaan. Ajat 12km töihin jona aikana sataa miljoona litraa vettä sun niskaan. Kun olet turvassa työpaikalla sade lakkaa, HETI.

Back
Ylös Bottom