Niska paskana, neljä kuvaa otettiin eka ja sitten vielä kolme kun oli jotain häikkää. Nyt sitten odotellaan lausuntoa, vitun hyvä juhannus tulee ku miettii kokoajan että mitä on niskassa hajalla. Rock!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://fi.wikipedia.org/wiki/DDTPartsu sanoi:Missä helvetissä viipyy se Nobel-palkinnon arvoinen keksintö, jolla saadaan ihmismäiseen hintaan karkotettua nää paskiaiset pihalta ikuisiksi ajoiksi.
lellutin sanoi:Mua alko vituttaan koko hemmetin juhannus..Jokaisella tuntuu olevan kunnon suunnitelmat viikonlopuksi.Paitsi meikäläisellä joka taas havahduin vasta eilen koko asiaan.on taas työt ym. vienyt ajatukset täysin..Eli hyvinkin pitkälti jussi menee sitten neljän seinän sisällä murjottaen..
Ja pääsis jo pois töistä..Alkaa pinna olla aika kireellä..Väsymys..Dietti pistää hermot ihan sika kireelle..Päätäni siis kiristää vanne...=)
Ensin oli sama tunne, mutta sitten tein seuraavanlaisen suunnitelman.

Toi vituttaa ja myös se että kaikki kaverit on hävinny elämästä jonnekin...mä oon ihan sosiaalinen kaveri, enkä mikään mulkku, mutta ei niin ei.....:wall:Elsa sanoi:Vituttaa olla taas jälleen kerran hereillä.
Art Vandalay sanoi:Toi vituttaa ja myös se että kaikki kaverit on hävinny elämästä jonnekin...mä oon ihan sosiaalinen kaveri, enkä mikään mulkku, mutta ei niin ei.....:wall:
piidu sanoi:Vituttaa kun en saa unta. Mietin vaan yhtä juttua :(