Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Snoopie sanoi:
Minkä sitä nuori mies luonteelleen mahtaa, kummallista olisi jos tuon ikäinen ei katselisi niitä tyttöjä. :)

Mulla on muuten vastaavanlainen juttu. Katsoin kerran erään naisen persusta, kun istuin sen takana viereisellä penkillä sarjojen välissä. Huomasin vasta vähän ajan päästä peilistä, että se kyttäs mua peilin kautta huvittuneena. Kyllähän se pikkasen nolotti ja nauratti. En tietenkään uskaltanut sanoa mitään vaan aloin heti tehdä uutta sarjaa :D

Kannattais opetella sellainen huomaamaton kyyläys että naiset luulee että sää oikeasti keskityt siihen sarjaan, vaikka se perseen tsiikaaminen on ihan ensimmäisenä mielessä.

Esim. Joka liikkeeseen on oma temppunsa mutta esim. pystypunnerrus käsipainoilla on sellainen että tuijotat sen puolen olkapäätä(mukamas että tekniikka on kunnossa) missä nainen sijaitsee ja tsilleesti.:david:

Ovela kaveri se tuijottelee ja pullistelee onnistuneesti samaan aikaan salilla ja onnistuu vielä vetämään treeninsä ilman haavereita.

Haba7 sanoi:
Vittu! taas tulee hyvät yöunet, kerkeää jopa neljä tuntia nukkua! No onneks on vasta neljäs yö putkeen saman pituisilla yöunilla! Ainaiseen väsymykseen rupeaa jo tottumaan!:zzzz: :wall:

Ja sitten taas tänään on ruvennut ahdistamaan asia jos toinenkin. Vähän liikaakin! Vittu! No onneks huomenna on perjantai!(tai siis tänään) Täytyy taas illalla purkaa salille kaikki VITUTUS!!!

Toivottavasti viikonloppuna tapahtuu jotain positiivista, se olisi kivaa vaihtelua elämään.(toivossa on hyvä elää, mutta onko se aina järkevää...) Muuten tätä ei jaksa taas millään.

Miten olisi jos laittaisit sen koneen kiinni vaikka iltalenkin jälkeen ja menisit nukkumaan? Mä toivon kanssa, että sulle tapahtuisi kaikkea positiivista, ja muista että paljon on susta itsestäsi kiinni.

Ja siten aiheeseen. Mua lähinnä surettaa. Kun läheinen ihminen kuolee niin siinä on jo tarpeeksi jaksamista, mutta se vaikuttaa moneen muuhunkin asiaan. Tän hemmetin kiireen keskellä ei ole edes aikaa surra kunnolla, kun pitää tehdä töitä, lukea yms. Ja silti on kaikessa jäljessä ja asiat tulee hoidettua huonosti. Pitäisi järjestellä töistä vapaita hautajaisiin yms. ja tuntuu ettei jaksa tehdä nyt yhtään mitään.
Sitä paitsi mun koira jo psykosomatisoi kun emäntä on parkunu vaan kaks päivää :jahas: Onneksi pääsi nyt hoitoon.

Ovela kaveri se tuijottelee ja pullistelee onnistuneesti samaan aikaan salilla ja onnistuu vielä vetämään treeninsä ilman haavereita.

Lienee sanomattakin selvää, että tuon saavuttaminen vaatii vuosien kovan harjoittelun ;)

Tänään oli salilla vhp - vatsa-hauis-pelle. Tietty, voihan sitä olla vaikka pelkkä vatsa-hauis päiväkin, mistäs mä tiedän. Lämmittely about 200vatsalihasta putkeen roomalaisessa tuolissa (kova suoritus, myönnän) ja sit toki hauberssonit seuraavaks.

exitusletalis sanoi:
Tänään oli salilla vhp - vatsa-hauis-pelle. Tietty, voihan sitä olla vaikka pelkkä vatsa-hauis päiväkin, mistäs mä tiedän. Lämmittely about 200vatsalihasta putkeen roomalaisessa tuolissa (kova suoritus, myönnän) ja sit toki hauberssonit seuraavaks.

Eli joka treenikerralla pitäis kyykätä/vetää maasta, ettei olisi pelle ?

kaikki vaan yksijakoisella treenaamaan, ettei olisi pelle.. Moni käy välipäivänäkin jumppailemassa joitain triviaaleja lihaksia, esim. hauksia, jos ei salilta malta olla poissa.

Pelle on vasta sitten, kun ei todellakaan mitään muuta treenaa. Esim. paikallisen jääkiekkojoukkueen salitreeniä voisi sanoa pelleilyksi. Aina kun olen ne salilla nähnyt, on porukalla yritetty penkistä maksimia - ei kertaakaan mitään muuta.

Yksi ainoa poikkeus oli, jossa kaksi junnua kyykkäili omalla ajallaan (pisteet siitä), mutta joukkueen voimin ei muuta kuin penkkiä treenata.

nevahood sanoi:
Pelle on vasta sitten, kun ei todellakaan mitään muuta treenaa. Esim. paikallisen jääkiekkojoukkueen salitreeniä voisi sanoa pelleilyksi. Aina kun olen ne salilla nähnyt, on porukalla yritetty penkistä maksimia - ei kertaakaan mitään muuta.
Ei siinä minusta oo mitää outoo että porukka käy kokeilees penkkimaksimei. Pitäiskö muka salilla penkkimaksimii käydä aina kokeilees sillee ettei varmast oo ketää vaa näkemäs. Varmasti jokaisella salilla aika ajoin tulee 15-16v pojat kokeilee penkkimaksimeja. Turha sitä on ihmetellä, vai väitätkö muka itse ettet oo koskaa ollut samanlainen vaa alusta asti tehnyt kaiken niinkuin kunnon bodymunkin pitääkin. Olisko se muka sit parempi että kun tullaan kokeilee penkkimaksimii ni ihan sen takii ettei porukka ihmettelis vedettäis siihen myös mavea ja kyykkyä? :david:

Itse koin huumoripitoisia salilla kun seurasin kun abaut 16-kesäiset jannut tulivat salille. Tekivät pankkiä kerran maksimin kummatkin. Sitten 3 lauma nuoria päälle parikymmpisiä naisia jumppatopeissaan tuli polkemaan kuntopyörää. Siinä ukot kattelin tunnin verran haidän rintojaan ja jalkoja ja perseitä. Kyllä ne välill vatsoja tekivät toki pää 90 asteen kulmassa sivulle jotta näkisi lihaa.

Tuleva pioneeri- ja suojeluleiri. Mä tuun kuolemaan sinne, varmaan vedän ranteet auki liiallisen vitutuksen takia.

Se on vaan niin mukava näin helposti hikoilevana ihmisenä pistää suopu + raipu päälle. Siinä niinkus hikoilee kuin porsaslauma teurastamolla. Varmasti sama efekti kun normaalisti hikoilevalla ihmisellä mennä vaatteet päällä saunaan. Siinä sitten pitäis vielä liikkua ja työskennellä. Vettäkään ei välttämättä saa tarpeeks. Quolema tulloo.

mgh sanoi:
Tuleva pioneeri- ja suojeluleiri. Mä tuun kuolemaan sinne, varmaan vedän ranteet auki liiallisen vitutuksen takia.

Se on vaan niin mukava näin helposti hikoilevana ihmisenä pistää suopu + raipu päälle. Siinä niinkus hikoilee kuin porsaslauma teurastamolla. Varmasti sama efekti kun normaalisti hikoilevalla ihmisellä mennä vaatteet päällä saunaan. Siinä sitten pitäis vielä liikkua ja työskennellä. Vettäkään ei välttämättä saa tarpeeks. Quolema tulloo.

Intissähän saa käyttää omia (alus)vaatteita jos niitä ei näy eli kannattais hommata jotain hengittäviä t-paitoja, vähentää kummasti sitä hikoilua. Itekin rupeen hikoamaan jo kengännauhoja sitoessa, joten tuttu homma. Sitä mä en tajua, miten intissä on niin paskat vaatteet, jotka ei hengitä yhtään ja päästää vettä oikein komiasti. Sadekamppeet kun vetää niskaan niin olo on kuin saunassa. Talvikamppeet on kyllä lämpimät mutta nehän on läpimärät puolessa tunnissa. Vitutus kasvattaa;)

Slarto sanoi:
Tullu kerättyä rohkeutta pari päivää mennä yhdelle tytölle juttelemaan ja nyt 10 min sitten menin... Pakithan sieltä tuli.

VITTU :'<
Munki piti kysyy yhelt jos haluis nähä muuallaki ku skole ulkopuolel. Mut sit sen kaveri jo arvas et oon kiinnostunu siit ja kysy silt tytölt onks se kiinnostunu musta, sano et ei oo.:rolleyes:
Kaippa sitä on enää turha pohtia vaikka en suoraan uskaltanu kysyä. :nolo: :( :jahas:

Tänään joku vähän nuorempi(ja pienenmpi) sälli vaihtoi vaatteet pukuhuoneen lokerossa. :hyper:
Meni sinne sisään seisomaan ja alko ihan pokkana vaihtamaan kamoja.

Wanderer sanoi:
Ei siinä minusta oo mitää outoo että porukka käy kokeilees penkkimaksimei. Pitäiskö muka salilla penkkimaksimii käydä aina kokeilees sillee ettei varmast oo ketää vaa näkemäs. --

Kyllä se nevahood ihan selvästi sanoi, että ko. porukan reenit on aina sitä samaa
ja mitä nyt olen kiekkoilijoiden "reenejä" nähnyt, voin olla täysin samaa mieltä: RHP.

Ihme juttu toi, että kaikki on nähny kiekkoilijoiden tekevän jotain RHP treeniä. Meiän jengissä kyllä ei tehty ikinä haukkaa tai penaa. Vaan lähinnä rinnalleveto, tempaus, kyykky, etukyykky, askelkyykky linjaa. Oikeestaan toi penatreeni sijoittuu varmaan pelaajien vapaa-ajalle. En usko, että valmentajan johdolla mennään salille vetämään pelkkää penaa. Tai jos mennään kyseessä on varmaan enemmän tai vähemmän höntsä jengi.

Näit siis kun jannu tuli kirjaimellisesti ulos kaapista :)
Turha sitä on ihmetellä
Itse valmentajakin on yleensä mukana leikissä. Hienot ohjelmat ja kaikki (tuli joskus katsottua kun joltain oli jäänyt salille), mutta toteutus on hieman toinen juttu.. Kyllä siinä on ihmettelemistä, jos eivät meinaakaan (valmentaja mukaanlukien) tehdä treeniä, josta olisi hyötyä jääkiekkoon, vaan joka jumalan kerta vallataan salin kaikki kolme penkkiä, joissa pienryhmissä kokeillaan vuorotellen maksimia ja möykätään.

Toki tuon ikäisiä kiinnostaa se penkkimaksimi, mutta päivästä toiseen samanlaista pelleilyä ei varmasti auta jääkiekkoon. ...tai ehkä jaksaa puskea kovemmin poikittaisella? Ehkä parempi tehdä sitä mistä tykkää, mutta luulisi hyöty jääkiekkoon olevan pelaajilla se ensisijainen tavoite.

Tai no, mistäs minä tiedän vaikka kolmesti viikkoon penkkimaksimi auttaisi kovaankin luistelukuntoon.

Aiheesta on jauhettu tässäkin threadissa jo aiemmin.. edit: Colin, kyseessä Jyväskylän monnarin sali.

Back
Ylös Bottom