Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Jep. Olis kannattanut hakea vp.
Näin sen pitäisi mennä siviilissäkin ja kun ihminen katkaisee vaikka koipensa niin automaattisesti ajattelee että nyt tuli kuukauden ylimääräinen loma mutta työantaja voi laittaa työntekijän sellaiseen työhön jonka voi hoitaa vaikka pyörätuolista eikä auta vaikka lekuri olisi kirjoittanut vuoden saikkua koska työantaja loppujen lopuksi päättää sen saikun ja jos työntekijä ei siihen tyydy niin ohje käydään kysymässä oikeudesta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näin sen pitäisi mennä siviilissäkin ja kun ihminen katkaisee vaikka koipensa niin automaattisesti ajattelee että nyt tuli kuukauden ylimääräinen loma mutta työantaja voi laittaa työntekijän sellaiseen työhön jonka voi hoitaa vaikka pyörätuolista eikä auta vaikka lekuri olisi kirjoittanut vuoden saikkua koska työantaja loppujen lopuksi päättää sen saikun ja jos työntekijä ei siihen tyydy niin ohje käydään kysymässä oikeudesta.
Jos se sairaus you on sellainen ettei rajoita työkykyä kokonaan, esim. jalka poikki niin noin se meneekin, lääkäri kirjoittaa siihen sairauslomaan että onko potilas täysin työkyvytön vai vain osittain.

lääkäri kirjoittaa siihen sairauslomaan että onko potilas täysin työkyvytön vai vain osittain

Ei kirjoita. Teoriassa sairaslomatodistukseen ei tarvitse laittaa edes diagnoosia. Tai korjataan, ei saa laittaa jos potilas niin kieltää. Tällöin tosin potilas hakee itse sairaspäivärahansa kelasta, muistaakseni.

Ei kirjoita. Teoriassa sairaslomatodistukseen ei tarvitse laittaa edes diagnoosia. Tai korjataan, ei saa laittaa jos potilas niin kieltää. Tällöin tosin potilas hakee itse sairaspäivärahansa kelasta, muistaakseni.
Jännä, mulla on ollu jokaisessa sairaslomatodistuksessa sekä diagnoosi, että tieto siitä onko osittain työkykyinen, mutta en väitä vastaan kun ammattilainen korjaa. :LOL:

Jännä, mulla on ollu jokaisessa sairaslomatodistuksessa sekä diagnoosi, että tieto siitä onko osittain työkykyinen, mutta en väitä vastaan kun ammattilainen korjaa. :LOL:

No se on sitten jonku yksittäisen tohtorin/firman tapa. Itse en ole koskaan nähnyt.

Ja diagnoosin merkintä on se normi, kyllä. Mutta jos potilas kieltää sen merkkaamisen, niin sitä ei saa merkitä. Salassapitovelvollisuus.

Oulun seksuaalirikoksista epäillyt tulivat Suomeen turvapaikanhakijoina – poliisin mukaan epäiltyjä saattaa löytyä vielä lisää

https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000005921124.html

Kiitos teille sinisilmäisille idiooteille, eg. Suvi Auvinen, Sipilä ym. pakkopalautuksia vastustaneet, sinisilmäiset sukankutojat, äärivasemmistolaiset, "anarkisti"-hipit, islamistit, 'lordiersit' mielenvikoineen, Rajat auki -aktivistit ja näitähän riittää.'

Edit. Ai niin, unohdin Palefacen ja Trio Niskalaukauksen.

Viimeksi muokattu:
Finni perseessä.
Miksi niitä pitää olla siellä ja etenkin siinä kohtaa missä on kalsareitten lahje mikälien osa eli hinkkaa oikein vittumaisesti.
Onneksi ei ole muualla kehossa.

Vituttaa kun joku vinosilmä kiinalainen parkkeerannut autosa siten, että en pääse kuskinpuolelta sisään omaan autoon. Onneksi pitää vasta aamulla lähteä töihin, mutta auta armias jos tilanne on sama aamulla kun on kiire töihin :mad::mad:. Vitut rupean puku päällä kömpimään takakontista.

Vitun uusi verokortti, perkele! Arvioidut tulot tälle vuodelle ainakin 5000 € alakanttiin. Kun koitin mennä muuttamaan niitä, eli tekemään uuden verokortin, niin se paska valittaa, että sun veroprosentti olisi nyt 60 % eikä sekään riitä. Eli jotain tein väärin tai sitten siellä on laskukaavoissa pahasti jotain vikaa. Minkä vitun takia mä en vain voi laittaa sinne, että haluan tämän veroprosentin ja näin suuret arvioidut tulot ja sillä selvä? Häh? Vai voiko tuon kikkailla palkanlaskennan kanssa? Pitää kysyä.

Vitun uusi verokortti, perkele! Arvioidut tulot tälle vuodelle ainakin 5000 € alakanttiin. Kun koitin mennä muuttamaan niitä, eli tekemään uuden verokortin, niin se paska valittaa, että sun veroprosentti olisi nyt 60 % eikä sekään riitä. Eli jotain tein väärin tai sitten siellä on laskukaavoissa pahasti jotain vikaa. Minkä vitun takia mä en vain voi laittaa sinne, että haluan tämän veroprosentin ja näin suuret arvioidut tulot ja sillä selvä? Häh? Vai voiko tuon kikkailla palkanlaskennan kanssa? Pitää kysyä.

Tai sit sää vaan kylvet rahassa ja mikään ei saa maksaa mitään?

Vituttaa kun joku vinosilmä kiinalainen parkkeerannut autosa siten, että en pääse kuskinpuolelta sisään omaan autoon. Onneksi pitää vasta aamulla lähteä töihin, mutta auta armias jos tilanne on sama aamulla kun on kiire töihin :mad::mad:. Vitut rupean puku päällä kömpimään takakontista.

Vastaan itselleni. Ei ollut siirtänyt autoa yön aikana pois. Vitutti sen verran aamulla kömpiä kuskin puolelta sisään puku päällä, kun takki laahaa paskasta autoa pitkin.

Joo, kyllä 60% veroprosentti on ihan kohtuullinen. Vai onko? Vaikka tulot olisi mitä? Eikä ne nyt oikeasti ihan niin isot ole.

Jotain mätää noissa verokorttien tekemisessä aina on, mulla meni vähän raja yli ja sitten meinasin joulukuulle tehdä pienen korjausliikkeen. Se tarjos 41,5% vaikka mitä yritti kikkailla. Kymmenen pojoo enemmän kuin tän hetkinen lisäprosentti, joten tyydyin lisäprosenttiin. Sihteerikin sitä ihmetteli mut ei tullu järkeä ei. Onhan tää suomen verotus ihan vitsi, niinkö radiorokilla sanoivat, vaikka tienaisi kuinka paljon, ei siitä yli puolta sais viedä. No näillä mennään, pojat on poikia ja mamut tekee meidän akkojen sisään lisää, väkisin. Vittu tätä maapallon menoo, oikeesti.

Jotain mätää noissa verokorttien tekemisessä aina on, mulla meni vähän raja yli ja sitten meinasin joulukuulle tehdä pienen korjausliikkeen. Se tarjos 41,5% vaikka mitä yritti kikkailla. Kymmenen pojoo enemmän kuin tän hetkinen lisäprosentti, joten tyydyin lisäprosenttiin. Sihteerikin sitä ihmetteli mut ei tullu järkeä ei. Onhan tää suomen verotus ihan vitsi, niinkö radiorokilla sanoivat, vaikka tienaisi kuinka paljon, ei siitä yli puolta sais viedä. No näillä mennään, pojat on poikia ja mamut tekee meidän akkojen sisään lisää, väkisin. Vittu tätä maapallon menoo, oikeesti.
En mä oikeasti edes niin paljoa tienaa, että tuo veroprosentti sillä selittyisi. Ei kukaan varmaan tienaa? Soitin verohallintoon ja korjasin tulorajan. Oikea veroprosentti on 22, mitä kyllä nostan vielä hiukan.

Vastaan itselleni. Ei ollut siirtänyt autoa yön aikana pois. Vitutti sen verran aamulla kömpiä kuskin puolelta sisään puku päällä, kun takki laahaa paskasta autoa pitkin.

Tollainen kyllä vituttaa oikeasti, ovatko jotkut vaan ihan saatanan idiootteja vai muutes vaan vitun tyhmiä!!! Toi parkkipaikka käyttäytyminen on välillä todella raivostuttavaa kun jotkut ei vaan välitä muista. Yleensä tulee jos perheen ykkösautolla kaupassa käy niin jätettyä hiukka pidemmälle ja ruutuja väliin lähimpään seuraavaan niin on ihan vitun useasti silti joku urpo päättänyt ajaa juuri meikäläisen auton kylkeen kiinni vitun vittu

Mä sanoin vaan ilman mitään uusia verokortteja suoraan pomolle (joka palkat tilittää), että nostaa prossaa tiettyyn lukuun. Eihän siinä sitä lappua mihinkään tarvita.

Mä sanoin vaan ilman mitään uusia verokortteja suoraan pomolle (joka palkat tilittää), että nostaa prossaa tiettyyn lukuun. Eihän siinä sitä lappua mihinkään tarvita.
Mun tapauksessa on kyse tulorajan nostosta. Eli nyt kun tuli käyttöön systeemi missä ei ole kuin yksi vuosikohtainen tuloraja, niin sen riittävyys on syytä tsekata tai maksat loppuvuodesta veroa lisäprosentilla. Sitä ei voi verokorttiin suoraan muuttaa. Veroprosentin muutatan kyllä aina, koska sekin on defaulttina liian pieni.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom