Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Joskus kun tuli lähdettyä useinkin töihin 5.30-6.00 niin protestoin lehdenjaon myöhäistä aikaa vetämällä lehden luukusta sisään kun jakoi sitä ihmisvarastossa.
Meidän huudit tais olla viimeisiä torppia johon lehti jaettiin sillä alueella kun usein minä olin lähtenyt ennenkuin lehti tuli.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ootko sä isännöitsijä? Se lienee yksi maailman epäkiitollisimmista ammateista. En ole tavannut vielä yhtäkään joka olisi ollut mun mielestä pätevä tehtäväänsä ja nykyisen asunto oy:n isännöitsijäkin on aivan vitun sukka. Otanta nyt ei kovin suuri ole, mutta olen ihan varma, että tämä on useimmiten asian laita, koska ihmiset nyt vain ei ole ikinä tyytyväisiä mihinkään.

Ootko asunu sellaisessa taloyhtiössä, jossa talkkari asuu tontilla ja on suoraan taloyhtiöllä töissä?

Ootko sä isännöitsijä? Se lienee yksi maailman epäkiitollisimmista ammateista. En ole tavannut vielä yhtäkään joka olisi ollut mun mielestä pätevä tehtäväänsä ja nykyisen asunto oy:n isännöitsijäkin on aivan vitun sukka. Otanta nyt ei kovin suuri ole, mutta olen ihan varma, että tämä on useimmiten asian laita, koska ihmiset nyt vain ei ole ikinä tyytyväisiä mihinkään.

Joo reilun vuoden toiminu isännöitsijänä. Harvemmin ei kiitosta tule kuin kiinteistövälittäjiltä. On vähän sellainen ala, että koskaan ei ole valmista ja uutta tietoa tulee jatkuvasti. Hallitukset ja taloyhtiöt ovat erilaisia ja uusien asioiden sisäistäminen vie oman aikansa. Palkkaa saa sentään suht kiitettävästi.

Doors - Light my fire. Just soi taas kerran radio rockilla ja voi jeesus että osaa olla vituttavan ärsyttävä biisi.
Ehdottomasti menee maailmankaikkeuden vammaisimmat biisit -listan kärkeen

Mites toi Riders on the Storm.

Melkein yhtä ripulia Doors kuin Ultra Bra.
Joo se aivan yhtä paskaa mutta toi light my firen soittoääni pimputus menee pallin korkeemmalle.
Joskus jossain need for speedissä oli snoop doggin riders on the storm mut ei se noin oksettava ollut

Kannattas kokeilla. Sellaisissa taloyhtiöissä pelaa myös kaikki muu.

Meillä oli ennen oma talonmies joka myös asu perheineen yhtiössä.Osa asukkaita valitti kaikesta jatkuvasti,ku latari jutteli mummojen ja pappojen kanssa pihalla ni toiset haukku että se vaan laiskottelee,kyttäsivät verhojen takaa.Nyt on huoltofirma ja samat tyypit haukkuu ja valittaa edelleen mikään ei ole hyvä.

Lumityöt ja hiekotus on nähtävästi hommia joita kukaan ei pysty hoitamaan tyydyttävästi,varsinkaan ku nä tyypit myös valittaa että miten se voi maksaa niin paljo.
Lumityöt pitäs olla tehtynä aamulla mutta auraus ei missään tapauksessa saa herättää ketään,hiekkaa pitää olla joka paikassa ja sit keväällä alkaa kauhea valitusa ku hiekka pölyää.

Kyl taas koetellaa. Polvet, nilkat, jalkaterät ja kyynärpäät huutaa kipuja ja sormet jäykät:cry: ikää 35v ja liikkumistyyli on kuin edesmenneellä isoisälläni(n)

Mä lopetan ihan justiin näiden nettikirppareiden yms. ostetaan/myydään palstojen käytön.
Laitoin eräästä jutusta ostetaan ilmoituksen ja hyvin nopeasti tuli useampikin vastaus että olisi ja vastasin että kiinnostaa ja kun hintaa saisi niin voitais alkaa hieromaan kauppaa niin ei kuulunut sen jälkeen enää mitään, kenestäkään näistä.

Mä lopetan ihan justiin näiden nettikirppareiden yms. ostetaan/myydään palstojen käytön.
Laitoin eräästä jutusta ostetaan ilmoituksen ja hyvin nopeasti tuli useampikin vastaus että olisi ja vastasin että kiinnostaa ja kun hintaa saisi niin voitais alkaa hieromaan kauppaa niin ei kuulunut sen jälkeen enää mitään, kenestäkään näistä.

Joo juuri näin ja myös sitten toisinpäin, että myyt jotain niin ollaan niin ostamassa ja sitten hävitään ilmaan? Se mikä Wituttaa ihan vitusteen on "säästöpete" tyypit. Laitoin myyntiin elektroniikkaa muutaman kk käytössä ollut härpäke maksaa 300€ kaupassa halvimmillaan ja laitoin pyynniksi 220€ takuut ja kaikki noh sitten alkaa yksi osatajaehdokas kyselemään tuotteesta onko sitä ja tätä ja minkä takia myyt ja löytyykö alkuperäiset lodjut ym. no löytyy ja on kuin uusi jne niin sitten parin päivän päästä tulee viesti. Voin ostaa sen 100€ mitä vittua pitääkö mun oikeesti olla joku sosiaalitoimitsto. Saan enemmän iloa kun hakkaan tavaran lekalla paskaksi kun alan nöyrtymään noille vitun pummeille SAATANA

Tietynlainen ihmistyyppi työkaverina. Logiikka ja tasapuolisuus puuttuu täysin. Osalla ajatus on, että maailmahan pyörii minun ja vain ja ainoastaan minun hyvinvoinnin ympärillä. Muita yritetään ihan pokkana juoksuttaa jatkuvasti ympäriinsä ajatuksena, että jos se oma elämä helpottaisi. Toisin päin ei koskaan tehdä mitään. Paras ehdotus oli eräällä tapauksella, joka ehdotti että ajellaan aamulla puol tuntia ristiin, että mä haen firman auton ja sitten hänet mun kotinurkilta, kun hän ei millään viitsisi itse paikkaan x tilaamaansa autoa hakea :hyper:

Puolin ja toisin voi auttaa, mutta tuollaiselle ihan täydelle passuuttamiselle oma toleranssi on 0. Ja siihen samaan kastiin tippuu arvostuskin.

Meillä oli ennen oma talonmies joka myös asu perheineen yhtiössä.Osa asukkaita valitti kaikesta jatkuvasti,ku latari jutteli mummojen ja pappojen kanssa pihalla ni toiset haukku että se vaan laiskottelee,kyttäsivät verhojen takaa.Nyt on huoltofirma ja samat tyypit haukkuu ja valittaa edelleen mikään ei ole hyvä.

Lumityöt ja hiekotus on nähtävästi hommia joita kukaan ei pysty hoitamaan tyydyttävästi,varsinkaan ku nä tyypit myös valittaa että miten se voi maksaa niin paljo.
Lumityöt pitäs olla tehtynä aamulla mutta auraus ei missään tapauksessa saa herättää ketään,hiekkaa pitää olla joka paikassa ja sit keväällä alkaa kauhea valitusa ku hiekka pölyää.
Lapsuudessa isä teki kakkostyönään talonyhtiössä talonmiehen hommia. Olihan siitäkin valitusta, kun maksaa ja milloin mistäkin. Noh isä kuoli useampi vuosi sitten. Tällä hetkellä talonyhtiön pihanurmikko oli viime kesänäkin osittain kuollut, kun huoltoyhtiöhän ei tee muuta kuin leikkaa. Talo kaipais maalia, autotallien ovet on lahot, pihalla rapistuu kiikku kun sitä ei talvella suojata, joku asukas onnistui polttamaan yhteissaunan kiukaan kun räpelsi itse ajastinta, mitään yhteishenkeä enää ei ole. Lisäksi sellaiset pikkujutut kuin joku asunto on kylmä, hana tai pönttö vuotaa tms, niin isä korjas ne heti ihan sama mikä päivä oli. Nyt odotellaan sormi perseessä sitä hetkeä, kun huoltoyhtiö ihmettelee, sitten kutsuu putkimiehen, joka tulee joskus. Niin ja kaikki tämä härdelli maksaa enemmän, kuin se sivutoiminen talonmies, joka oli samalla hallituksen pj.

Kuka vitun älykääpiö suunnittelee housut missä ei ole taskuja? Häh? Mikä vitun logiikka? Pitäisi turpaan vetää. Mitä tekee housuilla missä ei ole taskuja? Sama kuin auto ilman mukitelineitä. Menee koko idea pilalle niin pienen, mutta niin oleellisen asian takia.

Kun ymmärtää, että valitus equals finnish small talk, elämä sujuu rennommin. Väittävät, ettei suomalainen osaa harrastaa small talkia. Osaa se, meillä vaan small talkin tyylilaji on valitus, oli aihe mikä hyvänsä. Kuunnelkaapa vasisten, miten ihmiset aloittaa juttunsa. "Olipa siellä vaan kylmä taas...." "Sataspa jo, liian kuuma on ollut jo nii pitkään!" jne.

Vituttaa toistenpuolesta loukkaantujat. Etenkin nää kulttuuriin omimis-loukkaantujat, jotka on mitä ilmeisimmin täysin ulkopuolisia näistä etnisistä ryhmistä, minkä puolesta he verisesti loukkaantuvat. Ettiikö nää henkilöt oikein päivätyökseen tällasia tapauksia, mistä voisivat nostaa helvetinmoisen melun somessa?

Vituttaa toistenpuolesta loukkaantujat. Etenkin nää kulttuuriin omimis-loukkaantujat, jotka on mitä ilmeisimmin täysin ulkopuolisia näistä etnisistä ryhmistä, minkä puolesta he verisesti loukkaantuvat. Ettiikö nää henkilöt oikein päivätyökseen tällasia tapauksia, mistä voisivat nostaa helvetinmoisen melun somessa?

Voi laajentaa koskemaan toisten puolesta loukkaantujien lisäksi omasta puolesta loukkaantujat eli oikeastaan kaikki loukkaantujat. Loukkaantuminen on valinta, aktiivinen valinta. Aikuinen ihminen kantaa itse vastuun valinnoistaan eikä ulkoista omia tunnereaktioitaan muiden vastuulle.
2000-luvun alusta jo mietin, millainen maailma on sitten, kun näistä teineistä ja pennuista (joille hoetaan koko ajan, että on tosi tärkeetä se, miltä niistä tuntuu ja että ne on kaikki tähtiä, sankareita ja uniikkeja) tulee aikuisia.

Tällainen. Ei osata kantaa vastuuta omista valinnoista vaan kaikki ulkoistetaan muiden harteille, mielenterveysongelmat kasvaa ja joka "uniikilla" jampalla on kaikilla samat horinat, valitusvirret ja ideat somessa, tubessa ja oikeassa elämässä.

(y)

Voi laajentaa koskemaan toisten puolesta loukkaantujien lisäksi omasta puolesta loukkaantujat eli oikeastaan kaikki loukkaantujat.
Kerta kiellon päälle, eli laajennetaan vielä niihin, jotka eivät varsinaisesti loukkaannu toisten puolesta vaan lähinnä holhoavat tai sitten, noh, mitenhän sen nyt sanoisi.. no nuolevat persettä. Itse tässä nyt viittaan esimerkiksi entiseen miespuoliseen duunikaveriin, joka SOMEssa hehkutti jotain parhaan naisjohtajan tittelin voittanutta kollegaansa ja ruinasi samalla lisää arvostusta naistyöntekijöille. Kaunis ajatus sinänsä, mutta vikaan (ja vähän holhoamisen puolelle) tuossa mennään mun mielestä siinä vaiheessa, kun sukupuolesta tehdään tekijä, jonka perusteella jaetaan arvostusta. Ikään kuin sukupuolet eivät kilpailisi samassa sarjassa yritysmaailmassa.

Kerta kiellon päälle, eli laajennetaan vielä niihin, jotka eivät varsinaisesti loukkaannu toisten puolesta vaan lähinnä holhoavat tai sitten, noh, mitenhän sen nyt sanoisi.. no nuolevat persettä. Itse tässä nyt viittaan esimerkiksi entiseen miespuoliseen duunikaveriin, joka SOMEssa hehkutti jotain parhaan naisjohtajan tittelin voittanutta kollegaansa ja ruinasi samalla lisää arvostusta naistyöntekijöille. Kaunis ajatus sinänsä, mutta vikaan (ja vähän holhoamisen puolelle) tuossa mennään mun mielestä siinä vaiheessa, kun sukupuolesta tehdään tekijä, jonka perusteella jaetaan arvostusta. Ikään kuin sukupuolet eivät kilpailisi samassa sarjassa yritysmaailmassa.

Eli näitä tyyppejä, joiden mukaan esim. värillä ei ole väliä mutta joka asia, minkä he itse maailmassa näkevät, liittyy ihmisen ihonväriin. "BLACK lives matters" "WHITE priviledge", "Once you go black, don´t come back" jne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom