Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Saatana kun pitää olla tällainen krooninen jännittäjä. Pitäisi kohta lähteä työhaastatteluun ja olen ihan kusi sukassa. Hyvin se menee kun sinne pääsen eikä mulla ole mitään kammoa, mutta jännitän kaikkia uusia asioita aivan helvetisti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saatana kun pitää olla tällainen krooninen jännittäjä. Pitäisi kohta lähteä työhaastatteluun ja olen ihan kusi sukassa. Hyvin se menee kun sinne pääsen eikä mulla ole mitään kammoa, mutta jännitän kaikkia uusia asioita aivan helvetisti.

Tämä. Viimeyönä kuikuilin vielä kolmen aikaan vaikka kympiltä köllähdin maaten.

Täällä vastaava ongelma. Jos pitää mennä johonkin työhaastatteluun tai vastaavaan niin ensin valvon edellisen yön, sitten se itse juttu menee ihan hyvin, mutta seuraava päivä menee palautuessa siitä valvomisesta ja jännittämisestä.

No toisaalta riittääpä jännitystä elämässä ilman mitään extreme-harrastuksiakin.

Vituttaa kyllä välillä asua kerrostalossa.. Lapsi paukuttaa ovia ja kiljuu niin että naapurit kuulee varmasti

Tuosta nyt on ihan turha murehtia, sillä elämän ääni taitaa olla naapurin ongelma. Tuskin se kivaa on, mutta minkäpä sille tekee. Kaipa naapuri muuttaa pois, jos ärsytys on liian suuri.

Tuosta nyt on ihan turha murehtia, sillä elämän ääni taitaa olla naapurin ongelma. Tuskin se kivaa on, mutta minkäpä sille tekee. Kaipa naapuri muuttaa pois, jos ärsytys on liian suuri.

Niin.. en tiedä onko ongelma enemmänkin mun oman pään sisällä mutta olen itse saanut sellaisen kasvatuksen, että naapureita ei saa häiritä. Asuin kyllä lapsuuden paritalossa enkä kerrostalossa. Välillä kun noita isoja raivareita tulee niin hävettää, että naapurit joutuu kuulemaan sellaista alakertaan ja rappukäytävään. (ulko-ovet ei pidä ääntä yhtään). Koko rapussa ei asu muita lapsiperheitä kuin me.. tämä on vähän syvältä.

Onko Helsingissä vuokra-asuntoja 2v määräajalla?

2 vuoden määräaika jonka jälkeen saa myydä asunnon verovapaasti.

Niin.. en tiedä onko ongelma enemmänkin mun oman pään sisällä mutta olen itse saanut sellaisen kasvatuksen, että naapureita ei saa häiritä.

Muiden huomioonottaminen on hienoa. Tarkoituksellinen häiritseminen on hanurista. Elämästä tulee joskus ääntä, jota ei voi hallita, vaikka kuinka haluaisi. :)

Välillä kun noita isoja raivareita tulee niin hävettää, että naapurit joutuu kuulemaan sellaista alakertaan ja rappukäytävään. (ulko-ovet ei pidä ääntä yhtään). Koko rapussa ei asu muita lapsiperheitä kuin me.. tämä on vähän syvältä.

Eihän toi nyt mitään haittaa. Eniten se kuitenkin siellä omassa luukussa häiritsee, oli yö tai päivä.

Emännän naapuri tuppaa joskus öisin pelaamaan jotain peliä tietokoneella/konsolilla, veikkaan huudoista päätellen Dota2:sta... Kuuntelisin mieluummin tasaista känniörinää kuin tuota mekkalaa. Yleensä hän pelaa siis johonkin 3 asti yöllä ja noin 5-20sec välein huudellaan vittua ja "tapa se sieltä oikeelta" "vähän apuja alas" yms pelijargoniaa. Ja pahinta yöllä on kun on niin täysin hiljaista että kuulen jostain helvetin syystä seinien läpi myös ihan normaalin puheen, ja huudot kuulostaa siltä että se apina istuis samassa huoneessa. Aina ehtii torkahtamaan tuon 20sec aikana kunnes alkaa se kiljuminen.

EN VOI KÄSITTÄÄ miten aikuinen ihminen ei ymmärrä että sä et voi 1-3 aikaan yöllä kerrostalossa kiljua kuin teinit bieberin keikalla. Itsekin pelailen tietokoneella mutta yleensä 22 aikaan pistän mikrofonin pois. Koitin myös siirtyä asunnon toiseen päähän nukkumaan korvatulpat päässä mutta äänet tulee silti läpi... Jep... Sen tason kiljumista.

^Ja jatketaan tarinaa sillä, että Wombut oli menossa yöllä sinne naapuriin sanomaan asiasta, mutta mä kielsin vahvasti. :ROFLMAO:

Tähän syynä se, että mä uskon minun ja tyttären muodostavan juuri tuollaisen hirviönaapurin kerrostalossa. Tytär huudattaa musiikkiaan ihan helvetin kovalla, ja sitten kun me siellä huudetaan (öh siis keskustellaan) musiikin yli niin volyymit on kyllä aika kaakossa. Mua ei ole naapurien äänet ikinä häirinneet, kai mä olen niin tottunut oman kämpän mölyyn. Mun koira myös haukahtelee joskus jotain erikoisia ääniä rappukäytävästä, ja senkään ääni ei kyllä mitenkään hiljainen ole. Koira on kuitenkin meistä se hiljaisin. :LOL:

Eikös tuo 2v. ja verovapaus koske nimenomaan mahdollista voittoa jonka kiinteistöstä saat myydessäsi? Ei koko arvoa?
Voitostahan se vero maksetaankin eli jos ostat talon 100 000e ja myyt sen 110 000e niin maksat veroa voitosta eli 10 000e summasta mutta jos olet asunut siinä vakituisesti 2 vuotta niin et maksa edes sitä.

Voitostahan se vero maksetaankin eli jos ostat talon 100 000e ja myyt sen 110 000e niin maksat veroa voitosta eli 10 000e summasta mutta jos olet asunut siinä vakituisesti 2 vuotta niin et maksa edes sitä.
No sitten en ole väärä informaatiota saanu. Ei toki hajuakaan paljo se mahdollinen vero on, että onko järkeä sitkuttaa asunnossa jossa eläminen hankalaa vain rahan takia?

vituttaa ankarasti Salattujen Elämien "juoni" kuviot. Jotenkin taas arvasin kuinka käy, eikä yllättänyt yhtään

Kuka täysjärkinen yleensäkään katsoo Salattuja Elämiä, Temptation Islandeja jne. vastaavaa ripulipaskaa. Vituttaa ankarasti moinen ajanhaaskaus. Eikö ihmisillä oikeasti ole muuta parempaa tekemistä.

Kuka täysjärkinen yleensäkään katsoo Salattuja Elämiä, Temptation Islandeja jne. vastaavaa ripulipaskaa. Vituttaa ankarasti moinen ajanhaaskaus. Eikö ihmisillä oikeasti ole muuta parempaa tekemistä.
Löytyy kyllä parempaakin tekemistä, entäs sinulta? =) Eikö television katsominen nyt yleensäkin ole ihan täyttä ajanhukkaa ja järjettömien lampaiden ajantappoa näin yleistettynä?
Klo. 19.30 joka arkipäivä emännän tahto astuu voimaan ja Ismo kumppaneineen astuu kehään, en itse välitä suuremmin mutta sivusta välillä seuraan ja ihmettelen että miten voi noin ennalta arvattavaa olla, siitä lähinnä oli kyse. Tempparit rules<3

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom