Oma isä, vituttaa niin ankarasti kun hän uskoo joka helvetin tutkimusta ja on niin vankka luonteinen, asia koskee niinkin yksinkertaista asiaa kun ruokaa, joka pitäisi suomessa olla VARSINKIN perheissä jossa joku käy salilla, niin kunnossa. On ikävää sanoa isästäni, että tää vitun idiootti on laihduttamassa vaikka ei olis tarvetta ja lihaa ei voi ostaa koska on jonkin tutkimuksen mukaan epäterveellistä, jee syödään sitten 10 litraa kaalilaatikkoa ja välillä kehuskellaan että oon syöny tänää yhen vitun tomaatin.. Mä olen opiskelija ammattikoulussa, siellä saa syödä hyvin mutta nyttenkin olen pitkällä työharjottelulla ja työpaikka ei tarjoa safkaa. Tästä mä oon omalle isälle vuoden päivät jauhanu että OSTAA sitä lihaa, muttakun on niin helvetin pihi ja kertoo kuinka kallista ruoka nykyään on WTF?? mihin maailmanloppuun se on varautumassa kun hänellä ei todellakaan ole rahahuolia ja vakkari työpaikka.. Tää sit kostautuu mulle, koska mun sali menee iha vituiksi ja joka kerta vituttaa enemmän miinuskaloreilla on tosi kiva treenata muutenkin tälläsenä 73kilosena, mä oon ihan hyvin kehittynyt koska oon käyttäny omia rahojani pakolla kaikkeen kaloripaskaan kebabbiin ja mäkkiin että saisin päivässä pakolla kalorimäärän plussalle mutta eipä mulla oo enää käyttää rahoja kun ajokorttirahani on mennyt helvetin ruokaan joka pitäisi olla vanhempien tehtävä hommata, ja äiti on opiskelemassa uuteen ammattiin niin ei sillä ole varaa.. Tänään sitten kilahdin ja sanoin että jos huomenna ei ala tulee lihaa pöytää ja et muuta sitä jästipää luonnettas ni alkaa menemään nyrkkiä ikkunasta ja kaapinovet retkottaa makselkoo sitte tienaamilla rahoilla omaa kämppäänsä vittu.