Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Jos ei vielä vituta tarpeeksi niin kohta vituttaa kun tulen viilaamaan pilkkua. :)

Toi ei nimittäin ole dekantteri vaan karahvi. Dekantteri on viinejä varten ja viini kaadetaan siihen hengittämään ennen tarjoilua. Karahvi on tuollainen juomien säilytystä varten oleva astia. Dekantteri voi olla karahvi mutta kaikki karahvit ei ole dekanttereita.
Onko se avosuinen ilman korkkia maljakko dekantteri?

Jos näin on niin odotan jo kun pääsen viisastelemaan eräille viini snobbailijoille jotka laittaa "karahviin", eli avosuiseen "maljakkoon" viinin "hengittämään".

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Jos näin on niin odotan jo kun pääsen viisastelemaan eräille viini snobbailijoille jotka laittaa "karahviin", eli avosuiseen "maljakkoon" viinin "hengittämään".

Mietin ihan samaa kun ton luin, jos näin todella on niin ens kerralla lyön luun kurkkuun noille snobeille!

Oma isä, vituttaa niin ankarasti kun hän uskoo joka helvetin tutkimusta ja on niin vankka luonteinen, asia koskee niinkin yksinkertaista asiaa kun ruokaa, joka pitäisi suomessa olla VARSINKIN perheissä jossa joku käy salilla, niin kunnossa. On ikävää sanoa isästäni, että tää vitun idiootti on laihduttamassa vaikka ei olis tarvetta ja lihaa ei voi ostaa koska on jonkin tutkimuksen mukaan epäterveellistä, jee syödään sitten 10 litraa kaalilaatikkoa ja välillä kehuskellaan että oon syöny tänää yhen vitun tomaatin.. Mä olen opiskelija ammattikoulussa, siellä saa syödä hyvin mutta nyttenkin olen pitkällä työharjottelulla ja työpaikka ei tarjoa safkaa. Tästä mä oon omalle isälle vuoden päivät jauhanu että OSTAA sitä lihaa, muttakun on niin helvetin pihi ja kertoo kuinka kallista ruoka nykyään on WTF?? mihin maailmanloppuun se on varautumassa kun hänellä ei todellakaan ole rahahuolia ja vakkari työpaikka.. Tää sit kostautuu mulle, koska mun sali menee iha vituiksi ja joka kerta vituttaa enemmän miinuskaloreilla on tosi kiva treenata muutenkin tälläsenä 73kilosena, mä oon ihan hyvin kehittynyt koska oon käyttäny omia rahojani pakolla kaikkeen kaloripaskaan kebabbiin ja mäkkiin että saisin päivässä pakolla kalorimäärän plussalle mutta eipä mulla oo enää käyttää rahoja kun ajokorttirahani on mennyt helvetin ruokaan joka pitäisi olla vanhempien tehtävä hommata, ja äiti on opiskelemassa uuteen ammattiin niin ei sillä ole varaa.. Tänään sitten kilahdin ja sanoin että jos huomenna ei ala tulee lihaa pöytää ja et muuta sitä jästipää luonnettas ni alkaa menemään nyrkkiä ikkunasta ja kaapinovet retkottaa makselkoo sitte tienaamilla rahoilla omaa kämppäänsä vittu.

Päästä Sakke! meidät kaikki viimeinkin pälkähästä ja kerro lopputulos. Tuliko lihaa? Olit kuitenkin melkein kuukauden pois foorumilta tämän viestin jälkeen. Tuliko netti/tietokonekieltoa 4viikkoa vai olitko vaan treenaamassa sen ajan?

Sain parkkisakot. Oli kova kiire treeneihin ja etsin parkkipaikkaa ja haukankatseellani huomasin sivukadun varressa tyhjän paikan ja ajoin siihen. Sitten, kun tulin treeneistä, niin siinähän oli virnistelemässä kaksi keski-ikäistä, punahiuksista ja silmälasipäistä parkkipirkkoa ja kirjoittamassa parkkisakkoja. Tuo paikka oli sellainen missä oli 5-6 autoa parkissa ja siinä oli kadun reunassa sellainen levennys vielä. Se pysäköintikieltomerkki oli vielä kaukana kadun päässä. Vituttaa se, että kun ajoin auton kadun varteen, niin ei tullut mieleenkään katsoa olisiko parkkeeraus tuohon sallittua. Varsinkin, kun kadunpätkä oli täynnä parkkeerattuja autoja. Otti kyllä päähän vielä enemmän tuo parkkipirkkojen asenne. Ne helvetin ämmät virnisteli tosi ylimielisen näköisenä ja kertoivat miten tämä kadunpätkä oli juuri vuoden lopulla muuttunut kielletyksi parkkipaikaksi. Jäi kyllä sellainen kuva, että parkkipirkot tiesivät tuon olevan tosi hyvä sakkorysä. Kiroilin siinä sitten itsekseni, niin toinen noista tuli vielä huutamaan jotain "mitä sinä sanoit?" tyylistä minulle. Paljonkohan olisi tullut sakkoja jos olisi pyöritellyt noita ämmiä lumihangessa? :curs:

On, mutta se on silti samalla karahvi, eli snobi ei ole ollenkaan väärässä. Karahvi on vain hienompi nimitys kaulaa kohti kapenevalle juomien säilytykseen tarkoitetulle astialle. Eli karahvi on samalla dekantteri jos siinä dekantoidaan viiniä. Kuten sanoin niin dekantteri voi olla karahvi mutta kaikki karahvit ei ole dekanttereita.

Mun paketti lähetettiin pattayalta 19. päivä. 20. päivä lähti suvarnabhumilta koneella. Britteihin saapui 24. päivä, ja ainoa kuittaus on että vastaanotettu. Ei siis edes lajittelussa vielä. Sisällä on yksi samettinen räätälöity mekko ja hinta ($90) merkitty lähetykseen.

Ja tämä siis EMS:ällä, jolla on kambodzasta tullut Suomeen useiden kilojen paketteja alle viikossa. Ja britti/irkkuposti on suomalaiseen verrattuna vähän kuin hayabusaa vertaisi suzuki pv:seen.

No, se sitten siitä synttärilahjasta.

Mun paketti lähetettiin pattayalta 19. päivä. 20. päivä lähti suvarnabhumilta koneella. Britteihin saapui 24. päivä, ja ainoa kuittaus on että vastaanotettu. Ei siis edes lajittelussa vielä. Sisällä on yksi samettinen räätälöity mekko ja hinta ($90) merkitty lähetykseen.

Ja tämä siis EMS:ällä, jolla on kambodzasta tullut Suomeen useiden kilojen paketteja alle viikossa. Ja britti/irkkuposti on suomalaiseen verrattuna vähän kuin hayabusaa vertaisi suzuki pv:seen.

No, se sitten siitä synttärilahjasta.

Vastaanotettu? Kuittaus saapuneeksi britteihin vai joku jo vastaanottanut sun paketin? :D

Oma Fitnesstukun paketti on saapunut tänään Helsingin lajitteluun. JEI! :)

Ensimmäistä dieettiä mennyt noin kk, aloituspaino 95, ostin tänään viimein omankin vaa'an millä mittailla kehitystä. Paino 95kg keittiössä ja 93kg olohuoneessa..ostin siis paskan vaa'an enkä nyt sit edes tiedä oonko oikeasti ollut dieetillä.

Ensimmäistä dieettiä mennyt noin kk, aloituspaino 95, ostin tänään viimein omankin vaa'an millä mittailla kehitystä. Paino 95kg keittiössä ja 93kg olohuoneessa..ostin siis paskan vaa'an enkä nyt sit edes tiedä oonko oikeasti ollut dieetillä.
lattiapinta erilainen? pitäis olla kova lattia, eli jos esim muovimatto löytyy niin voipi vaikuttaa. syy miksi itse pidän vaa'an kylpyhuoneessa.

Tosi paljon voimia, toivottovasti dieetti vaa'asta huolimatta onnistuu!

lattiapinta erilainen? pitäis olla kova lattia, eli jos esim muovimatto löytyy niin voipi vaikuttaa. syy miksi itse pidän vaa'an kylpyhuoneessa.

Ohan noissa, keittiössä muovia ja olkkarissa "puuta", ite lähinnä arvelin erojen johtuvan kuun asennosta ja energiakenttien vaihteluista.

Vastaanotettu? Kuittaus saapuneeksi britteihin vai joku jo vastaanottanut sun paketin? :D

Oma Fitnesstukun paketti on saapunut tänään Helsingin lajitteluun. JEI! :)

Ei. 'Accepted' on välikäden kuittaus että paketti saapunut heille. Tuo oli jo kolmesti accepted thaikuissa (pattiksen posti, lajittelukeskus ja lentoaseman rahti).

Kai ne on sitten mennyt hävikkiin, eihän se on ku 350 euroa.

Mua vaan vituttaa ihan käsittämättömissä mittasuhteissa se, kun läskit tekee diettaamisesta jotain vitun rakettitiedettä. On vittu ainakin 5000 erilaista laihdutus- ja ravinto-ohjelmaa ja kaikkia helvetin hienoja lisäravinteita ja vaikka vitun mitä poppakonsteja. Ja sitten vielä nämä kaikki saatanan; jutta ja "super"dieetti, suurin ulostaja, ja mitä vielä... kaiken hyvän lisäksi tämä vielä uppoaa meidän läskipullanmussuttaja kansaan kuin muna pilluun. VITTU LÄSKIT SYÖKÄÄ VÄHEMMÄN KUN KULUTATTE! Ilman ruokaa ei kauheasti pääse lihomaan. Vitun jojo-efektit sun muut läskien tekosyyt.

Ai että helpotti. :)

Ei mulla muuta, jatkakaa...

Mua vituttaa laihat jotka luulee tietävänsä jotain lihavuudesta ja laihduttamisesta. Ei sinänsä, stunttilaihiksista en pidä minäkään.

Yläkerrassa remonttirane jatkanu vitun remonttiansa jo reilun kuukauden. Itse teen yötyötä, joten menen nukkuman jo päivällä, mutta eikös tää homo tietenkin juuri silloin tule poraamaan ja nakuttelemaan siihen oman huoneeni yläpuolelle. Korvatulpista ei mitän hyötyä. Kokeilin huvikseni korvatulppien lisäksi laittaa korvakuulokkeet. Ei mitään hyötyä. Yöunet jäävät huonoimmillaan parin kolmeen - tuntiin. Parhaimmillani olen sen viisi - kuusi tuntia saanut unta. Ei ollenkaan hyvä ottaen huomioon jo ennestään umpisurkeat unenlahjat, jotka sisältävät lukuisia heräämisiä yön aikana (unitestissä olen käynyt pari v siten, ei kuulemma mitään vikaa löytäneet HAH!)... Valittaahaan tuosta melusta ei voi kun tapahtuu päiväsaikaan. Tai voi, mutta mikäli edellistä kertaa on uskominen, niin ei mitään hyötyä. Onneks alkoi tänään ruhtinaallinen kahden päivän vapaa sentään...

Se tunne kun vähän kampailee tukkaa ja tajuaa että combover se on, ei käy kieltäminen.

e. Ei tää kyllä edes vituta, suorastaan laupea olo kun asian nyt on todennut. Mä en ole ikinä saanut mitään ulkonäölläni joten ei paljoa merkkaa. :D

Perjantai ei lämmitä kun maanantaina taas uskomaton sotku edessä.

Poliisin lupapalvelut. Ensin saat odottaa aikaasi kuukauden, koska ilman ajanvarausta on noissa helvetin esikartanoissa turha kuvitellakaan tiskille pääsyä. Sitten kun paikalle pääsee niin virkailijana toimii elämäänsä kyllästyneen näköinen vk joka ei edes puhu niin kovaa että saisit mitään selvää kyselemättä jatkuvasti täsmennyksiä. Onneksi myös virkailija nykyään täyttää erilaisia hakemuksia puolestasi: kun hakemukseen haluaisi tehdä korjauksia sanavalintoihin niin tulee vastauksena olkapään kohauttelua ja toteaa ettei pysty vaikuttamaan asiaan ja että "herrat päättää näillä tiedoilla". Kyseessä siis nimenomaan henkilökohtainen perustelu, ei mikään lakisääteinen yksityiskohta johon ei oikeasti voi itse vaikuttaa. Ennustan noin 95% varmuudella pääseväni valittamaan tästäkin päätöksestä kun todennäköisesti luvan ensimmäinen versio tulee väärin ehdoin myönnettynä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom