Mutta mistä voisin askarrella helposti sopivan renkaan?
Kai sulla on viila? Viilalla tekee ihmeitä. Ja rautasahalla.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tämä plafondi on pirun hieno, ei näytä ollenkaan tavalliselta plafondilta! Siitä roikkuu blingblingiäkin!
Kiitos sanoistasi sinulle ja muillekin! Päätin toistaiseksi antaa plafondin olla vinossa ihan rauhassa. Alkuharmistuksen jälkeen huomasin, että sen vinous on häiritsevää vain yhdestä kulmasta katsoessa, ja siitä sitä ei tule kamalasti katseltua. Joten päätin säästää itseni hermoromahdukselta ja antaa lampun olla.Olen melko varma, että plafondien kiinnityksen on keksinyt itse paholainen. Itse asensin onnistuneesti juuri tuollaisen blingblingplafondin näppärästi kolmessa päivässä. Vaati erinäisiä työkaluja ja muistaakseni kolme keikkaa rautakauppaan ja sähköliikkeeseen. Päädyin lopulta sellaiseen metalliseen välirinkulaan. Sopivia ruuveja sai hetken siihen metsästää.
Toivon sinulle voimia ja uskoa itseesi! Vaikka haaste tuntuu mahdottomalta se ei ole sitä.
Onko ne joskus tullut -500 kilometrin päästä? Vituttaa tällainen suomen kielen raiskaus.Vähän vituttaa sedän skidien puolesta kun ne tulee +500km päästä ...
Onko ne joskus tullut -500 kilometrin päästä? Vituttaa tällainen suomen kielen raiskaus.
Kiitos sanoistasi sinulle ja muillekin! Päätin toistaiseksi antaa plafondin olla vinossa ihan rauhassa. Alkuharmistuksen jälkeen huomasin, että sen vinous on häiritsevää vain yhdestä kulmasta katsoessa, ja siitä sitä ei tule kamalasti katseltua. Joten päätin säästää itseni hermoromahdukselta ja antaa lampun olla.
Vituttaa nämä kevyet viikot! Ei vaa oo mun juttu. tästä päivästä lähtien en pidä IKINÄ KOSKAAN kevyttä viikkoa vaan pidän ylimääräisiä lepopäiviä jos on tarve. Vituttaa mennä heilumaa sinne 10kg kässäreillä ja penkata jollain 70kg. jokainen vetää tietysti tyylillään mut IMO kevyet viikot ei todellakaa ole välttämättömiä!
Ihmiset usein pitää itseään tärkeämpinä tai merkittävämpinä kuin ovatkaan, esimerkiks se että edellisellä viikolla penkkaat 80kg ja seuraavalla kevyellä viikolla kun penkkaat 70kg, luulet kaikkien huomaavan sen.lol, kevyet viikot on perseestä siks kun treenipainot ottaa egon päälle? :D
ei ketään kiinnosta millä painoilla sä treenaat.
Ihmiset usein pitää itseään tärkeämpinä tai merkittävämpinä kuin ovatkaan, esimerkiks se että edellisellä viikolla penkkaat 80kg ja seuraavalla kevyellä viikolla kun penkkaat 70kg, luulet kaikkien huomaavan sen.