Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mutta mistä voisin askarrella helposti sopivan renkaan?

Osta sähköasennuskamoja myyvästä liikkeestä tai nettifirnasta kojerasian korotusrengas, vai mikä sen härpäkkeen nimi nyt olikaan.

Olisko vihjeenä, et niitä plafondeja ei kannattais asentaa ikinä mihinkään :D

Mun olkkarin lampussa oli tollaset 6cm pitkät metalliruuvit kanssa. Onneksi ristipäiset, pyöräytin vaan koneella kiinni, meni muutama sekunti. Käsi tosiaan olis se 2h helposti tuhrautunut.

Taistele Delgado taistele!

Itselleni iskee suurin miehenkaipuu juuri silloin, kun pitää aloittaa jonkunlainen asennus-/korjaustyö, johon tarvitsisi tietoa, taitoa sekä erityisesti oikeanlaisia työvälineitä. Mitään niistä ei ole. Ykkösfantasiani on kohtalaisen kokoinen remonttireiska, joka varmoin ja rauhallisin elein pelastaisi tilanteen minun katsellessa ihaillen vierestä.

Kolme taulua on odottanut ripustamista puolisen vuotta. En omista poraa enkä osaisi/uskaltaisi sellaista käyttää. Myönnän, olen nössö. Kohta on kai pakko lähteä baariin kyselemään, millaisessa kunnossa arvon herrojen iskuporat ovat.

Saakelin väsynyt ja vetämätön olo, vaikka nukuinkin viime yönä erittäin hyvin.

Vähän vituttaa sedän skidien puolesta kun ne tulee +500km päästä kattomaan Hjk-Barca läpsyttelyä ja Messi ei saavu edes paikalle. Muutama viikko sitten kävin sedällä kylässä ja pojalla oli Messi tyynyt ja julisteet seinälle. Liputkin oli vissiin maksanu satasen naama.

Tämä plafondi on pirun hieno, ei näytä ollenkaan tavalliselta plafondilta! Siitä roikkuu blingblingiäkin!

Olen melko varma, että plafondien kiinnityksen on keksinyt itse paholainen. Itse asensin onnistuneesti juuri tuollaisen blingblingplafondin näppärästi kolmessa päivässä. Vaati erinäisiä työkaluja ja muistaakseni kolme keikkaa rautakauppaan ja sähköliikkeeseen. Päädyin lopulta sellaiseen metalliseen välirinkulaan. Sopivia ruuveja sai hetken siihen metsästää.

Toivon sinulle voimia ja uskoa itseesi! Vaikka haaste tuntuu mahdottomalta se ei ole sitä.

Koko viikon ollut sellanen ketutus, ettei mitään rajaa.. Pahinta, ettei oikeestaan ole edes mitään varsinaista syytä paskalle fiilikselle. Ei vaan kiinnosta mikään.

Olen melko varma, että plafondien kiinnityksen on keksinyt itse paholainen. Itse asensin onnistuneesti juuri tuollaisen blingblingplafondin näppärästi kolmessa päivässä. Vaati erinäisiä työkaluja ja muistaakseni kolme keikkaa rautakauppaan ja sähköliikkeeseen. Päädyin lopulta sellaiseen metalliseen välirinkulaan. Sopivia ruuveja sai hetken siihen metsästää.

Toivon sinulle voimia ja uskoa itseesi! Vaikka haaste tuntuu mahdottomalta se ei ole sitä.
Kiitos sanoistasi sinulle ja muillekin! Päätin toistaiseksi antaa plafondin olla vinossa ihan rauhassa. Alkuharmistuksen jälkeen huomasin, että sen vinous on häiritsevää vain yhdestä kulmasta katsoessa, ja siitä sitä ei tule kamalasti katseltua. Joten päätin säästää itseni hermoromahdukselta ja antaa lampun olla.

Kiitos sanoistasi sinulle ja muillekin! Päätin toistaiseksi antaa plafondin olla vinossa ihan rauhassa. Alkuharmistuksen jälkeen huomasin, että sen vinous on häiritsevää vain yhdestä kulmasta katsoessa, ja siitä sitä ei tule kamalasti katseltua. Joten päätin säästää itseni hermoromahdukselta ja antaa lampun olla.

Pro-tip: Asettele huoneen sisustus niin, että kyseisestä kulmasta katselu on mahdotonta tai epämiellyttävää katselijalle!

Vituttaa nämä kevyet viikot! Ei vaa oo mun juttu. tästä päivästä lähtien en pidä IKINÄ KOSKAAN kevyttä viikkoa vaan pidän ylimääräisiä lepopäiviä jos on tarve. Vituttaa mennä heilumaa sinne 10kg kässäreillä ja penkata jollain 70kg. jokainen vetää tietysti tyylillään mut IMO kevyet viikot ei todellakaa ole välttämättömiä!

Vituttaa nämä kevyet viikot! Ei vaa oo mun juttu. tästä päivästä lähtien en pidä IKINÄ KOSKAAN kevyttä viikkoa vaan pidän ylimääräisiä lepopäiviä jos on tarve. Vituttaa mennä heilumaa sinne 10kg kässäreillä ja penkata jollain 70kg. jokainen vetää tietysti tyylillään mut IMO kevyet viikot ei todellakaa ole välttämättömiä!

Älä huoli,kyllä sä ehdit egoilemaan vielä paljon

lol, kevyet viikot on perseestä siks kun treenipainot ottaa egon päälle? :D

ei ketään kiinnosta millä painoilla sä treenaat.
Ihmiset usein pitää itseään tärkeämpinä tai merkittävämpinä kuin ovatkaan, esimerkiks se että edellisellä viikolla penkkaat 80kg ja seuraavalla kevyellä viikolla kun penkkaat 70kg, luulet kaikkien huomaavan sen.

Ihmiset usein pitää itseään tärkeämpinä tai merkittävämpinä kuin ovatkaan, esimerkiks se että edellisellä viikolla penkkaat 80kg ja seuraavalla kevyellä viikolla kun penkkaat 70kg, luulet kaikkien huomaavan sen.

Täysin totta. En ymmärrä miksi kukaan olettaa ketään muuta salillakävijää kiinnostavan hänen treenipainonsa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom