Saatanan saatanan saatana! Saatanasaatana!
No kerro
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatanan saatanan saatana! Saatanasaatana!
Noi ny on vielä helppoja verrattuina niihin 12h vuoroihin mitä ite teen hautakammiota muistuttavassa kopissa öisin:DHuomenna ja ylihuomenna osu kohdalle sellaiset työvuorot, joita oon koittanut välttää viimeiseen asti. 8 ja 9h vuorot silkkaa vitutusta ja lähes aamukuuteen valvomista. Viikonloppu meneekin sit siinä, kun lauantaina nukkuu sinne kahteen tai kolmeen, ja iltakuudelta pitää jo alkaa valmistautua seuraavaan vuoroon. Sunnuntaina kahden päivän krapulaa vastaava olotila.
On tämä nyt vittu kun porukka ei voi vastata puhelimeen. Olisi pitänyt yksi asia saada tietää ennen klo 11 tänään, joten sähköpostin varaan en viitsinyt juttua jättää. Mikä ihme siinä on, että jos henkilön työ on missä tahansa henkilöstöhallinnossa, niin käytännössä työviikko ilmeisesti on aina vajaa (koska hyvin usein henkilö ei vain ole edes töissä ja joudun tavoittelemaan sijaisia) ja tyyppi on ihan randomilla paikalla vastaamassa puhelimeensa vaikka töissä olisikin?
Vartija? Sä saat sentään olla koneella jne. siinä valvomokopissa, mut meikäläinen joutuu katsomaan kännisiä baarista poistettuja teinejä ja muita ihmispaskoja jotka sammuu pöytään majoneesit naamalla. Onneks on ensimmäinen ja viimeinen viikonloppu kun mulla on täydet työvuorot tuossa työkohteessa.Noi ny on vielä helppoja verrattuina niihin 12h vuoroihin mitä ite teen hautakammiota muistuttavassa kopissa öisin:D
Osittainen kynnenpoisto kynsivallintulehduksen jälkeen, ihan perseestä vaikka itse sitä halusinkin menemällä lekurille. Viikon urheilukielto ja tota särkee välillä ihan perkeleesti.
Painotunnisteiset liikennevalot! Perkele kun yrittää skootterin kanssa ajella keskustassa/sen läheisyydessä ja valot vain kiertävät autoilijoille vihreäksi ja itse saisi seistä vaikka pari tuntia siinä ilman että mitään tapahtuu. Sitten kun on pakko mennä punaisia päin niin autot tööttäilevät vaikka olen katsonut parhaan mahdollisen välin, jotta ei aiheuta vaaratilannetta kenellekkään.
Sellaisia olekaan, kuin paino- tai valotunnisteiset. Kaikissa joissa on jokin tunniste/anturi, niin se on metallista ottava (induktio???). Mopoissa sitä tokikaan ei ole tarpeeksi ja tarpeeksi lähellä.
Huomenna tärkeät kisat ja valmistelut on menny ihan täysin päin helvettiä. Ensin poksahti peukalo eli kaikki herkistelytreenit jäi tekemättä jotta peukalo ois kunnossa huomiseksi. Nyt kun alkoi näyttää homma jo ihan ookoolta sormen suhteen niin herään tänä aamuna karuun kurkkukipuun! Voi vitun vitun vittu ja kilinperse saatana! Ei mikkään mee kohtuuvella!
Vaikka kisat menikin päin pyllyä, ni koita Kaira jaksaa
saatanan saatana, vein puhelimen näytön vaihtoon ku tippu maahan. sain takas torstaina ja annas olla tänää olin kaupassa ja reisi osu kassan päädyssä olevaan pakkaus telineeseen nii näyttö halki uudestaan vittu Morjens.
saatanan saatana, vein puhelimen näytön vaihtoon ku tippu maahan. sain takas torstaina ja annas olla tänää olin kaupassa ja reisi osu kassan päädyssä olevaan pakkaus telineeseen nii näyttö halki uudestaan vittu Morjens.