Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Välilevytyrä. Lähiaikoina helpottanut selän kivut ja siirtynyt säteilemään jalkaan, mutta ei perkele nuo pidätys vaikeudet kun saa kävellä melkein jatkuvasti kuin pingviini, eikä ainoastaan jalkapäivien jälkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meni noi tän kevään pääsykoehommat sitten ihan vituiksi. Mihinkään ei kerkeä ja ne mihin kerkeäis ei onnistu, koska osapuolet on niin joustamattomia. Noh, säästää talvi töissä rahaa ja mennä ens keväänä johonki valmennuskurssille ja alkaa opiskelemaan.

Opiskelemaan pitäis päästä mut vuorotyön ohessa lukemisesta ei meinaa tulla paskaakaan.
Lisäks en saa unta, kello on koht 2 yöllä, herätys 7:15 ja hirvee nälkä mut ei mitää järkee rupee nyt safkaamaan...

Jumavitunlauta. Reilun tonnin autohuoltokustannukset. Autoverokin pitäis tällä viikolla hoitaa. Niin ja se pakollinen katsastusmaksukin. No voihan ne lomarahat näinkin käyttää

Haistakaa vittu kaikki paskiaiset, jotka on joskus onnistunu jossakin. Vuosi turhaa työtä ja arvosanojen korottamista, en päässyt silti hakemaani maisterikoulutukseen. En kyllä olis vissiin ansainnukaan sitä paikkaa, koska oon niin vitun pälli, etten osaa laskee keskiarvooni oikein, niin olisin ehtiny tän vuoden aikana ennakoida/korjata tilanteen. Nyt vissiin sitte jatkan opiskelee nykyistä alaa eli paskaa, joka ei kiinnosta yhtään ja teen koko vitun elämän työtä joka ei kiinnosta vittuakaan.

Tänään piti olla vapaapäivä salilta, mutta eihän tässä ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin lähteä vetämään niin saatanalliset takareisitappajaiset, ettei tunnu missään muualla yhtään miltään viikkoon...

Luulin että kaikki valmistelut kesää varten töiden osalta ja asumisen suhteen olisi ollut valmiita. Perkele vaan kun asuntoa ei sitten saadakkaan kun yks törppö ei halua muuttaakkaan pois. Ja sopimus olisi siis tehty tämän viikon perjantaina. Niin ja mainitaan tässä vielä kestovitutus naisistakin.

Mua vituttaa myöskin se, että opiskelen alaa, joka ei kiinnosta hittojakaan. Kivat opintolainat tilillä, ei myöskään kesätöitä, joten tuleekin olemaan jännää millä ens kuun laskut maksetaan. Onneks on sentään naisia ja salilla kulkee, joten huonomminkin voisi mennä

wnd_5a5b3f5805f6e422e0a0defbf6b0db3a.jpg

Mannari ja Marinaadi:Tulee pitkä ja ikävä elämä, jos opiskelee alaa, mikä ei alunperinkään kiinnosta. Tai ainakin ikävä työura..
Itse olen tehnyt 13 vuotta työtä mikä ei kiinnosta paskan vertaa ja olen nyt jo aivan valmis. Aivan perseestä. Mutta kun ei tiedä mitä muutakaan alkaisi touhuta.
Tehkää te viisaammin ja yrittäkää päästä itseä miellyttävään opiskelupaikkaan ja duuniin, älkääkä jämähtäkö nykyiseen!

Tää meidän perheen tilanne etenee epämiellyttävään suuntaan. Sairaan lapsen lisäksi vaimokkeelle diagnisoitiin elinikäinen sairaus. Esiintyvyys Suomessa 1:50000. Mukelon osaltahan tuo oman sairautensa esiintyvyys on 1:54000000, eli hän on ainoa Suomessa. No onneksi noihin tuommoisenaan ei kuole, mutta näkyy kyllä kokonaiskuvassa. Kyse siis autoimmuunisairauksista, jossa elimistö tuhoaa itseään, eikä kehitä vasta-aineita mitään sairauksia vastaan.

Otan osaa. Onneksi Suomi on ehkä paras maa sairastaa.

Meni poikki.
Miten voi sattuu näin paljon.. onko millään enää mitään väliä..

Hehehe :D

Ei sais nauraa kun toinen on siellä ihan tuskissaan mutta en voi nyt muutakaan.

Asiaan. Naapurin mulkku mopopoika on oppinut kierrättämään sen maailmanlopun vekottimensa pikasesti rajotinta vasten ennenku sammuttaa. Jonain päivänä haen honkkarista viiskyt vaijerilukkoa ja vedän saatana jokaisen kiinni vanteisiin ja mihin sattuu ylettymään.

Amikset. Tai mitä lie. Erityisesti se, kun se helvetin basso laulaa keskellä yötä. "Meil päi ei tarvita miksereitä, bassot mitataan richtereinä" <- Justimus - Wunderboy. Kuulostaa oikeesti välillä sille, että asia juurikin on noin.

pienempi muksuista joutui vesirokon takia sairaalaan, eipä mennyt sairastaminen yhtä helposti kuin tuolla isommalla. Mä olen niin väsynyt, mut kun ei sais nukahtaa.

En niin pätkääkään!

Se on oikein!

Ei, tuli vaan mieleen. Sun tilanteessa olevia on sellaisiakin jotka kaikesta huolimatta jaksaa uskoa jumalaan. Olisi vähän vaikea ainakin henkillökohtaisesti tuossa tilanteessa yrittää uskotella itselleen (kun perhe sairastuu), et joo tää on Jullen tahto, pitää niellä vaan tää...

Mulla on tuuria taas. Löysin eilen puhelimen kadulta (iPhone 3, palautin omistajalleen). Nyt hajos oma puhelin sitten :thumbs:

Se on oikein!

Ei, tuli vaan mieleen. Sun tilanteessa olevia on sellaisiakin jotka kaikesta huolimatta jaksaa uskoa jumalaan. Olisi vähän vaikea ainakin henkillökohtaisesti tuossa tilanteessa yrittää uskotella itselleen (kun perhe sairastuu), et joo tää on Jullen tahto, pitää niellä vaan tää...

On päässyt usko karisemaan kyllä tässä aikojen saatossa. Jos joku voima olis jeesannut jossain välissä niin sitten, mut eipä ole apuja näkynyt. Karman varaan lasken jonkun verran, eli yritän olla tutuille ja tuntemattomille hyvä ja avun tarpeen avulias sun muuta, mutta eipä ole sekään vielä mitään hyvää omalle polulle tuonut.

En niin pätkääkään!

Hyvä hyvä!

Ei näihin juttuihin löydy vastausta henkimaailman jutuista. Näissä tilanteissa ei auta uskoa kehenkään muuhun kuin itseensä ja hoitavaan lääkäriiin, jos lääkärin määräämistä hoidoista tai lääkkeistä on edes vähän apua. Luonto oikuttelee välillä ja evoluutio tekee kepposensa. Tieteestä saa vastauksia, mutta sellaisesta "Mutta miksi juuri minä?" -tyyppisestä itkusta ei ole mitään apua. Kannattaa vaan yrittää lyödä sairaudelleen kampoihin niin paljon kuin vain pystyy ja elää elämäänsä omana itsenään, ei sairauden vaivaamana potilaana.

(mutta tämäkin tietysti riippuu siitä kuinka kovista kivuista joutuu päivittäin kärsimään...)

...eteenpäin vaan. Onhan täs jo seitsemän vuotta taisteltu ton lapsen kanssa. Hattua täytyy kyl nostaa tuolle emännälle, kun on ite sairaana paiskinut menemään sen kummemmin valittamatta.

Muista kertoa se hänelle.
Lähipiirissäni on eletty immuunisairauden kanssa ihan mielekästä elämää ja ulospäin ei näy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom