Hapansilakka ei ole niin pahanhajuista kuin väitetään.
Kerro nyt vielä että Natsit kiskoi sitä joka lauantai lounaaksi! Eräs kämppä haisi viikon kun se avattiin keittiössä, että juu ei haise ei.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hapansilakka ei ole niin pahanhajuista kuin väitetään.
Joo pieleen meni siinä kohtaa kun kävit siinä kehonkoostumusmittauksessa ja uskoit sitä enemmän kuin peiliä. Ne on ihan höpöhöpölaitteita ja saattaa kehon nestepitoisuudesta yms. riippuen näyttää ihan mitä sattuu. Sanotaanko että se on "tavikselle" ihan suht ok. ja suuntaa antava, mutta jos sulla on lihasta enemmän niin se tulos alkaa heittään.Talvi meni kivasti, sarjapainot nous jatkuvasti, peilikin sanoisi että jotain kehitystä olisi tullut. Nyt sitten kehonkoostumusmittauksessa tuli käytyä niin vitut, motivaatio on niin korkealla kun oli tullut hitunen lisää läskiä ja lähtenyt lihasta. :curs:
Joku menny hienosti pieleen...pitää ruveta tarkemmin vahtimaan syömisiä näköjään. :(
Vittu notta osaakin vituttaa, 3kk reenit ku mustin perseeseen.
Sulla ei ole hajuaistia :DHapansilakka ei ole niin pahanhajuista kuin väitetään.
Pari nais puolista "kaveria" ei niistä oikeesti ota selvää kiinostaako mun seura vai ei... kun sais velat takas niin vois ottaa pienen välietäisyyden. Rupee vituttaa toi niiden kätyös välillä.
Avokin jatkuva valitus.
Mua vituttaa se että 1) mulla on rahat loppu. No money no funny, on todella vaikee keksiä hauskaa tekemistä kun ei voi tuhlata rahaa. Vai oonko vaan niin surullinen babylonian orja. Luultavasti. Mutta silti, se vituttaa. 2) Olen huonossa kunnossa, lihaksista ei tietoakaan ja tuntuu että lyllerrän ympäri katuja, samaan aikaan 3) verenpaineet on jatkuvasti niin alhaalla että lääkärit kehottaa välttämään rasitusta. DAFUUQ. 4) Olen ikuisesti kehno ja lihaksiton ja kuolen yksinäisenä. 5) Luultavasti mun koira elää silloin vielä kun minä kuolen yksinäisenä koska se on päättänyt ettei koskaan kuole. Se on nyt 16. Vittu.
:face: