Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ihmiset jotka myrkyttävät salin pukkarin hajuvesillä tai muilla suihkuteltavillla "raikasteilla". En oo varmaan lähtenyt pukkarista koskaan niin vikkelään...
Nim. Melkein tukehtunut :jahas:

5101604.gif

Jesse Kaikuranta, EI SAATANA. Vittu ne sen biisit, voi vittu mitä ruikutusta, kuka saatana tollasesta voi pitää? Ja eiköhän niitä paskoja toivota vittu koko ajan ja soi joka vitun rei'ästä. Mä olen vitun varma, ettei yksikään mies ole tollasta radiokanavilta toivonut...

Ikiaikainen valituksen aihe, nuhakuumeflunssapaska, vaivannut jo 2 viikkoa ja edelleen nostaa lämmöt joka ilta. Pakko mennä lekuriin, kuunnella valittavaa vanhaa ämmän käpykkää joka määrää jonkun onnettoman 2 viikkoa kestävän antibioottikuurin, joka toimii ainoastaan suoliston toimintaa huomattavasti edistävänä buusterina.

Uskomatonta kuinka kaikki elämän osa-alueet tuntuu ottavan syöksykierre-tilan heti kun joutuu olemaan jonkun hetken pois salilta. Voisi edes ottaa kaljaa, mutta kun sekin varmaan vaan hidastaa paranemista... Huoh.

Paskinta facebookissa on kyllä just tommoset tilanteet. Hetken mielijohteesta tulee tehtyä jotain, mikä kaduttaa jo ennen kun kerkee ulos kirjautua. :D Toinen on se, että oon kirjottamassa viestiä/lähettämässä linkkiä johonkin yhteisöön/kommentteihin ja ennen kun painan enter niin arvelen, että tuleekohan tolta henkilöltä X valitusta, jos tän lähetän, koska se ei tätä kuitenkaan ymmärrä. No ainahan siinä käy tasan niin ja usein sitä melkein arvaa ne valittajan sanatkin. Sitten joutuu selittään, kuinka se käsitti väärin. Vitutus on aina melkonen, koska sen tilanteen arvas taas ennalta, mutta ei silti koskaan opi oleen hiljaa.

Autosta meni vuoden sisään jo toisen kerran ruiskusuutin paskaksi ja vieläpä samasta sylinteristä. Voi perkele sentään!

Vituttaa kans autot. Vitun paskoja kaikki. Miksei vois keksiä toimivaa autoo.. Tietty, kuka niitä sit enää vaihtais. Oon kans kaks piezo-suutinta vaihtanu. 850e pala. Just äske alko vitusti nykimää, eikä menny mihinkää. Mun analyysin mukaa kosteutta, pitäis vaihtaa polttoainesuodatin. Ja koiranluut. Ja uudet jarrulevyt. Vaihtoon koko paska ja uus paska tilalle

Heei, älä nyt viitti. On aina asiallista tulla söpöilemään äjien eteen matolle vaikka bodipumpin jälkeen ;) Toki tuo 40+ osasto alkaa olemaan jo vähän ehtoon puolella mun makuun.

Oikeesti tosi mielellään tulisin, mutku bodypumpin jälkeen alkaa reisi-vatsa-pakarajumppa ni ei millään kerkee.. :(

en kyl käy bodypumpissa koska sielt tulee hullun isot lihakset :urjo:

;)

Unohdin et tänään tulee teemalta viiminen jakso Metal Evolution:ia, jossa mukana myös omia lempibändejä ja mieluisa metallilaji, mut ohjelma on melkeen loppu jo. Pakko katsoo perjantaina uusinta!

HSL:n bussikuskit ja heidän liikennesääntöjen osaamisensa. Jouduin tänään vetämään kunnon lukkojarrutuksen, kun bussi tuli pysäkiltä väkisin eteen arviolta 5km/h vauhdilla 80km/h alueella. Onneksi ei kolahtanut, mutta vituttaa silti tuollaiset jännitysmomentit liikenteessä. Eihän se tietysti bussikuskia harmita jos joku pamauttaa kylkeen, kun ei ole oma auto alla.

Vituttaa kans autot. Vitun paskoja kaikki. Miksei vois keksiä toimivaa autoo.. Tietty, kuka niitä sit enää vaihtais. Oon kans kaks piezo-suutinta vaihtanu. 850e pala. Just äske alko vitusti nykimää, eikä menny mihinkää. Mun analyysin mukaa kosteutta, pitäis vaihtaa polttoainesuodatin. Ja koiranluut. Ja uudet jarrulevyt. Vaihtoon koko paska ja uus paska tilalle

Volkkari?

Iho. Kutisee varsinkin kaulan ja ylärinnan alueelta niin pahasti että en saanut nukuttua kuin 3-4 tuntia. Väsyttää...

Back
Ylös Bottom