Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Söin ihan vitusti liikaa suolaista paskaa, nukuin tästä syystä 2 tuntia koko yönä, nyt ihan vitun jäätävä turvotus ja masennus päällä.

Kävin tuossa kumiveneellä pellolla...........................................................................................................................

Hervannassa olevan kauppakeskus Duon riivaajat (Saunalahti & Fortum). Pysykää saatana siellä kojuissanne älkääkä tunkeko niiden fläppitaulujenne kanssa iholle!

Hervannassa olevan kauppakeskus Duon riivaajat (Saunalahti & Fortum). Pysykää saatana siellä kojuissanne älkääkä tunkeko niiden fläppitaulujenne kanssa iholle!

Heh, tuttu paikka. Mut mä taisin aina katsoa niitä tyyppejä niin murhaavasti, ettei ne ikinä uskaltanu edes yrittää tulla juttusille :D

Voi vittu, ainakin seuraavat 4kk onkin ihan vitusti duunia ja deadlineja. Alkaa stressaan hirveästi. Paska fiilis.

Itellä koko marras/joulukuu töitä 7pv/viikko. Nyt jo rupee kyllä kieltämättä vähän vituttamaan että lupautu tollaseen.. :face: Vaikka rahaa tuleekin, niin vituttaa se menetetty vapaa-aika..

Tänään ei minkäänlaista mielenkiintoa reenamiseen. Tuli oltua 45min ja tultua tulokseen että suihkun kautta safkaamaan. Jos sitä sitte huomena paremmin.

Tänään ei minkäänlaista mielenkiintoa reenamiseen. Tuli oltua 45min ja tultua tulokseen että suihkun kautta safkaamaan. Jos sitä sitte huomena paremmin.

Viiminen viikko menny näin..Tosin alko duuni ja siitä hirvee väsymys mut vittu mitä paskaa, duuniki perseestä

Mulla on vitun iso pehmeä löllyvä paise tossa suun vieressä. Yritin puristaa sen pois, niin se puhkes osittain sisään päin. Paise siis pieneni, vaikka mitään ei tullut ulos. Jätin puristelun siihen. Sitten muistin, että eiks tollaset paiseet voi olla vaarallisia. Menin ettii netistä tietoa ja kuulema jos paise puhkeaa sisään päin, niin voi tulla verenmyrkytys. Tässä vituttaa nyt 3 asiaa.

1. Miksi menin puristamaan sitä. Kaikki olisi hyvin, jos en olis koskenut siihen.

2. Rupes ahdistaa se mahdollinen verenmyrkytys. Kuolleisuus on vissiin keskimäärin melkein 30%.

3. Huomenna menen lääkärille tän takia. Ei jaksais yhtään mennä sinne.

Vittu.

Mikää ei oo sen hienompaa kun iskee joku vitun nielemiskohtaus yön aikana :( Yritä siinä sit nukkuu STNA! :curs:

Tosta tuli yks juttu mieleen, vaikka ei ihan sama asia ookkaan. Mulla vissiin uniapnea? kun lähes joka yö hengitys pysähtyy nukkuessa. Sitten herään ja tuntuu, että olis ollu pitkään hengittämättä ja ei pysty hengittämään vieläkään. Muutama sekunti ja henki taas kulkee. Joka ikinen kerta hirveä paniikki ja olen ihan varma että tukehdun ja kuolen, kun oon ihan unessa/sekaisin, enkä tiedä mistä on kyse. Sit jostain syystä sylkäisen aina ton "kohtauksen" aikana lattialle tai sänkyyn... Vittu toi on niiiin perseestä.

Tosta tuli yks juttu mieleen, vaikka ei ihan sama asia ookkaan. Mulla vissiin uniapnea? kun lähes joka yö hengitys pysähtyy nukkuessa. Sitten herään ja tuntuu, että olis ollu pitkään hengittämättä ja ei pysty hengittämään vieläkään. Muutama sekunti ja henki taas kulkee. Joka ikinen kerta hirveä paniikki ja olen ihan varma että tukehdun ja kuolen, kun oon ihan unessa/sekaisin, enkä tiedä mistä on kyse. Sit jostain syystä sylkäisen aina ton "kohtauksen" aikana lattialle tai sänkyyn... Vittu toi on niiiin perseestä.

Luoja paratkoon tätä paskaa ! Itel oli noit yhes vaihees ja vittu mä ihmettelin sitä sylkäsyy mut joteki se tuntu luonnolliselt kuoleman pois sylkemiseltä, nyt on tosiaan jääny nää pois..Voisin epäillä rauhottavia..

Alko muuten vituttamaan sitten ja aika huolella kyseinen 3minuuttinen. Näillä ohjeilla talouskasvu nousuun ja hyvinvointiyhteiskuntaa parantamaan:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom