Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Onko kenelläkään ikinä sitä tunnetta että motivaatio treenaamiseen on hävinny ihan totallisesti...Tekis mieli olla sisällä kotona ja läskistyä...Tuntuu jotenkin niin pakko puurtamiselta tällä hetkellä että hu hu...Se vituttaa ja paljon!!! nyt tarvis jonkun motivaatio piikin perseeseen !!!

Onko kenelläkään ikinä sitä tunnetta että motivaatio treenaamiseen on hävinny ihan totallisesti...Tekis mieli olla sisällä kotona ja läskistyä...Tuntuu jotenkin niin pakko puurtamiselta tällä hetkellä että hu hu...Se vituttaa ja paljon!!! nyt tarvis jonkun motivaatio piikin perseeseen !!!

Onhan noita kausia ollut. Oikeastaan alkoivat siinä vaiheessa kun kehitys alkoi hidastua ja jumppa muuttui taisteluksi aiemman tason säilyttämisestä.

Mitään erityistä kikkaa ei mulla ole. Itte olen raahautunut salille aina vaikka väkisin, jos en muuta niin ainakin sen kerran-kaksi viikossa jos mahdollista.

Kyllä vituttaa kaavojen opettelu ulkoa tenttiä varten. Kuinka vajukki täytyy professorin olla, jos se luulee, että kaavojen ulkoaopettelu auttaisi oppimisessa jotain? Mikään ei voi olla turhauttavampaa kuin koittaa muistaa, miten joku tuhannen välivaiheen ja integroinnin kautta johdettu kaava oikein menikään.

Voin opetella piistä vaikka 500 desimaalia, mutta en muista takuulla viikon päästä kuin 2 ensimmäistä niistä. Ihan yhtä turhaa noita vittumaisia ja monimutkaisia kaavoja on opetella, kun ne omissa laskuissa ja harkkatehtävissä kuitenkin tarkastaa kirjasta tai kaavakokoelmasta.

pezku: oletko harkinnut alan vaihtoa? meinaan ehkä se ajatteli et osaisit johtaa ne kaavat ilman apuja.

Vittu ku vituttaa ku olin just pesees paskoja vessanpöntöstä ja se harja tykitti silmään jotain nötköttiä. harpic power plus.. toi pitäis olla paljo kovempaa myrkkyä ku joku wc-ankka. onneks sain huuhdeltua vedellä äkkiä, on kyllä aika vitun punanen silmä..

pezku: oletko harkinnut alan vaihtoa? meinaan ehkä se ajatteli et osaisit johtaa ne kaavat ilman apuja.
Tokihan ne voi johtaa, mutta kyllä mä vahvasti siinä uskossa olen, ettei kukaan voi ajatella, että tentissä riittäisi jotenkin aika johtaa kaikki kaavat. Mielestäni kaavakokoelmat on reilumpia kaikkien kannalta.

Miten voi pienen ihimisen pääpallosta kasvaa näin paljon karvaa? Jos tuota reuhkaa meinaa värkätä edustavaksi, on se tehtävä edellisenä iltana, sillä aamulla ei oikein ole motivaatiota herätä neljältä vääntämään moppiin kampausta.

Aloin äskön hyvillä mielin väkertämään, puolen tunnin jälkeen alkaa käsiä hapottaa ja kyrpä kasvamaan otsaan. Puolenvälin jälkeen on pakko jatkaa loppuun, koska ei voi mennä huomenna julkisiin tiloihin toinen puoli pääkopasta tällättynä. Lopulta tämä kaikki on ohi, ja huomaat että poltit muotoiluraudalla korvasi ja sormesi. Ja silti pitää olla tuhannen jääräpää, enkä takuulla leikkaa yhtään tukkaani lyhyemmäksi. Rakastan tätä salaa.

(Kuinka pitkästi vihainen tyttö voi valittaa hiuksista? -Hyvin pitkästi.)

Menin ostamaan Iherbistä 179 dollarilla tavaraa ja samalla tuli valittua DHL kuljetustavaksi. Lupasivat 2-5 työpäivää, että paketti on perillä. Kyllähän se paketti tuli nopeasti perille helsinki - vantaalle, tosin joku kuljetusviivästys tuli. Ihmettelin monta päivää mikä moinen viivästys oikein on, kunnes eilen huomasin selata googlea läpi kyseisestä viivästyksestä. Asiahan on nimittäin niin, että tilaus oli sen verran suuri, että paketti jäi tulliin. Ilmeisesti lähettävät tullista jonkin sortin maksun ( tullimaksut ja ties mitä paskaa .... )

Pitää huomenna soitella DHL asiakaspalveluun ja kysellä, että mitäs nyt tehdään ? Seuraavalla kerralla kyllä tilaan jokaisen tuotteen erikseen, jolloin ei synny postikuluja.

Menin ostamaan Iherbistä 179 dollarilla tavaraa ja samalla tuli valittua DHL kuljetustavaksi. Lupasivat 2-5 työpäivää, että paketti on perillä. Kyllähän se paketti tuli nopeasti perille helsinki - vantaalle, tosin joku kuljetusviivästys tuli. Ihmettelin monta päivää mikä moinen viivästys oikein on, kunnes eilen huomasin selata googlea läpi kyseisestä viivästyksestä. Asiahan on nimittäin niin, että tilaus oli sen verran suuri, että paketti jäi tulliin. Ilmeisesti lähettävät tullista jonkin sortin maksun ( tullimaksut ja ties mitä paskaa .... )

Pitää huomenna soitella DHL asiakaspalveluun ja kysellä, että mitäs nyt tehdään ? Seuraavalla kerralla kyllä tilaan jokaisen tuotteen erikseen, jolloin ei synny postikuluja.

Taitaa tullin pojat sen tajuta, jos tilaat kamaa samaan aikaan mutta kaikki erikseen, että koitat kiertää tullimaksuja ja laittaavat lisämaksut silti :D

kolmas viikko kipeenä lähtee nyt...eka viikko olin silmästä saikulla....toisena viikolla en ollu saikulla mutta kurkku oli kipeenä nenä tukossa ja kuumetta...nyt kun luulin että olin päässy eroon niin joku vitun yskä tuli jostakin

Tämä oli kaiketi odotettavissa. Sitä herää uuteen päivään, ajoissa, ehtiäkseen ennen koulua piipahtamaan salilla ja kurkku on niin kipeä, että tuskin pystyn puhumaan. Toivottavasti tämä ei pahene tästä, kun kuitenkin on koeviikko. Ihan tarpeeksi huonot muistot viime koeviikosta jonka sairastin.

Olin juuri tulossa huutelemaan samaa asiaa. Jo toista kuukautta ihan halfassed reenaamista menossa.. vittu!!!

Eile salilla oli telkkari auki salilla. Siel tuli chisuu jne. ja sittenku justin bieber tuli siihe nii kaikkia näytti kiinnostavan. : D koominen näky ku porukka 25-30v miehiä kattoo sitä ja jokunen amis. kohderyhmä taitaa olla vähä laajentunu ^^

Äiti ei saa erään vaivansa takia työkyvyttömyyseläkettä. Kyllä todellakin kuuluis äitini saada sitä, kun oon nähny miten vaikeeta sillä on, mutta kelasta vaan väitetään jotain paskaa, että "vaivanne vaikeuttaa kyllä selvästi toimintakykyänne, mutta ei kuitenkaan työkykyänne" Siis mitä helvettiä onko edes ristiriitanen toi lause??? Vittu mitä paskaa haistakaa kelassa pitkä vittu.

Keskisormi.jpg

Äiti ei saa erään vaivansa takia työkyvyttömyyseläkettä. Kyllä todellakin kuuluis äitini saada sitä, kun oon nähny miten vaikeeta sillä on, mutta kelasta vaan väitetään jotain paskaa, että "vaivanne vaikeuttaa kyllä selvästi toimintakykyänne, mutta ei kuitenkaan työkykyänne" Siis mitä helvettiä onko edes ristiriitanen toi lause??? Vittu mitä paskaa haistakaa kelassa pitkä vittu.

Oman äidin kohdalla saanut vuosia seurata tuota taistelua. Lääkärit sanoo yksiselitteisesti että töitä ei pysty tekemään (selässä välilevynpullistuma niin paha ettei onnistu edes ne toimistotyöt, hyvä kun sängystä pääsee ylös välillä) mutta Kelan lekurit tyrmää päätökset edes potilasta näkemättä!

Ärsyttää kun mutsikin on sitä sukupolvea että duunia on tehty skidistä asti, ikinä ei ole mitään etuja nostettu ja nyt sitten kun on oikeasti vammaantunut niin korvauksia ei saa. Tästä on itse oppinut sen, että täytyy hoitaa asiat niin että on varasuunnitelmia kun vaikka selkä hajoaa, ei noihin Kelan mulkeroiden varaan kannata laskea.

Rehelliset ei pärjää, pitäisi varmaan olla häikäilemätön.

Kävin tekemässä vähän lumitöitä ja heti rupesi olkapäässä tuntumaan. :( Pitänee jättää penkki ja pystypunnerrukset vähäksi aikaa... Vituttaa, jos nyt rupiaa paikat hajoamaan. Tähän asti elämää pysyny suhteellisen ehjänä ja terveenä.

Back
Ylös Bottom