Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jeps. Kyseessä ei muuten ole mikään ihan teinityttö, vaan arviolta noin 45-vuotias. Ehkä vanhempikin.

Turusta ainakin löytyy tällanen tapaus, en ole tainnut osua salille vielä kertaakaan moneen viikkoon ettei olisi siellä, myös jää sinne kun lähden.

tänään oli huvittavaa kun muutama n. 35v mies teki kulmasoutua laitteessa. siis se laite missä istutaan ja voi tehdä vain toinen käsi kerrallaan. Noh, siinä ne latailivat koko ajan lisää painoja kunnes enempää ei laitteeseen mahtunut. molemmat ihmetteli koko ajan että "on kyllä kevyttä." kai se nyt on kun kroppa liikkuu enemmä kuin painot. Samalla nämä alfaurokset keskustelivat viime viikonlopun baarireissusta ja kuinka **** oli onnistunut kellistämään sen parikymppisen blondin.
Olin kateellinen....

Naapurin ikääntyvä mäyris. En tiedä mikä sitä on alkanut vaivaamaan iällä, mutta se haukkuu yöllä pitkät tovit.

Tiedän, että se nukkuu omistajiensa makkarissa, mutta ilmeisesti iäkkäämpi pariskunta ei itse herää haukuntaan (koska asialle ei koskaan tapahdu mitään).

Mikä on aika outoa, koska se kuuluu ihan vitun lujaa alapuolella olevaan asuntoon eli mun makkariin.

VTUUUUU!!!!!

Vituttaa noi vitun mopoteinit, joilla ei ole mitään tapoja. Saatanan kusipäät ovat ottaneet Cittarin parkkihallin viralliseksi kokoontumispaikakseen ja vetävät siinä sipsiä ja karkkia ja röökiä ja kaikkea muuta ja kaikki roskat jää siihen paikkaan, mihin sattuu kädestä tippumaan. Taas eilen se halli oli niin vitun siivottoman näköinen, kun roskia oli joka paikka täynnä. Olin minäkin siinä iässä maailman kovin jätkä, kun vetelin viritetyllä mopolla pilotti päällä ja tupakka huulessa, mutta ei mun silti tarvinnut roskata joka paikkaa. Joku päivä käyn nappasemassa niitä nenään, saatana.

Venäjä. Aaaargh. Tuntee ittensä niin typeräksi kun en tunnu tajuavan verbien taivutuksia tai muutakaan kuulema kovin yksinkertaista juttua.

Helvetin hienoa saada viesti toiselta puolelta maapalloa ja saada tietää yhden parhaan ystävän saaneen sydänkohtauksen ja olevan sairaalassa. Ja kyseessä on parikymppinen mimmi. Vittujen vittu! Enkä voi kun oottaa lisätietoja..

Ajan riittämättömyys vituttaa. Ei kertakaikkiaan riitä aikaa koulutehtäville, urheilulle ja ystäville. Mitä pidemmälle opinnoissa etenee, sitä vähemmän saa opintopisteitä kauheasta duunimäärästä. Jos kurssi on ollut viime vuonna 5 op, niin tänä vuonna se on vain 4 op, ja joku mitätön yhden luentokerran asia on jätetty pois. Vittu toi yliopistolaitos ja koko koulutusjärjestelmä poraa opiskelijaa perseeseen.

Vituttaa taloustilanne, vaikka olen töissä ja saan ihan kohtuullisen hyvää palkkaa niin eipä rahat riitä elämiseen kuitenkaan kun pk-seudulla asun. Joudun ottamaan joka kuukausi lisää lainaa että saan ruokaa ostettua mikä on ihan helvetin naurettavaa. Jouduin ostamaan tossa puol vuotta sitten uuden tietokoneen ja siitä lähti alamäki, samalla kun yritän sitä maksaa pois niin laina senkus vaan kasvaa kun massit ei riitä... vittu.

Ja nyt päälle iskee vielä veromätkyt, miten mä ne saan maksettua pois ku ei ole nyttenkää rahaa?! ja miksi helvetissä se eka erä pitää maksaa jo joulun alla pois, silloin kulutus on muutenkin suurinta kun väki ostaa lahjoja ja ruokia. Eipä tule matkattua vanhemmille vaan pakosta joudun jäämään jouluksi ja uudeksi vuodeksi tänne syömään puuroa, vitun kivaa. Ja sit ihmetellää miks mä oon niin negatiivinen, ei muuta ku sossun luukulle vaan somalien joukkoon.

Aiaiaiai että meinas tänää käydä köpelösti ku jalkaprässillä hurjastelin menemään ja pari mamua pisti siinä parastaan vieressä. ensinnäkin oli hauskaa kuunnella kun ne puhuu toisilleen sellaiseen stereotyyppiseen manne ääneen, tiiätte varmaan mitä tarkotain :) No, se toinen niistä oli ihan asiallinen ja veti ihan hyvännäköstä reeniä siinä, mutta se toinen. Menee penkkiin, jossa on joku oisko ollu 80kg ja menee nostaa sitä, nostaa ilmaan, korjailee asentoo siinä vähän aikaa ja tokasee: "en mie jaksakkaan". Se jo vähän hymyilytti, mutta sitten tuohon seikkaan, että meinas rojut tulla päälle jalkarässissä. Salilla missä käyn on kaks huonetta. Tein prässillä toisessa ja se asiallisempi mamu oli scotilla tekemässä habaa samassa huoneessa ja se toinen oli sielä toisessa huoneessa. Kohta kuuluu ku se huutaa ihan kunnon äänellä sieltä toisesta huoneesta sille scottiheebolle: "hei keijoooooo, tuus kattooooo". Taas sillä samaisella äänellä minkä kaikki tietää. Ei sais ehkä nauraa mutta tämä huvitti kyllä aivan simona sillähetkellä ja jouduin naurun takia lopettamaan sarjan kesken. Vieläkin huvittaa tuo kyseinen huuto. Sitten tää samainen ihminen kyseli porukalta ihan pokalla, että paljon menee penkistä? No saahan sitä toki kysyä, mutta.... Eikä millään pahalla mamuja kohtaan jotka reenaa, mutta minusta pitäisi kuitenkin salilla keskittyä siihen reenaamiseen, eikä kovaan ääneen juttelemiseen ja häseltämiseen. Että tälläistä komediaa tällä kertaa :)

Nyt vituttaa ja raskaasti! Olen tehnyt ihan vitun typerän mokan, ei onneksi mitään peruuttamatonta mutta käy toi silti kukkaron päälle ja vittu kun vituttaa. Tuntee itsensä niin saatanan hölmöksi ettei mitään rajaa. Saatana tekis mieli ajaa autolla järveen .

Aiaiaiai että meinas tänää käydä köpelösti ku jalkaprässillä hurjastelin menemään ja pari mamua pisti siinä parastaan vieressä. ensinnäkin oli hauskaa kuunnella kun ne puhuu toisilleen sellaiseen stereotyyppiseen manne ääneen, tiiätte varmaan mitä tarkotain :) No, se toinen niistä oli ihan asiallinen ja veti ihan hyvännäköstä reeniä siinä, mutta se toinen. Menee penkkiin, jossa on joku oisko ollu 80kg ja menee nostaa sitä, nostaa ilmaan, korjailee asentoo siinä vähän aikaa ja tokasee: "en mie jaksakkaan". Se jo vähän hymyilytti, mutta sitten tuohon seikkaan, että meinas rojut tulla päälle jalkarässissä. Salilla missä käyn on kaks huonetta. Tein prässillä toisessa ja se asiallisempi mamu oli scotilla tekemässä habaa samassa huoneessa ja se toinen oli sielä toisessa huoneessa. Kohta kuuluu ku se huutaa ihan kunnon äänellä sieltä toisesta huoneesta sille scottiheebolle: "hei keijoooooo, tuus kattooooo". Taas sillä samaisella äänellä minkä kaikki tietää. Ei sais ehkä nauraa mutta tämä huvitti kyllä aivan simona sillähetkellä ja jouduin naurun takia lopettamaan sarjan kesken. Vieläkin huvittaa tuo kyseinen huuto. Sitten tää samainen ihminen kyseli porukalta ihan pokalla, että paljon menee penkistä? No saahan sitä toki kysyä, mutta.... Eikä millään pahalla mamuja kohtaan jotka reenaa, mutta minusta pitäisi kuitenkin salilla keskittyä siihen reenaamiseen, eikä kovaan ääneen juttelemiseen ja häseltämiseen. Että tälläistä komediaa tällä kertaa :)

Siis oliko nämä mamuja (maahanmuuttajia) vai manneja (romaneja)?

Vituttaa taloustilanne, vaikka olen töissä ja saan ihan kohtuullisen hyvää palkkaa niin eipä rahat riitä elämiseen kuitenkaan kun pk-seudulla asun. Joudun ottamaan joka kuukausi lisää lainaa että saan ruokaa ostettua mikä on ihan helvetin naurettavaa. Jouduin ostamaan tossa puol vuotta sitten uuden tietokoneen ja siitä lähti alamäki, samalla kun yritän sitä maksaa pois niin laina senkus vaan kasvaa kun massit ei riitä... vittu.

Ja nyt päälle iskee vielä veromätkyt, miten mä ne saan maksettua pois ku ei ole nyttenkää rahaa?! ja miksi helvetissä se eka erä pitää maksaa jo joulun alla pois, silloin kulutus on muutenkin suurinta kun väki ostaa lahjoja ja ruokia. Eipä tule matkattua vanhemmille vaan pakosta joudun jäämään jouluksi ja uudeksi vuodeksi tänne syömään puuroa, vitun kivaa. Ja sit ihmetellää miks mä oon niin negatiivinen, ei muuta ku sossun luukulle vaan somalien joukkoon.
Oot mielestäsi ihan hyväpalkkaisessa duunissa ja joudut ottamaan velkaa ruokaan? Samahan se tietenkin on, että mitä sillä velalla kuvittelee ostavansa, mutta suosittelisin kyllä lämpimästi, että ihan vaikka miettisi, vastaako asumisen, auton tai harrastusten kulutaso omaa tulotasoa. Tuollainen velkakierre ei johda kuin rappioon pidemmällä aikavälillä, joten sitä nyt on ainakin ihan turha jatkaa.

Oot mielestäsi ihan hyväpalkkaisessa duunissa ja joudut ottamaan velkaa ruokaan? Samahan se tietenkin on, että mitä sillä velalla kuvittelee ostavansa, mutta suosittelisin kyllä lämpimästi, että ihan vaikka miettisi, vastaako asumisen, auton tai harrastusten kulutaso omaa tulotasoa. Tuollainen velkakierre ei johda kuin rappioon pidemmällä aikavälillä, joten sitä nyt on ainakin ihan turha jatkaa.

Tiedän.

Johonkin sitä rahaa vaan valuu, en tiedä minne. Elän jo nyt aika tiukilla joten en oikein keksi enää mistä leikata.

En tiedä siitä komediasta mutta aiprkl :D
Kaverin kaa oltiin tekemässä lisäpainoilla leukoja ja siinä sitte innostuin kokeilemaan paljonko romua saa heitettyä siihe. Aloin tekemään leukoja tangossa joka oli sen verran korkeella ettei mitään toivoa, että jalat ylettyisivät maahan. Sitten se paino pyörähti jalkojen välissä ja just sopivasti kassit sinne metalliketjujen väliin. Kyllä lähti aika miehekäs ääni siinä vaiheessa..

En tiiä onko tä hauskaa.. Vähän karmivaa oikeastaan.
Salilla käy yksi kaveri joka on pariseen kertaan tullut sanomaan, että nyt menee väärin. Ei siinä mitään, mutta loppujen lopuksi ilmenee, että herra itse tekee liikettä väärin. Noh mutta.. Ei se mua haittaa.
Mutta se, kun kaveri juoksee juoksumatolla ja lipoo huulia ja katsoo mun ja broidin treeniä alkaa olee hieman karmivaa. Kestän sen vielä, en katso häneen päin niin se siitä. Mutta nyt tänään.. ei herrajestas. Siellä luki bodylehtiä sohvalla ja toinen käsi taskussa vähän liiankin syvällä ja tekee liikettä edestakaisin kädellä. Toivoin ensin, että vaan raaputti jalkaansa mutta homma vaan jatku.
Sellaista täällä päin!

Back
Ylös Bottom