Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

pullava pu pu pullava pullava pullapullava pullava aaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa

HAHHAHAHAH

Voi -VITTU-

Nojoo onhan tuo Alanko munki mielestä iha hirveää paskaa... Mutta jostai syystä aina kun on ankara vitutus päällä niin tuo soi läpi. En tiiä kai siinä sitte pälli leviää niin että vitutus unohtuu:rolleyes:

E: Piti siis oikaista ettei kaikki luulisi että tykkään tuon tyyllisestä musiikista :D

Ole rohkeasti oma itsesi.

Voisi repiä joltain pään irti. Ihan vaikka huvikseen !

Anteeksi typerä välikommentti, mutta kuka oikeasti puhuu kavereilleen tyyliin "täytyy ostaa hidasta hiilihydraattia aamuksi"? Asian voinee varmasti ilmaista hieman yksinkertaisemminkin?

Tai no, hyvähän minun on puhua, kun en kavereita omaa...tuli vaan heti sellainen mielikuva pakollisesta "pätemisen tarpeesta" luettuani tuon lauseen.
ps. ja tätä en sanonut millään tavoin ilkeilläkseni.

Anteeksi OT, poistun takavasemmalle :piis:

Ois voinu joku vittu varottaa että leffan KAIKKI tapahtumat oli ympätty tohon traileriin. Voi persereikä mitä koomaa koko leffa. Ihan ku ois kattonu jonku oikean elokuvan alkutunnelmia hidastettuna. Itseasiassa varmaan 40% tosta leffasta oli hidastettua kuvaa. Voi vittu mä sanon saatana.

Hah, mä katoin ton leffan varmaan viidessä osassa ku nukahdin joka vitun kerta kesken :D Helvetin huono!!

Vittu ku minuu vituttaa tuo forever alone -tyypin naama. Oon ihan varma, että pieniä kissanpentuja kuolee joka kerta kun se postataan nettiin. Ja multa kuolee muutama harmaa aivosolu lisää aina kun näen sen. Lopettakaa sen postaaminen, se on ihan vitun tyhmä!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nyt alkoi vituttaa ku haukuitte tota valhallaa, mun mielestä se oli vitun kova leffa, ei tietenkään sovi nykyajan ADHD-lapsille.
Mutta elämän rikkaus on se, että kaikkien ei tarvii tykätä samoista asioista ja jutuista ;)

Mua vituttaa just nyt se että työvuoroissa on ihan liikaa ilta-aamu-ilta-aamu rimpsuja. Menee rytmit ja oma elämä ihan pepuilleen ku työajat on kaikkee muuta ku säännölliset :rolleyes:

Mitäpä muutakaan. Hauiksen treenaamiseen oli tosin jopa valittu 4 sopivaa liikettä, saa kuulemma paremman rasituksen. Penkillä ja hauiskäännöillä treenataan muuten kaverusten mukaan kaikkein parhaiten niitä lihaksia, mitä metallipuolella tarvitaan. Jäi vähän epäselväksi että miten nämä liittyvät toisiinsa :confused:

Taukoja pojat tosin pitivät ahkeraan, sarjojen välissä yleensä 5 minuuttia.

Oi niitä aikoja, kun itse ei tajunnut salilla käymisestä mittään Ja salille mentiin aina kavereiden kanssa höpisemään ja vetämään pelkkää penkkiä ja haukkaria. Ja vatsoja ennen biitsille lähtöä :rolleyes: Joskus jopa saattoi treenata alataljaa hauiksia varten ja miettiä miksi ylätalja tuntuu niin tissiliikkeltä..

Ois voinu joku vittu varottaa että leffan KAIKKI tapahtumat oli ympätty tohon traileriin. Voi persereikä mitä koomaa koko leffa. Ihan ku ois kattonu jonku oikean elokuvan alkutunnelmia hidastettuna. Itseasiassa varmaan 40% tosta leffasta oli hidastettua kuvaa. Voi vittu mä sanon saatana.

Toi on pakko katsoa silti, lempinäyttelija pääosassa. Posti kolahti luukusta, ei laskun laskua, winning! Nyt ei vituta muuta kuin se että on töitä liian vähän. En siis ole duunipaikallakaan vaan himassa, no money no honey.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sanoinko minä noin?

Ei huonoja vaan erilaisia

Paska leffa se on joka tapauksessa :D.

Vituttaa kun naapurin koira ulisee. Miksi vitussa ihmiset pitää koiria kerrostalossa? Ostakaa kissa, ne ei pidä ääntä.

Vituttaa kun naapurin koira ulisee. Miksi vitussa ihmiset pitää koiria kerrostalossa? Ostakaa kissa, ne ei pidä ääntä.

Koira täytyy kouluttaa tai laittaa sitruunapanta. Toisille olisi parasta jättää koko koira hankkimatta !

Pomo veti ihan vitun reilut. Varttia vaille viisi sille soittaa yksi meidän vakioasiakas, että saisko sprinteriin kaksi rengasta alle, että olen tässä parin kilometrin päässä ja tulisin kohta. No totta vitussa pomolla pyörähtää dollarinkuvat silmissä ja sanoo, että aja tänne vaan. Meikäläinen siinä kiittelee, että tiedätkö paljon sprinterissä menee aikaa? Se on täällä kymmenen minuutin päästä ja se ei kuitenkaan ole ihan henkilöauton renkaanvaihto, siinä kun on kaikenlaisia vittumaisuuksia. Ei edes kysynyt, että voinko jäädä ylitöihin. Eihän mun mikään pakko olisi ollut jäädä. Ei ketään voi ylitöihin pakottaa, mutta en viitsinyt alkaa hankalaksi, vaan kiukuttelen mielummin myöhemmin täällä, miten koko loppupäivä meni vituiksi kahdenkymmenen minuutin ylitöiden takia. Ja aikataulu tosiaan meni käteen. Tässä kun on kaikkea muutakin tänään ja nyt täytyy funtsia miten kaiken järjestää.

Että ihan vitun hyvin veti. Se on kuitenkin vakioasiakas, eli se ei olisi mihinkään karannut, vaikka sille olisi sanonut, että tulee huomenna ja saman rahankin siitä olisi silloin saanut.

Onneksi et ole minulla töissä!!

Back
Ylös Bottom