Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Puurot räjähti mikroon muodostaen alipaineen mikrokuvun ja puurokulhon väliin :(
...eikä sen varmaan niinväliä että ne jäljet olis saattanu tulla sen mopoilijan päästä....?Onneksi oli hiljanen vauhti ja mopon rengas osui oman auton renkaaseen, muuten olis voinut tulla auton kylkeen pahat jäljet.
...eikä sen varmaan niinväliä että ne jäljet olis saattanu tulla sen mopoilijan päästä....?
Nuorimmalla tädillä todettiin Alzheimerin tauti, on kuulemma edennyt nopeasti... vittu saatana eikä ole edes vielä viittä kymmentä
kaveri tuli kokkelipäissää salille nostaa normaalisti jonku 60kg laittoi penkkii 160kg ja koitti nostaa tippus rinnalle ja alko nauraa...oli vähä vaikee ottaa se ylös ku kaveri vaa hekottii....
![]()
...eikä sen varmaan niinväliä että ne jäljet olis saattanu tulla sen mopoilijan päästä....?
Sanoinko jossain kohtaa niin? :jahas:
Mopolijalla on kuitenkin se kypärä päässä suojaamassa ettei HILJAISELLA vauhdilla pääse ainakaan pahoja jälkiä päähän tulemaan.
Ottaa vaan päähän se kun mopoilijoiden liikenne- ja ajotaitoja ei mitata millään muulla kuin 5 minuutin teoriakokeella (ainakaan silloin kun itse mopoilin, tuskin on paljoa siitä muuttunut). Ei ihmekään että ovat liikenneonnettomuustilastoissa kärjessä.
Sanoinko jossain kohtaa niin? :jahas:
Mopolijalla on kuitenkin se kypärä päässä suojaamassa ettei HILJAISELLA vauhdilla pääse ainakaan pahoja jälkiä päähän tulemaan.
Ottaa vaan päähän se kun mopoilijoiden liikenne- ja ajotaitoja ei mitata millään muulla kuin 5 minuutin teoriakokeella (ainakaan silloin kun itse mopoilin, tuskin on paljoa siitä muuttunut). Ei ihmekään että ovat liikenneonnettomuustilastoissa kärjessä.
Hieno adjektiivi.Ensimmäisenäkö aattelit auto parkaas tuossa tilanteessa. Mä oon ainaki sitä mieltä että vitut jostain auton romusta, kuhan ei ihmisille käy mitenkään. Eiköhän sen mopoilijan iskä ne vauriot ois sulle korvannu..
Hieno adjektiivi.
Olen kerran kaatunut kevytmoottoripyörällä, ja ensimmäinen reaktio kun tajusin makaavani asfaltilla oli, että eihän sivukate mennyt aivan paskaksi. Muutaman minuutin päästä tajusin, että polveeni ja toiseen olkapäähän koskee aivan tusti. Eli ei kaikkia mopoilijoitakaan luultavasti oma henkikulta heti alkuunsa niin kiinnosta. Vituttaa, että tarvitaan joko läheltäpiti, oma- tai läheisen tapaturma sen arvon toteamiseksi.

Hahhah, tästä tuli mieleen yksi myös salilla käyvä kaverini joka treenaa lähinnä rinta, hauis, vatsat linjalla. Se on todella pieni vaikka on käynyt itteäni 1,0-1,5v kauemman puntilla sanoi kerran minulle että " Sä vedätki niitä proteiineja, mä en oo käyttäny mun tuloksien saamiseen mitään " <- Mutta eipä sillä muut kasvakkaa ku pituus, hauis, ojentaja ja rinta (jos nekään, koska se ei syö kunnolla.. ..)En tiedä onko komediaa vai vituttaako enemmän. No kaveri kertoi eilen että ei voi kasvaa jos ei juo palautusjuomaa treenin jälkeen. Ja siksi minäkin olen kasvanut nyt tässä, ei se harjoittelu vaan se protsku. No jätin sen omaan arvoon ja en jaksanut alkaa saarnaamaan siitä asiasta. Nauratti ja vitutti samaan aikaan :D

En tiedä onko komediaa vai vituttaako enemmän. No kaveri kertoi eilen että ei voi kasvaa jos ei juo palautusjuomaa treenin jälkeen. Ja siksi minäkin olen kasvanut nyt tässä, ei se harjoittelu vaan se protsku. No jätin sen omaan arvoon ja en jaksanut alkaa saarnaamaan siitä asiasta. Nauratti ja vitutti samaan aikaan :D