Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mikä ongelma ihmisille on se että jotkut käyttää esim. gasp:in tai betterbodies:in kamoja salilla?
Oon tätä seurannut jo aika kauan kun täällä koostuu suuri osa salikomediasta siitä että joku treenaa gaspin huppari päällä tai juo vetensä gaspin shakerista.
Kertokaa nyt mikä siitä tekee hauskaa?
Ja saisko sitten samalla jonkun kattavan listan vaatemerkeistä joita salilla VOI käyttää ilman että löytää itsensä salikomediasta "joo hei se käytti BB:n housuja ku kyykkäs, vähäx noloo!".
Saanko käyttää gaspin lippistä enää ja onko Fruit Of The Loom- ainoa merkki jota saa käyttää paidoissa?
Pyydän myös anteeksi huppareitani mitä olen käyttänyt koska oli TALVI ja oli aika hiton kylmä kellarisalilla, ja pitkillä sarjoilla kun taas tuli lämmin niin huppari oli tiellä.

Itse omistan better bodies shortsit, yms. mutta tuossa olikin kyse siitä että kaverilla oli päällä ja päässä villapipo ja hihaton huppari jonka huppu oli vedetty sen pipon päälle ja sitten vedettiin tuimalla ilmeellä taljaojentaja-liikettä mulkoillen hupun alta ja taas maven aikana otettiin huppari pois joka sarjassa ja taas päälle joka sarjatauolla.

Tämä nyt on offtopicin puolelle. Mutta itse kyllä näen tämän asian niin, että nämä tietylle ryhmälle suunnatut vaatteet (siis vaatteet jotka tekevät vastaankulkijalle selväksi oman elämäntapansa vrt. hipit) näyttävät naurettavilta sellaisen päällä, joka ei ulkomuodoltaan yhtään edusta kannattamaansa suuntausta. Sanotaan nyt esimerkkinä, että olisihan tuo naurettavan näköistä, jos Mentula hiippailisi kylillä hippirytkyissä. Kyllä imo nämä bodymerkit on sen verran pienelle käyttäjäkunnalle suunnattuja, että niiden käyttämiseen tietyllä tapaa pitää ansaita kannuksena ja näyttääkin siltä, että on salilla käynyt.

Tuo Adidas vertaus nyt on ihan typerä, koska niitä rytkyjä on kaikki pitänyt iät ja ajat. Tosin vaikka kuinka olisin wannabe Usain Bolt niin en kyllä pikajuoksupiikkareissa painata kylillä menemään. Nuo vapariskenestä tulleet vaatteet on itsestäkin siistejä, en ole mennyt ostamaan kun naurettavan kalliita rättejä kyseessä kuitenkin. Vaikka vaparifani olen niin itse henkilökohtaisesti en koe tarvetta tuoda sitä esille muuten kuin suutani joskus avaamalla. Kuitenkin nuo vaparivaatteetkin on tietyllä tapaa fanikrääsää, toisinkuin gasp:n tai bb:n vaatteet.

Komediaa on se kun lehmän paskalle haisevilla harmailla gollegehousuilla kehdataan tulla salille reenaan. Täälä nuo kitisijät ovat varmasti sitä sakkia suurin osa. Aivan sama jos jossaki kunnan saleilla käytte vaikka perkeleen metallica paita päällä ja kossupullosta huikkia välillä ottaen. Mutta kunnon saleille ei tuommosia pellejä kaivata.

Itse käytän hyvin yksin kertaisesta syystä BB salihousuja, ne on helvetin hyvät päällä ja hengittää hyvin, kun vertaa normi verkkareihin. Kesällä varsinkin tulee käyttyä myös hihatonta paitaa kun tuntuu että kaikki päällä oleva vaate on liikaa, sille ei sitten voi mitään jos jonkun mielestä se näyttää homomaiselta trendi pelleilyltä. :jahas:

Itse käytän hyvin yksin kertaisesta syystä BB salihousuja, ne on helvetin hyvät päällä ja hengittää hyvin, kun vertaa normi verkkareihin. Kesällä varsinkin tulee käyttyä myös hihatonta paitaa kun tuntuu että kaikki päällä oleva vaate on liikaa, sille ei sitten voi mitään jos jonkun mielestä se näyttää homomaiselta trendi pelleilyltä. :jahas:

Itseasiassa olen niitä todella harvoja todistettavasti heteroita koko pakkiksella ja silti käytän ihan salitreneihin tarkoitettuja kenkiä ja vaatteita :D
Vyökin on Wrangen merkkivyö (tosin 10 vuotta vanha) eikä silti ole tehnyt yhtään mieli takaluukkua. Treenaan myös Davidin laitteilla ja sitä huolimatta pysynyt naisissa.

Tätä trediä lukies tulee mieleen, että yksikään vaatteista vonkuja ei ole reenaamassa salilla vaan kyttäämässä mitä kelläkin on päällä. Mulla menee keskittyminen omaan reenaamiseen, ei toisten kyttäämiseen. No kukin tyylillään.. ja joo mulla on GASP:n paita reenates.

Ihan sama mitä merkkiä se huppari tai kollekepöksyt on ei se tee kenestäkään naurettavaa. Itse vähän ihmettelen että minkä takia pitää käyttää salilla jotain sadan euron hupparia kun sitä nyt kumminkin tulee pestyä aika usein (toivottavasti) jolloin printit ja koko muukin vaate näyttää aika nopeasti vanhalta ja kulahtaneelta. Tietenkin jos rahaa on niin miksipä ei kyllähän ne ihan tyylikkäiltä näyttävät sielä salillakin ja jos niissä tuntee itsensä truu hc-bodariksi niin kyllä varmaan treenikin kulkee paremmin. Itse tyydyn kumminkin johonkin sittarin kollekehousuihin ja bilteman mustiin t-paitoihin, voi pestä surutta niin paljon kuin lystää ja heittää menemään kun rupeaa tuntumaan tunkkaiselta.

Eiköhän sinne salille mennä reenaamaan ja keskittymään omaan tekemiseen eikä kyttäämään mitä kullakijn on päällä ja kenellä on rumat tai hienot collarit ja paita. ja mitä merkkiä. Tosin jos sielä on silmänruokaa, kauniita naisia joilla on vaikka viimisen päälle vaatteet ja naama meikattuna, niin en pane pahaksi. ;)

Kaikessa urheilussa on mukavampi suorittaa, mikäli vehkeet kunnossa. Se, että jos tykkää pitää casp:in tms housuja salilla, vaikka ulkoisesti ei voisi luokitella miksikään truu bodariksi on mielestäni jees. Mukavampihan niitä painoja on nostella, kun on ne "vehkeet" mukavat päällä ja tuntuu hyvältä.

Komediaa on se kun lehmän paskalle haisevilla harmailla gollegehousuilla kehdataan tulla salille reenaan. Täälä nuo kitisijät ovat varmasti sitä sakkia suurin osa. Aivan sama jos jossaki kunnan saleilla käytte vaikka perkeleen metallica paita päällä ja kossupullosta huikkia välillä ottaen. Mutta kunnon saleille ei tuommosia pellejä kaivata.

Ihan vittuillessani jätän housut kuukaudeksi pesemättä ja kusen vielä housuihini ;)

Mitäs vikaa on metallican paidassa?

Itse en ymmärrä miten voi treenata (muuten kuin ehkä treenin alussa) huppari päällä :) Ennen kuin olen tehnyt ekaakaan sarjaa olen ihan hiessä (soutulaitteen jäljiltä), ja ihan t-paita päällä treenaan, eikä ole maailman huonoin aerobinen kuntokaan... Silti jalkapäivänä varmasti lämpöhalvaukseen kuolisi :D

Mutta itse pitäisin jos voisin myös salilla hupparia...

Aattelin lukea salikomedia juttuja nii päälle sivu väittelyy jostain huppareista jne.. KETÄ KIINNOSTAA MITÄ KENELLÄKIN ON PÄÄLLÄ??

Sama. Vettä meni kurkusta alas ainakin 3 litraa. Koko ajan piti käydä kusella.

Tarkemon "pojalla" menny nyt viisi päivää vähän liikaa.
Täällä kun on tupakka aiheinen viestiketju niin, just nyt! kun taas baarissa istutaan ja ryypätään meikäläisen nelikymppisiä, niin pistän saman tien pystyyn viestiketjun viinaongelmaisille. koska minäkin olen tuonne tupakka ketjuun kirjoitellut ja se on nyt hallussa, mutta tää viina homma alkaa menemään jo liian pitkälle.
Katsotaan miten viestiketjun käy. Mut nyt lähtee.

Aattelin lukea salikomedia juttuja nii päälle sivu väittelyy jostain huppareista jne.. KETÄ KIINNOSTAA MITÄ KENELLÄKIN ON PÄÄLLÄ??

Just näin. Niin kauan kuin treenikuteet eivät haise kuolemalle eikä niissä ole niin isoja reikiä, että kulkuset vilkkuvat läpi, niin luulis olevan muille ihan sama onko päällä tuulipuku, merkkitreenikuteet tai vaikka liituraitapuku. Naiset saavat treenata myös niissä reikäisissä vaatteissa tai vaikka ilman vaatteita.

Back
Ylös Bottom