Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Paino tuli minun päälle. Se oli mun sylissä niin että pidin sitä molemmilla käsillä ja kun kaaduin niin se oli ihan samassa asennossa. Onneksi se oli sellainen pehmustettu eli siinä oli muovia ympärillä, muuten olisi saattanut käydäkin jotain. Ottakaa huomioon että olin jo valmiiksi kumartunut hieman..

Tänään aiheutin ainakin itselleni salikomediaa:

Viimenen sarja meneillään pystypunnerruksessa ja mulla oli käytössä sellanen ekstra-karhea tanko. No, pari viimestä nostoa oli helvetin tiukkoja niin yhdeksännen punnerruksen alastulossa se tangon keskiosa nappas klyyvariin kiinni. Onneks olin muutenkin jo sen verta punanen naamasta, että kukaan muu ei huomannut. Mutta nyt kotona nokka punottaa, kun lähti vähän ihoa tosta päältä. :D

No voi nyt vittu saatana. Tulin tänään töistä kotiin ja kotona odotti lappu, että nyt toi paketti on palautunu tänne postiin noudettavaksi :wall: Enkä ollukaan kun sopinu postin kanssa joka jumalan kaavakkeeseen, että paketti löydettäessä palautetaan VASTAANOTTAJALLE! :wall: Helvettiäkö minä nyt tolla naisten ranneketjulla teen. Ihan vittuillessaan lähetän sitä Sveitsiin niin kauan kun menee perille. Tosin kyseinen tyttö tapailee jo jotain mitä lie Roger Federeriä, että siinä mielessä vähän myöhästä..:D Mutta joululahja se vaan olikin. Tai ois ollu.

Yritä saada toi koru perille ja kerro sen jälkeen vastaanottajalle, millaisen rumban jouduit käymään sen takia läpi. Jos ei naisen sydän sula siinä vaiheessa niin on ihme. Roogerit jää helposti kakkoseksi kun toinen on nähnyt niin paljon vaivaa.

Voi vittu mikä päivä.. Yksi Ebay-tilaushomma kusi ihan vitusti käsille ja sitä sai alkaa setvimään, vaikka ei ole edes omia ostoksia :curs:

Töistä lähtiessä jäi auton roikka ilmeisesti tolppaa ja kun peruuttelin niin eipä sitä hoksannu että se jäi.. Nyt se on ties missä, parhaillaa varmaa roikkunu keulasta ja minä oon ajellu kotia, huomenna jossai riemurasiassa kuva kun tollo ajelee 3m roikka perässä.. Lähe nyt ostaa vielä uusi tilalle niii terve vaaa..

:D no perkele. Jos oisit skorpioni, sun nimi alkas C:llä, haluat siihen sydämen.. Niin sit se ois kuin sulle tehty :D On niissä kaikissa paloissa olevinaan jotain semikalliita bling blingejä, mutta ei se itse ketju varmaankaan mitään jalometallia ole. Tosin täytyy nyt käydä siellä postissa kattomassa että mitä sieltä tuli takasin..

Ottaisin tuon sydämen, voihan ne C ja skorpionipalat heivata vittuun :D Ostitko kenties Nomination-korun? Mut mikset vaan soita sinne baariin tms ja kysy sen oikeaa osoitetta? So simple.

Voi vittu mikä päivä.. Yksi Ebay-tilaushomma kusi ihan vitusti käsille ja sitä sai alkaa setvimään, vaikka ei ole edes omia ostoksia :curs:

Töistä lähtiessä jäi auton roikka ilmeisesti tolppaa ja kun peruuttelin niin eipä sitä hoksannu että se jäi.. Nyt se on ties missä, parhaillaa varmaa roikkunu keulasta ja minä oon ajellu kotia, huomenna jossai riemurasiassa kuva kun tollo ajelee 3m roikka perässä.. Lähe nyt ostaa vielä uusi tilalle niii terve vaaa..

Toivotaan näin. :D

Aina vituttanut Islaminusko ja kaikki sekopäiset rättipäät(tiedän, ei saa yleistää). Tänään taas rätit liehuneet Venäjällä ja kyllä pistää vihaksi. Voisi pudottaa jonkin pommin sinne telttakylien keskelle.

Tänään aiheutin ainakin itselleni salikomediaa:

Viimenen sarja meneillään pystypunnerruksessa ja mulla oli käytössä sellanen ekstra-karhea tanko. No, pari viimestä nostoa oli helvetin tiukkoja niin yhdeksännen punnerruksen alastulossa se tangon keskiosa nappas klyyvariin kiinni. Onneks olin muutenkin jo sen verta punanen naamasta, että kukaan muu ei huomannut. Mutta nyt kotona nokka punottaa, kun lähti vähän ihoa tosta päältä. :D

Hehe, tälle jutulle nauroin kerran älyttömästi salilla. Yks n. 25v jannu jolla on pitkät (siis semmonen liimaletti tonne olkapäille asti) ja aina sama hikipanta päässä, tuli kertomaan mulle tommosesta tilanteesta. Siis se tyyppi on niin äärettömän koomisen näkönen. Anyways, tuli mulle aivan randomisti puhumaan että miten pystypunnerruksessa aina osuu tanko nenään ja nenä meinaa lähtee mukaan, selitti semmosilla äänitehosteilla ja käsiliikkeillä :D muutenkin se on niin pimee tyyppi, joskus saattaa vaan mennä hyppimään salin jumppapalloilla...

Hehe, tälle jutulle nauroin kerran älyttömästi salilla. Yks n. 25v jannu jolla on pitkät (siis semmonen liimaletti tonne olkapäille asti) ja aina sama hikipanta päässä, tuli kertomaan mulle tommosesta tilanteesta. Siis se tyyppi on niin äärettömän koomisen näkönen. Anyways, tuli mulle aivan randomisti puhumaan että miten pystypunnerruksessa aina osuu tanko nenään ja nenä meinaa lähtee mukaan, selitti semmosilla äänitehosteilla ja käsiliikkeillä :D muutenkin se on niin pimee tyyppi, joskus saattaa vaan mennä hyppimään salin jumppapalloilla...

:lol2:

Ottaisin tuon sydämen, voihan ne C ja skorpionipalat heivata vittuun :D Ostitko kenties Nomination-korun? Mut mikset vaan soita sinne baariin tms ja kysy sen oikeaa osoitetta? So simple.

Eikä kun vaihdan niitten tilalle päikseen härkä-symbolin ja E-kirjaimen niin sit saat sen? :) Mutta nyt en enää luota sitä postin vastuulle vaan täytyy tuoda joskus ihan from hand to hand :D Joo Nomination se on.
Niin siis kyllä se osoite oli oikea. Olin yhteydessä suoraan sinne pikkukylän postiin (n. 200m päässä siitä baarista ja tytön asunnosta) ja se mamma oli jopa käyny tarkistamassa ovesta sen osoitteen ja vakuutti, että paketti kyllä menee perille kunhan heille asti tulee. Ei sitten koskaan tullu..

Sunnuntaina ähelsin kyykys 110kg painojen kans naama punaisena kun viereen voimahäkkiin tuli ottamaan lämpöä ihan uus kaveri. Se alko siinä sitte katella ku mä punnersin niin pirusti ja sain just sarjani tehtyä ja aloin ottaa painoja pois niin tää ukkeli sano että jätä vaan siihen ja löi vielä kympit päihin ite lisää. Aattelin mielessäni että oho, aika kovat kilot laitto tuommonen kukkakeppi ja lähdin kävelemään pois. Mielenkiinto kuitenkin vei voiton ja jäin katsomaan miten hommassa käy. Noh tanko kyykkytelineestä selkään, askel taakse ja suoraan perseelleen tangon lentäessä taakse muutaman metrin. Jätkä nousi maasta niinku noin olisi pitänytkin käydä, käveli pukukoppiin ja lähti sielä käytyään salivaatteissa pihalle ulkovaatteet kainalossa. Ei tää nyt varsinaisesti salikomediaa ollut mutta huvittava tapaus kun uusi kaveri koitti ottaa "salin haltuun" :)

Vatsoja tehdessä olen joskus itsekkin töräyttänyt, mutta kyseessä oli liikuntatunnin kuntotestit. Niissä vatsat tehtiin pareittain, eli kaveri piti jalkoja paikallaan ja laski toistot, mutta oli siitä syystä myös suoraan "tulilinjalla". Pieru ei ollut erityisen kovaääninen, mutta sitäkin pahemman hajuinen.

Kaveri ei tykännyt, ja menihän siinä itselläkin yritys uusiksi :D

Itse jouduin intissä tulilinjalle, kun oli ne ensimmäiset testit. Sellainen isompi kaveri teki vatsoja ja itse pidin jaloista, kun paukautti sitten oikein kunnolla. Perkele :D

Minä aiheutin noin puoli vuotta sitten juuri noilla 50kg kiekoilla salikomediaa. Olin ehkä ensimmäistä kertaa salilla enkä oikein tiennyt mitä tehdä, no sitten testailin kaikenlaisia laitteita ja lopuksi menin jalkaprässiin. Siinä oli molemmin puolin 50kg:n kiekot. No muutaman kerran sen vedin siinä ja tuumasin että kannattaa vaihtaa vähän pienemmät painot. Kun painoa itselläkin oli se 50kg niin se ei ollut kovin helppoa. Juuri kun otin kiekon pois prässistä ja se oli sylissäni otin muutaman askeleen taaksepäin hieman horjuen, niin kompastun johonkin kynnykseen ja lennän selälleni jonkun bodarin nilkkoihin. Noh, siinä sitten kömmin ylös ja laitoin kiekon telineeseen ja menin hieman syrjään istuskelemaan. En siellä sitten kovin kauaa enää ollut...

No eipä tossa mun mielestä oo salikomediaa, lähinnä vakava vaaratilanne, vituttaa ehkä eniten kun ihmiset jättää painot vehkeisiin ja lähtee. Kaikki ei välttämättä jaksa nostaa niitä isoimpia romuja pois ja joskus jollekkin naiselle joutunu nostamaa 50kg kiekkoja pois prässistä kun joku vajaa-älyinen on jättäny ne siihe.

Kaikkialle pitäs kirjottaa lappuja niinku töissä "siivoa jälkesi,äitisi ei ole töissä täällä"

Jaahas. Nyt loppu se jalkojen väkisin treenaaminen. Ei se rupee kun vituttamaan kun ei siitä tuu mitään joten keskitytään sit pumppailemaan yläkroppaa rehellisen typerästi..

Vituttaa ihan peräsuolia myöten.. Himoitsin niitä tulisia kananuudeleita ja teinkin sitten annoksen.. Kuinkas ollakkaan lautasta kantaessani olkkariin, kompastun johonkin helvetin turhaan esineeseen ja lautanen lentää kaaressa lattialle. Eikä siinä vielä kaikki. Toi helvetin koira keksi että tarjoilin sille annoksen suoraan nenän eteen ja tästä innostuneena hotkaisee annoksen kitaansa. Eipä siinä muuten mitään, koiran masu on täynnä ja mun ei. Mua vituttaa ja koiraakin varmaan nyt vituttaa kun meinaa paskoa ittensä hengiltä. Loppu ilta menee sitten siivousvälineiden kanssa rokatessa. :rock:

Jaahas. Nyt loppu se jalkojen väkisin treenaaminen. Ei se rupee kun vituttamaan kun ei siitä tuu mitään joten keskitytään sit pumppailemaan yläkroppaa rehellisen typerästi..

Joudun lopettaa reisien treenaamisen kokokaan, sillä oli joutunut uusimaan koko housu arsenaalin. Nyt 4kk lopettamisesta, mistä 2kk totaalista treenitaukoa. Torstaina taas reisien kimppuun pienillä painoilla kiinteytys tarkoituksella.

Flunssa alkoi pari päivää ennen uutta vuotta. Pari viikkoa kesti ja siitä jäi pieni mutta sitkeä kurkkukipu. Nyt sitten vaikuttaa siltä, että kurkku on taas vähän kipeämpi eli onkohan luvassa uusintakierros...

Vituuuttaaa! Saatanan kylmä talvi, saatana siitä johtuva kutina! Yöhousut on veres, pyyhe on veres, lakanat on veres, paidat on veres....:curs::curs::curs:

Ja tää vitun paskas kunnos oleva iho, kerta vielä kiellon päälle: :curs:

Back
Ylös Bottom