Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mä oon kyllä yksi saamaton paska. Siis maailmasta ei varmaan löydy yhtä toista laiskaa ja saamatonta ihmistä. Niin ja oon kyllä alhainen ja surkea muutenkin. Mut pitäisi ruoskia julkisesti, laittaa kiinni johonkin jalkapuuhun, pakottaa ryömimään naamallani paskassa, paloitella ja syöttää palaset variksille ja tautisille koirille. Se olisi mulle ihan oikein.

Voin tehdä kaksi ensimmäistä, lopuista en oikein välitä.

Ahaa. +500kg penkkikeisari on siis rantautunut Olariumiin. Mä en osannu yhdistää, että nää on yksi ja sama henkilö. Annettiin kaverin kanssa jo sille nimeksi Avaruusasema-Jonne, kun sillä oli kaikenmaailman remmejä ja vöitä roikkumassa kyykkyhäkissä, joten se näyttää aikamoiselta asemalta. Jotain loppuojennuksen tapaisia se siinä aina tekee pari tuntia. Tänä aikana tietysti ihan turha itse tehdä siinä esim. kyykkyä ym. :-)

Kyseinen herra on kyllä mielenkiintoinen näky. 270 kg tais nyt olla tangossa, ja alkulämpöihin meni lähes tunti, kun painot kannettiin pikkuhiljaa siihen telineen viereen. Sitten sellasia viiden toiston 2cm nousee sarjoja.:rock:

Kyseinen herra on kyllä mielenkiintoinen näky. 270 kg tais nyt olla tangossa, ja alkulämpöihin meni lähes tunti, kun painot kannettiin pikkuhiljaa siihen telineen viereen. Sitten sellasia viiden toiston 2cm nousee sarjoja.:rock:

Harva 150 kg penkkaajakaan ei kyllä liikuta milliäkään 270 kiloa, että taitaa sielä hieman olla jotain voimaakin taustalla :)

Ahneudella ei ole rajaa. Pistin tuohon piratebay ketjuun tuon uutisen, jatkot on siellä :D.

Noh, eipä tartte kokea tekevänsä mitään väärin "varastaessaan" musiikkia, kun kerran siitä on jo maksettu mediassa. Eikös tuohon levytilauksiin jonkun rajan mitä voi itselleen ulkomailta tilata? Verkkokauppa joutui tuon Viron konttorin sulkemaan, kun siitä tuli niin kamala itku.

Voi perseen perse sen penkkikeisarin kanssa...

Joku oli jo muutama viikko sitten vääntänyt yhden tangon paskaksi ja nyt se varmaan viimeistelee loputkin...

Tänään se teki "pystypunneruksia" parhaimmillaan jollain 270kg:lla. Oli siis vähän niinku pohjenousu tanko etuolkapäillä. Ja liikerata sellanen, että tanko nous just tarpeeks päästääkseen kolahduksen alastullessaan.

Parhautta siinä on vielä se, että Olariumissa on yksi kunnollinen kyykkyteline ja se tietenkin tekee kaiken siinä.

Eikö tästä vitun maan yhdestä isoimmasta kaupungista löydy töitä sellaselle joka niitä töitä oikeesti tekis!? Saatana! Voi pientä ihmistä ottaa päähän tällänen kun ei mitään vittu löydy! Kiitos vitun yläaste kun saivat suostuteltua menee lukioon, sillä paperilla voi pyyhkiä persettä oli se sit hyvä tai huono! VITTU!

Vitun rahanahne teostokin saatana...!

Jo kolmatta päivää yli 39 astetta kuumetta ja keuhkot kuulostaa ruohonleikkurilta. Need I say more.

Omaa perseilyä eilen salilta; tein niskan takaa taljakoneessa köydellä ojentajapunnerruksia niin, että istuin vinopenkissä ja siitä sitten kiskoin menemään (pirskatin hyvä liike :D ). Noh, koska eukko hiihteli jossain tekemässä sarjaa, mie aattelin laskea nätisti painot siitä sitten alas, ja arvioin täydellisesti pieleen kuinka takana se talja itseasiassa oli. Ote lipesi, painot ryskäs alas ja köysi kiepahti lattialle melkein niin, että meinasin horjahtaa turvalleni siihen penkin viereen lattialle. Yritin siis hieman siitä penkin reunalta yhdellä kädellä laskea sitä pakkaa kohdilleen. No, meteli oli aika reipas vaikkei siinä mitään sen suurempaa käynyt eikä vaaratilannetta ollut, hieman punastutti ja rupes hihityttää kyllä hävyttömän paljon :D

Joku oli jo muutama viikko sitten vääntänyt yhden tangon paskaksi ja nyt se varmaan viimeistelee loputkin...

Parhautta siinä on vielä se, että Olariumissa on yksi kunnollinen kyykkyteline ja se tietenkin tekee kaiken siinä.

Tässäpä kaksi syytä miksi kannattaa käydä samantien jututtamassa salin henkilökuntaa et antaa huomautus kaverille, että vaikkei sitä erikseen mainita, niin ei kyykkypaikkaa voi koko illaksi varata itselleen ja samoin tuosta, ettei ME-luokan rautoja saa lepuutella tangossa koko tätä aikaa.. Lepuskin Fressin ainoan hyvän mave-/kyykkytangon se meni jo vääntämään piloille ja taisipa rikkoa pari muutakin laitetta siinä sivussa. Parin hepun kans kun jututettiin kyseistä tyyppiä siitä mitä merkillistä jumppailua tää on, niin vastaus oli, et "hän on treenannut jo 12v. tällä menetelmällä ja tietää kyllä mitä tekee" - Teki mieli ohjeistaa et kun nyt on noinkin monta vuotta käytännössä pelkkiä staattisia toistoja alla, niin ehkä kolmannentoista treenivuoden vois aloittaa tekemällä sen ensimmäisen todellisen toiston ja samalla kenties laajentaa repertuaariaan muidenkin lihasryhmien kehittämiseen(jos nyt tälläkään ylipäätään mitään kehitetään)..

Tuolla metodilla saisi muuten treenattua kotonakin aika helpolla: hommaa vain kohtuullisen penkin, tangon ja hitsaa sen tangon suoraan kiinni pidikkeisiin. Säästyisi salimaksut eikä tarvitsisi heti pelätä, että "painot" loppuisi kesken (=tanko liikkuisi):dance2:.

On taas se aika vuodesta. Nimittäin auton katsastusaika! Eikai siinä, painelin asemalle --> hylsy tuli, käyttöjarrun ja käsijarrun tehot liian alhaiset. Vein auton pajalle, jarrujen herkistys ja käsijarrun säätö. Takas asemalle --> hylsy tuli, käsijarru liian tehoton, siis vittu käsijarru, jota en ikinä edes käytä koska mulla on ooppeli ja se jäätyy talvella tai menee jumiin muuten vaan. Oon nyt varmaan tosi iso liikenneturvallisuusriski kun ajelen tuolla autolla minkä käsijarru ei pidä tarpeeksi :jahas:

Voi perse. Minen saa nukuttua. Joku hemmetin ressi varmaan uudesta työstä ja joulusta ja miehen muutosta ja ihanvittukaikesta. Ni sit ei tuu uni. Vituttaa, ou jee.

Back
Ylös Bottom