Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa kun ei ole oikein kavereita. Joskus on ollut että istuttu iltaa ja puhuttu syntyjä syviä jne. Toisille se perhe-elämä on niin iso muutos. Kuitenkin itsellä perhe ei vaikuta moiseen ystävyyssuhteeseen. Tai ehkä mä olen niin paska jätkä. Hyvää vappua.

Aaaaaaaaaaa! Ei ole todellista! Olen tässä masentuneena koko eilisen ja tämän päivän märissyt, kun ei ole ollut sosiaalista elämää lainkaan sitten lapsen saamisen, kaverit ovat kaikonneet johonkin eikä enää edes kehtaa pyytää jotain ajat sitten unholaan jääneitä tuttuja mihinkään. Ja mies valitteli samaa. Tänään sitten patistelin miehen lähtemään kuitenkin yhden vanhan kaverinsa kanssa tissuttelemaan ja jäin yksin kotiin mukulan kanssa. Ja mitä tapahtuukaan? Yllättäen yksi vanha kaveri pyytää kanssaan baariin notkumaan. Eikä mulla ole hoitajaa lapselle näin ex tempore mistään! Kohtalon ivaa. HUOH.

No hittolainen!!

Mulla 8kk mukula ja ei ne menot oo mihkää hävinny...ehkä se on sit se et oon äijä ni noita kanssamenijöitä löytyy aina. Sulla ei vissii oo kavereissa kauheesti muita äitejä? Kyllähän sitä äidin pitää päästä välillä rilluu, koska eihän sillä muuten pää kestä aina olla kotona...nyt järkkäät kavereides kanssa jonkun tiukan setin alkaen heti aamupäivästä ja tuut himaan vasta aamuyöstä :) ja äijä hoitelee mukulaa sen aikaa ja jälkitaudin ajan :D

Äidit rokkaa!!

^Komppaan Rankkuria. On ihan okei, että äiditkin käy välillä tuulettumassa. Itseasiassa se on ihan suositeltavaa. 11kk mukulan ikäisenä voin myöskin todeta, että itse olen ainakin jopa "kannustanut" avokkia välillä pitämään vapaaillan, oli sitten kyse leffassa käynnistä tai baariin lähdöstä. Itseasiassa meillä avokki on käynyt useammin ulkona kuin meikä. Eikä se haittaa :)

^Komppaan Rankkuria. On ihan okei, että äiditkin käy välillä tuulettumassa. Itseasiassa se on ihan suositeltavaa. 11kk mukulan ikäisenä voin myöskin todeta, että itse olen ainakin jopa "kannustanut" avokkia välillä pitämään vapaaillan, oli sitten kyse leffassa käynnistä tai baariin lähdöstä. Itseasiassa meillä avokki on käynyt useammin ulkona kuin meikä. Eikä se haittaa :)

Just näin!! Kukaan ei oo nii viisas ku äiti :D Ei vaa...se on aina himaan päin mitä enemmän äiti pääsee tuulettuu!!

Näin on. Tuulettunut äiti on hyväntuulinen ja iskä saattaa saada jopa palkkion lastenhoidosta ;)

Monasti sitä iskääki muistetaa karkilla, ku on päästetty humpalle ;)

Mulla 8kk mukula ja ei ne menot oo mihkää hävinny...ehkä se on sit se et oon äijä ni noita kanssamenijöitä löytyy aina. Sulla ei vissii oo kavereissa kauheesti muita äitejä? Kyllähän sitä äidin pitää päästä välillä rilluu, koska eihän sillä muuten pää kestä aina olla kotona...nyt järkkäät kavereides kanssa jonkun tiukan setin alkaen heti aamupäivästä ja tuut himaan vasta aamuyöstä :) ja äijä hoitelee mukulaa sen aikaa ja jälkitaudin ajan :D
Juu, ei ole muita äitejä mulla juuri kavereina, eikä niitä kavereita muutenkaan kamalasti ole. Entinen porukka, jossa viihdyin, hajosi niillä main, kun sain vauvan. Vauvavuosi oli meillä "lievästi" haastava, ja kun minä en tissieni kanssa kotoa juuri pois päässyt, niin varmaan sitten siinä kyllästyivät loputkin kaverit muhun... Mutta oma vika myös, olisi vain pitänyt pitää enemmän yhteyttä niihin tuttuihin kuitenkin. Pitää mennä sitten toiste sen vanhan kaverin kanssa, mutta ei mua väkisin tarvitse kotoa hätyytellä. ;) Jos en olisi näin erakoitunut niin porhaltaisin hippulat vinkuen örveltämään ja mies saisi selviytyä muksun kanssa. :D ;)

Tulipahan vapun alkajaisiksi kutsu kertausharjoituksiin, ensimmäinen laatuaan meikäläisen "sotilasuralla"... Sinänsä ihan hauskaa mennä muutamaksi päiväksi verestämään muistoja inttiajoista, mutta lähinnä vituttaa jos tuo sotkee jotain koulukuvioita. Toivottavasti menee vapautushakemukset läpi.

Tulipahan vapun alkajaisiksi kutsu kertausharjoituksiin, ensimmäinen laatuaan meikäläisen "sotilasuralla"... Sinänsä ihan hauskaa mennä muutamaksi päiväksi verestämään muistoja inttiajoista, mutta lähinnä vituttaa jos tuo sotkee jotain koulukuvioita. Toivottavasti menee vapautushakemukset läpi.

---ihmettelen miten kolmen päivän kertaus voi sotkea yhtään kenenkään koulukuvioita mihinkään suuntaan. Olisko sama tilanne jos sairastuisit etkä pääsisi kouluun. Olisiko koulukuviot silloinkin aivan sekaisin? Tosin en ole itse aikoihin opiskellut niin en tiedä nykykoulun meininkejä, et voihan se tietty ollakin niin hektistä et sekaisin menee.

Salilla joku vanha lihava setä käytti ikuisuuden juuri mun tarvitsemia painoja. Lopuksi kun jutteli kaverinsa kanssa kysyin kohteliaasti josko voisin tehdä yhden sarjan noilla välissä. Vastaus oli "EI". Salietiketti taisi olla kaverilta hukassa. Ymmärtäisin jos olisin tarvinnut ne pitkäksi aikaa tai hän olisi tehnyt niillä jotain. Itse aina lainaan.

Iski noidannuoli selkään kyykkytreenin aikana. Vittu. Just oli 3 kuukautta kyykkytaukoa kipeiden polvien takia. Tervemenoa isot romut ja tervetuloa hinttapainot :curs:

Vituttaa kun ei ole oikein kavereita. Joskus on ollut että istuttu iltaa ja puhuttu syntyjä syviä jne. Toisille se perhe-elämä on niin iso muutos. Kuitenkin itsellä perhe ei vaikuta moiseen ystävyyssuhteeseen. Tai ehkä mä olen niin paska jätkä.

Miulla sama. Mietin just eilisiltana, kun otin yksin tässä muutaman kaljan, että miksi vitussa mie olen aina yksin, ellen sitten ihan asiakseni änkeä jonnekkin seurustelemaan. Kait miekin vaan yksinkertaisesti olen niin paska ja ankea jätkä.

Vastaamattomuus tekstareihin,okei .Ehkä näin tietokoneitten aikana kuvittelen liikoja mut itse ainakin ootan että tekstareihin vastataan.Nää sähköpostit.chatit ja mitä lie on niin hektisiä että en ihan rinnastaisi.Asia oli vielä huipputärkeä.Ai miksi en soita,tyypillä aina äänet hiljasella luurissa.

vituttaa kun menee nettiautoon kattelee autoja ja sit lukee että automaatti ilmastointi mutta se onkin manuaali ':D:D:D mikä siinä on että automaattia ei tunnista manuaalista

Saatanan noidannuoli. Eilen illalla oli vähän alaselkä jupatissa ja venyttelin siinä sitten, kun se on yleensä auttanut. Aamulla herään viiden aikaan, kun aurinko paistaa silmiin ja huomaan, että alaselkää vihloo aika hyvin. Pari tuntia yritin vielä katkonaisesti nukkua ja sitten ylös. Otin seinästä tukea ja meinasin porua vääntää, kun yritin suoristaa ruotoa. Ei tarvinnu töihin sitten mennä. Vituttaa kun olen liian lojaali työntekijä. Tulee huono omatunto, jos joutuu saikulle. Nytkin olisin saanut viikon, mutta otin vain kolme päivää, kun tää on aina ennenkin menny parissa päivässä ohi.

Vittu et rupee ketuttaa toi naapuri joka levittää pihalleen tota kananpaskaa!:curs::curs:
Vittu voi tehä omalla pihallaan mitään ku pensasaidan yli leviää se saatanan paskanhaju tännekki.
Kerran sanonu sille tosta, mut ei se kusipää välitä saatana

Nilkka vieläki kipeenä, vaikken oo treenannu viikkoon. Oon yrittäny venytellä joka suuntaan, syödä buranaa ym varovasti jumpata sitä... Ja huomasin että ei ees vituta se ettei pääse salille, oikeestaan ei tee ees mieli:jahas:

Pitää keskiviikkoaamuna lähteä klo 8 junalla helsinkiin.

Pääsen tiistaiaamuna 7 töistä ja pitäis mukamas illalla olla ajoissa nukkumassa. not :/ Sitä ollaan taas niin helvetin pirteetä poikaa koulutuksessa.

Back
Ylös Bottom