Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tällä hetkellä vituttaa yks "frendi" joka on nii ollaksee, puhuu paskaa selän takana ja heti ku naamatuste nii päinvastainen asenne. Voi olla että herra lukee pakkista who cares! Vois vähä ajatella mitä suustaan syötää.
-> lähinnä naurattaa koko jäbä tällä hetkellä. :urjo:

Kävin viime syyskuun alussa hammastarkastuksessa (aikaa sain odottaa ruhtinaalliset 6kk) ja löysivät kuusi reikää. No en ihmettele, mulla on aina ollut huonot hampaat ipanasta asti. Yksikään ei kuitenkaan särkenyt, ja mulle lupailtiin "parin kuukauden päästä" hoitoaikaa niihin, oikeen postissa tulis lappu.

Oon nyt tässä puoli vuotta ootellut sitten sitä vitun lappua. Ei särje vieläkään, paitsi yhtä tosi vähän. Tietenkin voisin mennä päivystykseen ja sanoa että sattuu perkeleesti, mutta se ei auta noihin viiteen muuhun. Ärsyttää saatana ja joudun kohta soittamaan sinne, huutamaan ja kiroilemaan ihan perkeleesti, koska ei se kauheen kivalta tunnu että noi reiät saa rauhassa kasvaa tuolla ilman että kukaan tekee mitään.

Yksityisellekään ei ole varaa :(

äh.. mä en tajua! Taas olen kipeä. Eilen se alko kauhealla säryllä joka lihaksessa, ajattelin vain et olen väsynyt. Hitto, nyt sitten särky on kauheampi ja nielu kipeä ja kuumeinen olo :( not funny.. Ja kun vedin eilen niin hyvän reeninkin.

... lupailtiin "parin kuukauden päästä" hoitoaikaa niihin, oikeen postissa tulis lappu.

Oon nyt tässä puoli vuotta ootellut sitten sitä vitun lappua.

Nyt soitat sinne reippaasti ja huutamatta kerrot, että sinulle ajat luvattiin, mutta ei ole näkynyt. Niin antavat jotain nopeita aikoja, kyllä niillä on niitäkin jemmassa.

Soitan tossa kybän jälkeen ni kaikki akuuttipotilaat saa rauhassa kitistä aamulla. Viimeks huusin ja kiron ja sain kahen viikon sisään peruutusajan.
En vaan ymmärrä millä valtuuksilla mua poistetaan jonosta jos ei ole edes aikoja tarjottu.

Soitan tossa kybän jälkeen ni kaikki akuuttipotilaat saa rauhassa kitistä aamulla. Viimeks huusin ja kiron ja sain kahen viikon sisään peruutusajan.
En vaan ymmärrä millä valtuuksilla mua poistetaan jonosta jos ei ole edes aikoja tarjottu.

Toi on kyllä mun mielestä melko epäilyttävää, että toimenpideaikoija pitäisi odotella postissa. Itselleni on joka kerta tarkastuksessa sanottu, että pitää soittaa ajanvaraukseen ja sieltä näkevät mitä pitää tehdä ja antavat ajat. Samoin viimeksi kun soitin varaukseen aikaa niin varasin samalla suuhygienistille ajan, tarkastukseen tulee kutsu mutta tuon toisen ajan sai varattu siinä.

Ihan oikeasti, suun terveys on niin tärkeä juttu että sen kanssa ei kannata pelleillä. Sulle on kuitenkin määrätty jotain toimenpiteitä tehtäväksi, joten ne ajat on annettava vaikka olisivatkin sitten parin kuukauden päästä.

VR taas, saatana!

Ihan kun ei muutenkin vituttais herätä niin saatanan aikasin, että ehtii 5:40 junaan. Niin sitten se koko perkeleen juna jää lähtemättä ja saan kiltisti odotella seuraavaa. Joka sekin oli sen verran myöhässä että missasin Tiksissä just ja just bussin ja jouduin TAAS odottamaan.

:curs: Hevonvitunperkele!

En mä jaksanut odottaa, jonotin puhelimessa vartin ja sain kuulla että mun olis pitänyt saada palveluseteli kuukausia sitten. Soitto ostosihteerille ja tadaa, seteli saapunee tällä viikolla.

Mihin lie unohtivat minut :(

Vituttaa nihkeilevä kiertäjäkalvosin. Jokin aika sitten otin ohjelmaan pitkästä aikaa normaalin penkkipunnerruksen. Nykyisellä salilla on vaan niin uskomattoman paska penkki, että pakka hajoaa jo telineestä nostettaessa. Ei ole siis kovin yllätys, että tuo ennenkin penkissä vihoitellut olkapää on taas paskana. Pakko siirtyä vissiin suosiolla siihen käsipainopenkkiin takaisin... :(

Lämmitin ruokani mikrossa _VAIN_ viisi kertaa uudelleen. Yleensä tähän ei aikaan ei tapahdu yhtään mitään, että on sopiva väli ruokailla, mutta eihän sitä iloa mulle voi suoda tänään.
Vitutusta lisää tietty se, että mulla oli eväänä keitettyjä makaroneja ja herne-maissi-paprikaa. Ravitsevaa.................
Perjantain palkkapäivää odotellessa!

4 päivää on ollut täydellistä uupumusta, otan parit torkut päivällä ja silti yölläkin nukuttaa.
Onneksi ei janota, mikä olisi merkki diabetesta.
Jos huomenna ei olo yhtään parane niin lekuriin.

Siis koko aika väsyttää - mitään helvetin sokeritautia en todellakaan halua.
En ole läski enkä juo viinaa, perkele.

Raitiovaunutöhrijä vankilaan

28v eikä mitään parempaa tekemistä, kuin sutata niitä perkeleen rumia töherryksiä ympäriinsä. Kohta pääsee onneksi suttaamaan vankilan seiniä - sisäpuolelta. Kova linja vaan vastaavien tapausten suhteen, sakkoa niin paljon, ettei ihan heti riitä rahat uusiin spray-pulloihin.

Ostin etnokaupasta turkkilaista hunajaa, jonka seassa on jostain käsittämättömästä syystä hunajakennon palasia. Kun sitä hunajaa laittaa teehen, ei voi välttyä siltä, että kupissa kelluu ärsyttäviä, vahamaisia hiutaleita. Jos niitä alkaa naarata pois sieltä, tee ehtii jäähtyä. Jos teen juo hiutaleineen, ne tarttuvat kieleen, kitalakeen ja hampaisiin. Voi vittu kun vituttaa, mihin paskaan oonkaan rahojani tärvännyt.

Kaikki tarvii taas tehdä täällä töissä mahdollisimman vaikeaksi. Yksi mokaa - kaikkia rangaistaan. Parin osa-aikaisen idiootin takia joutuu nyt koko firman työntekijät kärsimään vittumaisista ja asioita hidastavista muutoksista. Ei kyllä johtokaan ole ihan koko aivokapasiteettia käyttänyt kun sääntöjä muuttivat. Hirveä paniikki, kaikki seis, ja sitten hommat mutkistuu entisestään.

Vittu että vituttaa. Noh, eipä siinä. Sitä saa mitä tilaa. Kun hommat kusee niin kustaan sitten kunnolla. Eiköhän ne taas tule järkiinsä kun huomaavat että eväämällä meiltä tiettyjä asioita, hommat kaksin-, tai jopa kolminkertaistuvat. Jos työnantaja nussii mua perseeseen niin minä nussin kyllä takaisin. Tehdää sitten vaikeamman kautta, stna!

Ostin etnokaupasta turkkilaista hunajaa, jonka seassa on jostain käsittämättömästä syystä hunajakennon palasia. Kun sitä hunajaa laittaa teehen, ei voi välttyä siltä, että kupissa kelluu ärsyttäviä, vahamaisia hiutaleita. Jos niitä alkaa naarata pois sieltä, tee ehtii jäähtyä. Jos teen juo hiutaleineen, ne tarttuvat kieleen, kitalakeen ja hampaisiin. Voi vittu kun vituttaa, mihin paskaan oonkaan rahojani tärvännyt.
Koleileppa valuttaa hunaja sopivan siivilän läpi. Kennonpalaset jäävät siihen. Sitten ei enää tämä asia vituta.:thumbs:
Näin itse ratkaisin asian männä vuonna...

rintalastaan koskee aina kun nielasee jotain ruokaa, muutenkin outo tuntemus juuri tuossa rintalihasten välissä :S Eilen iltapalalla huomasin tämän, toivottavasti ei mitään vakavampaa...

rintalastaan koskee aina kun nielasee jotain ruokaa, muutenkin outo tuntemus juuri tuossa rintalihasten välissä :S Eilen iltapalalla huomasin tämän, toivottavasti ei mitään vakavampaa...

Kokeile esimerkiksi teelusikallista Blair's After Death saucea ja pikkusen vettä päälle. Mulla se toimii ku kodin putkimies. :)

Voi olla.

Tulee tätä Rammsteinin Links 2 3 4 -biisiä kuunnellessa mieleen, että multa on viety ihan kaikki. Kaikki, kattoki melkei piän päältä. Jos sisäinen runnotaan, ulkoinenki voi lähteä.

Tulee sellainen olo, ETTÄ MÄ NÄYTÄN KAIKILLE NIILLE PERSEENNUOLIJOILLE, MISTÄ MINUT ON SAATANA TEHTY.

KOVASTA. KOVASTA. KOVASTA.

:david:

Back
Ylös Bottom