Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En keksiny muutakaa ketjua mihin kirjottaa.. Tää ei tapahtunu nyt mut viime kesänä.. Olin katsomassa jotain urheilukisoja ja känny sattu jäämään sinne penkille kun lähdin. Kävin tarkastaan paikan jälkeen päin ja soittelin siihen hädissäni ja olin jo sulkemassa liittymää. Noh, sitten jonkun parin tunnin päästä tää kännyn löytäny nainen oli ettiny puhelimesta isäni numeron ja soittanu siihen et mistä voi noutaa. Sit sie talol sano vaan "...joo kyl siihen joku soitteli mut en viittiny vastata kun vieras puhelin..." Toki olin todella onnellinen et känny löyty, kiittelin ja annoin löytöpalkkion, mut silti ihmetytti et miks siihen kännykkään ei voinu vastata millään niistä about 15 kerrasta :confused:

En keksiny muutakaa ketjua mihin kirjottaa.. Tää ei tapahtunu nyt mut viime kesänä.. Olin katsomassa jotain urheilukisoja ja känny sattu jäämään sinne penkille kun lähdin. Kävin tarkastaan paikan jälkeen päin ja soittelin siihen hädissäni ja olin jo sulkemassa liittymää. Noh, sitten jonkun parin tunnin päästä tää kännyn löytäny nainen oli ettiny puhelimesta isäni numeron ja soittanu siihen et mistä voi noutaa. Sit sie talol sano vaan "...joo kyl siihen joku soitteli mut en viittiny vastata kun vieras puhelin..." Toki olin todella onnellinen et känny löyty, kiittelin ja annoin löytöpalkkion, mut silti ihmetytti et miks siihen kännykkään ei voinu vastata millään niistä about 15 kerrasta :confused:

Kaikki ei vaan tajua :hyvä:. "...joo kyl siihen joku soitteli mut en viittiny vastata kun vieras puhelin..."

Ei helvetti mutta toki sillä luurilla voi soittaa, vastaaminen on sitten ihan eri juttu... täh häh heh. Onkohan toi jotain naisen logiikkaa vai oliko kyseessä vaan v..un tyhmä yksilö :dance:

Hah, kyllä nää jutut joskus menee vaan jännästi. Kävin tossa marketissa. Tuli sitten juttua yhden naisen kanssa, joka oli jotain tuotetta "promoamassa", mitä ne nyt tekeekään. Juteltiin aikamme ja sovittiin sitten että nähdään illalla :hyvä:

Mutta siltikin vituttaa se aiempi nainen. Kuitenkin alkaa taas sama juttu, jos baarissa nähdään. "Mutta kun sä oisit mulle täydellinen mies." Voe elämä.

Pääsin erään kauan odottamani pelin betatestiin mukaan, mutta kiitos aivan turhan kiinnioloviikonlopun, pääsen pelaamaan sitä vasta ensi viikonloppuna :curs: (mikäli se edes silloin enää on käynnissä)

Nyt voisi lähteä vaan pois vaikka, vituttaa sen verran muutenkin, ei tarttisi edes sivarissa enää käydä

tylsyys vituttaa

Pääsin erään kauan odottamani pelin betatestiin mukaan, mutta kiitos aivan turhan kiinnioloviikonlopun, pääsen pelaamaan sitä vasta ensi viikonloppuna :curs: (mikäli se edes silloin enää on käynnissä)
Oikeesti?

Vituttaa sellaiset vanhemmat, jotka ostelee viinaa lapsilleen ihan tuosta noin vaan. Siis voiko olla tyhmemmästä kuultu? Kymmenen uutisten mukaan joidenkin vanhempien mielestä on jopa suositeltavaa, että sellaiset 16-17 vuotiaat nassikat totuttelevat alkoholin käyttöön... Ei jumalauta! :curs:

Nyt voisi lähteä vaan pois vaikka, vituttaa sen verran muutenkin, ei tarttisi edes sivarissa enää käydä

Vituttaa pullamössösukupolvi, jotka voisivat jättää armeijan kesken vain siksi, etteivät pääse pelaamaan betatesti-peliä.

Olen aika totaalisen hajalla. Koko viikonloppu meni taas yksin möllöttäessä, eikä mikään tunnu sujuvan mitenkään. Tällaista se elo joskus on, vähän liiankin usein. :(

Vituttaa ettei ole mtn ammatillisia suunnitelmia näin lukion jälkeen.Ei tiedä yhtään minne menisi saatana. Ja tietysti nää perus muijahuolet.

Finduksen lihapullapannupakastehässäkkä. On siellä prkl 10kpl epämääräistä palleroa, jotka vastaa ehkä 2kpl normi lihapullaa. Vittu, nää kaikki valmisruuat on ihan persiistä. Näyttää kannessa/pussissa mahtavalta mutta sisältä on pelkkää ilmaa. Joo, on nälkä prkl.

Vituttaa. Kiitos moi.

vituttaa kun muijan kans ihan eri työ vuorot. toinen tulee töistä toinen on just lähteny töihin ja muijalla vielä viikonloppu töitä. ei tästä mitään tuu:(

Back
Ylös Bottom