Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Salin pukuhuone on vähän ahdas. Vielä ahtaampi se on kun nyrkkeilysalilla on loppunut pappaboxing. Satuin eilen pukuhuoneeseen juuri pahimpaan ryysikseen ja aloin pujotella kohti vapaata kaappia, kun huomasin jääväni nalkkiin pappojen väliin. Edessäni housuja puki yksi, takana paitaa puki yksi ja sivulla oli naulakko. Toisella sivulla hikisiä maxiboksereita riisui harmaakarvainen papparainen. Eihän ne bokserit mihinkään lähtenyt joten pappa otti ja pyllisti hikisen, karvaisen perseensä suoraan mun etumukseen. Ei ottanut eteen enkä saa mielikuvaa tapahtuneesta pois päästäni.

Just helvetin innoissani sain aloitettua vaparin ja EKASSA perkeleen treenissä partnerin kanssa runtattiin sen verran innolla että vanha olkapäävamma palas. :curs: Yöllä oon heräilly kipuun ku käsi huonossa asennossa. :jahas: No, kai sitä täytyy keskittyä nyt parantamaan cardiota ja tehä salilla sitä mitä pystyy..

oli tossa yks päivä salilla kaksi noin 15- 17 vuotiasta nuorta tulevaa kehonrakentajaa. siinä jalkaprässissä ne heitti kiekkoja kiinni siihen niin että omien laskujeni mukaan olisko siinä ollu 240kg sitten ne alotti treenaamisen ja päästi painoa noin 10cm alas ja takas ylö siinäå ne nylkytti jonkin aikaa kunnes eräs salin työn tekiöistä meni kysymään heiltä että mitäs te noin " suurilla painoilla " teettte ? johon toinen nuorista miehistä vastasi , hymypäällä 20 sarjoja"
siinä vaiheessa mua alko hymyilyttämään ... ;D

kävin tänää hammaslääkäris ku koski niin saatanasti.. no reikähän siel oli ja juuri hoitoon.. tovin ne sitä sörkki ja uuden ajanki anto.. särkee nyt jonki verran.. mut kaipa se siitä yön aikana helpottaa

Mua vituttaa kaikki jutut ja asiat korjataan nyt viinalla. Saatana!

Tänään salilla oli mennä vipunostot sivuille ihan pieleen. Olin tekemässä ekaa sarjaa ja kuuden kohdalla tunsin outoa vapinaa naamassa. Sit ku katoin vielä tarkemmin peiliin, huomasin että mun ylähuuli liikku sitä mukaan, mitä mun oikee käsi. :D Se meni ihan vastustamattomasti silleen hönösti sivulle, ja eniten tässä potuttaa se, etten pysty tohon ilman vipareita. :(

Ainiin, ja oli kans hyvä ku tein ylätaljaa eteen, ja sitten lähin siitä meneen. Katoin et sellanen perus toimisto-rotta meni siihen, ja sit se koitti samoilla painoilla kun mä, niin se sai sen tangon vähä yli puolivälin, ja sit ku sen reidet oli niin kapeet, niin se lähti siitä laitteesta kun leppäkeihäs. :david:

Tänään salilla oli mennä vipunostot sivuille ihan pieleen. Olin tekemässä ekaa sarjaa ja kuuden kohdalla tunsin outoa vapinaa naamassa. Sit ku katoin vielä tarkemmin peiliin, huomasin että mun ylähuuli liikku sitä mukaan, mitä mun oikee käsi. :D Se meni ihan vastustamattomasti silleen hönösti sivulle, ja eniten tässä potuttaa se, etten pysty tohon ilman vipareita. :(
Mulla oli joskus sama ongelma!:david: Itestään se sit joskus loppukin.

Vaikka vastaotepenkki kuuluu yhteen Sakenkin penkkiohjelmaan, niin jos muuten treenaajan olemuksesta ja tekemisistä huokuu sellainen meininki ettei ole käsitystä mitä ollaan tekemässä, niin meneehän se jo komedian puolelle. Kuitenkin todennäköisyys on mielestäni aika pieni, että joku täysi ummikko olisi käynyt poimimassa tällaisen erikoisliikkeen olemattomaan ohjelmaansa.

Vaikka vastaotepenkki kuuluu yhteen Sakenkin penkkiohjelmaan, niin jos muuten treenaajan olemuksesta ja tekemisistä huokuu sellainen meininki ettei ole käsitystä mitä ollaan tekemässä, niin meneehän se jo komedian puolelle. Kuitenkin todennäköisyys on mielestäni aika pieni, että joku täysi ummikko olisi käynyt poimimassa tällaisen erikoisliikkeen olemattomaan ohjelmaansa.
No joo, voihan siinä olla tietysti esim. sellainen tilanne, että on nähnyt jonkun vahvan äijän tekevän vastaotepenkkiä, ja siitä päätellyt, että toihan on varmaan hyvä liike, kun kerran kunnon punttaajat tekee tota. Tai jos on ollut jonkun kokeneemman kaverin peesissä treenaamassa, ja tällä kokeneemmalla äijällä on ollut sinä päivänä ohjelmassa vastaotepenkki, ja on unohtunut mainita, että kannattais varmaan ihan normipenkistä lähteä ekaks liikkeelle.

Enivei, ei mun mielestä tarvitse kauheasti naureskella aloittelijoiden kohellukselle. Jokaisen on kuitenkin aloitettava jostakin, ja hyvä vaan, että joku on alkanut huolehtia itsestään liikunnan avulla. Suurin osa on kuitenkin varmaan itsekin ollut aluksi aika pihalla. Enkä tarkoita tätä nyt jeesusteluksi, naurakaa vaan, kunhan että päin naamaa naura.

No joo, voihan siinä olla tietysti esim. sellainen tilanne, että on nähnyt jonkun vahvan äijän tekevän vastaotepenkkiä, ja siitä päätellyt, että toihan on varmaan hyvä liike, kun kerran kunnon punttaajat tekee tota.

Tuo on aika todennäköinen vaihtoehto. Itsekkin joskus on tullut omaksuttua jonkun tekemä liike salilta. Enkä tosiaan ole mikää ummikko.

Kaksi kuukautta sitten paikattu hammas oli mennyt kuolioon ja juurihoidon eka osa just takana. V***ttaa paitsi särky myös rahanmeno.

Selkä ollut kohta puoli toista kuukautta jo kipeä, kun omaa tyhmyyttäni rikoin sen mavessa. Vituttaa kun ei pääse tekemään mavea, sjmv:tä tai kyykkyä :jahas:

autosta räjähti takasivulasi PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:
:curs::curs::curs::cur:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

autosta räjähti takasivulasi PERKELE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:
:curs::curs::curs::cur:evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil::evil:

Popitit Dj Boboa liian kovaa? ;)

Itseäni vituttaa tällä hetkellä lähinnä työkiireet, häiritsee nimittäin Pakkiksen selaamista. Prkl :evil:

Back
Ylös Bottom