Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No voisin aika varmaks väittää, että ei toi nyt kovin yleistä voi olla. :hyper:

Voisko tossa olla kyseessä semmonen, että sua jännittää noi kovat sarjat ja se jännitys jotenkin ihmeellisesti aiheuttaa ton repeemisen.

Itekki vähän samaa miettiny. Kyllähän ne kovat sarjat pikkusen jännittää, ehkä enemmän mitä luulen. Vähän sama reaktio kun ajatellaan tilannetta missä ei sais nauraa. Monet ihmiset saattaa nauraa sellasissa paikoissa missä nauraminen ei vain sovi. Esim. sellaisen sukulaisen hautajaiset jota ei koskaan tuntenut/tiennyt -> kirjastot yms.

Tuo meikän homma on kyllä menny jo aika säätämiseks, alkaa jo itteeki huvittamaan ku ajattelee :D varsinkin kun miettii miltä se homma näyttää. Kaverin kanssa ollu just puhetta tyypeistä jotka vuorikiipeilee ilman turvaköysiä. Mietittiin jos meikä lähtis samaan, niin kävis varmaan tälleen -> Olisin helvetin korkealla, siinä vähän silmäilisin alas, miettisin (taas), että nyt on tosi kyseessä. Siitä sitten kuitenkin :lol2: Äijä tippuu alas puoli kilometriä ja matkalla tajutun räkänauru :lol2:

Jospa se tästä lähtis käyntiin :rolleyes:

Tänään oli penkkipaidan päälleveto avustajalle niin kova pala salilla, että häneltä lipesi kädet ja äijä kompastui päistikkaa kyykkyhackkia päin ja kaatui maahan. Ikävästi näytti siltä, että jalka olisi siinä vääntynyt mutta ei tainnut onneksi käydä sittenkään mitään. Onni onnettomuudessa. Hieman hupaisan näköinen tapahtuma kuitenkin :lol2:

Vituttaa neito kaikinpuolin täydellinen tapaus mutta kun SAATANA sillä on itsetunto sitä luokkaa että meinaa taju lähteä, vituttaa KOKO AJAN yrittää todistella sille että se on mun
elämän valo ja AINOA ku merkkaa paskaakaan :(

oikeasti kohta loppuu tää suhde sen takia

Silmä mustana. Olen varmaan onnettomuusherkin ihminen, jonka tiedän.

Ikean huonekalut. Tarkemmin sanottuna niiden kokoaminen. Olisi tehnyt mieli laittaa sen kaapit pikku jalat solmuun ja potkia koko roska tuhenneksi palaseksi... :curs::curs::curs:

aamut tj 98

ikimuistoisia aamuja enää 98 ;)

usko pois, intti on viimisen päälle sellanen paikka jota muistelee lämmöllä!
ite oon oikeen miettiny, että mikähän mua vaivaa ku joka päivä tulee aina intin muistot mieleen, ja lol, jollain tapaa siellä haluais vielä ollakin :wtf: eipähän tarvinnu huolehtia muusta ku ettei ampunu ketään kohti :dance2:

kyllähän se sillo vitutti mutta..... hienoja muistoja jälkeenpäin, ja ne kaikista vittumaisimmat kokemukset yleensä niitä parhaita :)

ite oon oikeen miettiny, että mikähän mua vaivaa ku joka päivä tulee aina intin muistot mieleen, ja lol, jollain tapaa siellä haluais vielä ollakin :wtf: eipähän tarvinnu huolehtia muusta ku ettei ampunu ketään kohti :dance2:

Emmä ainakaan muistele, perseestähän se oli. Kovin marssi ehkä suht positiivisena muistona, kun sen jaksoi vetää loppuun asti... Muuten täyttä paskaahan se oli, pari kertaa nähnyt painajaista kertausharjoituksista, joiden kesto ei ole määritelty... Ja tarttihan sitä huolehtia esim. siitä, että sai tarpeeksi ruokaa, ettei nääntynyt...

kyllähän se sillo vitutti mutta..... hienoja muistoja jälkeenpäin, ja ne kaikista vittumaisimmat kokemukset yleensä niitä parhaita :)

Niin minäkin joskus uskottelin itselleni että kun olen vuoden armeijassa, niin olen tyytyväinen sitten jälkeenpäin ja pidän johtajakoulutusta hyödyllisenä tulevaisuutta varten.

Mutta vitut! Vituttaa vieläkin ajatella jotain inttijuttuja vaikka on jo monta vuotta aikaa sieltä pois pääsystä. Nyt kikkailen kertausharjoituskutsun kanssa ja mietin selitystä miten ei tarvii lähteä sinne. Sanotaan että aika kultaa muistot ja niin se on tehnytkin, mutta edelleen olen sitä mieltä että kyllä siinä vuosi tuhlattiin elämästä ihan järkyttävään paskaan.

Oon siis järkkäri:

Tulin vasta 20 min sitten töistä, kun 60v asiakas meinas olla vähän ränkky eikä suostunut lähtemään baarista ulos. Tasan 03:00 loppuisi normaalisti työaika, mutta meni 20 min ennenkuin saatiin äijä pois. Vittu miten idiootti kääkkä.

Oon siis järkkäri:

Tulin vasta 20 min sitten töistä, kun 60v asiakas meinas olla vähän ränkky eikä suostunut lähtemään baarista ulos. Tasan 03:00 loppuisi normaalisti työaika, mutta meni 20 min ennenkuin saatiin äijä pois. Vittu miten idiootti kääkkä.

Tasan 03:00 olisi pitänyt vain ottaa kaverin kanssa idioottia kääkkää kainaloista ja saattaa kohteliaasti ulos.

Kouluhommat kusee, koska en saa asennettua koneelleni tarvittavaa liitännäistä jolla pääsisin käsiksi matskuihin. Ulos ei viitti lähteä kun sataa ja muutenkin on perkeleen tylsää. Menis 6 tuntia nopsaan ni pääsis ees spinningiin ja leffaan.

Avauduin jo blogiinkin tästä, mutta pistetään tännekin.

Vituttaa ankarasti kaikenlaiset taloyhtiöiden talkoojutut.

Tänä vuonna taloyhtiöni aikanaan valkoiset puuaidat/seinät kaipasivat ehostusta. Kokouksessa oli sitten päätetty, että maalaustyö hoidetaan talkoovoimin ja yhtiö kustantaa tarvikkeet.

Talkootyönä tehtävät yhtiön tilojen korjaukset ja kehitykset on varmasti ensiajatuksena hyvä idea, kun rahaa voi säästyä ja hienona ideana voi olla myös se, että naapurit tutustuvat toisiinsa.

No ainakaan mua ei kiinnosta tutustua naapureihin ja talkootyöt menee kuitenkin aina päin helvettiä. Ketään ei ensinnäkään voi pakottaa noihin hommiin, joten joku jättää aina hommansa tekemättä. Ja vaikka noin ei kävisikään, niin osalle tulee enemmän hommia joka tapauksessa. Nytkin mun piha-alueeseen kuuluva aita jatkui vielä yhtiön yleiselle alueelle, ja jos olisin jättänyt sen maalaamatta, olisi takuulla tullut joku yhtiöaktivisti vinkumaan mun ovelle, että enkö mä voisi maalata sitäkin osuutta, kun se kerran on mun pihan vieressä. Jos sanoisin ei, niin sitten olisin taas yhteistyökyvytön paskiaisnaapuri. Maalasin sen sitten suosiolla, vaikka tämä kaksinkertaistikin mun maalausosuuden.

Lisäksi aina joku kokee kokeneensa vääryyttä ja syntyy mussutusta siitä, että onko joku tehnyt hommansa kunnolla. Kyllähän nyt esim. tämä maalausurakka tulee rahassa halvemmaksi näin, mutta sanomista tulee varmasti jälkikäteen ja maalausjälkikin on ihan perseestä kun amatöörit maalaa.

Viime kokouksessa tämä sama ajatusten tonava, joka todennäköisesti on tämänkin kuningasidean takana, ehdotti, että lumityöt ja yleisten alueiden ruohonleikkaus hoidettaisiin talkoovoimin. Justiin. Siitähän vasta sota syttyisikin.

Nämä aktivistit eivät ilmiselvästi tee tarpeeksi pitkiä päiviä töissä, kun näköjään energiaa ja aikaa riittäisi pihatöihin. Kyllä tällaiset hommat kuuluu taloyhtiön ostettavaksi. Annetaan sitten vaikka mahdollisuus jättäytyä maksullisesta urakasta pois, jos on niin perkeleen pihi, ettei halua maksaa korvausta ammattimiehen työstä.

Vituttaa olla tällainen tunnevammainen tuuliviiri. Yhtenä päivänä ihan iloinen, seuraavana itkettää ja masentaa ilman mitään syytä. Lähipiiri ei pysy perässä ja ärsyyntyy ennemmin tai myöhemmin, minusta itsestäni puhumattakaan :(
Koulu stressaa ja ihmissuhteet tuntuu olevan päin helvettiä enkä osaa korjata niitä.

Viime kokouksessa tämä sama ajatusten tonava, joka todennäköisesti on tämänkin kuningasidean takana, ehdotti, että lumityöt ja yleisten alueiden ruohonleikkaus hoidettaisiin talkoovoimin. Justiin. Siitähän vasta sota syttyisikin.

Jep, meidän yhtiössä on tämä kirottu "talonmiesvuorosysteemi". Kiertävä homma, viikon huki sattuu kohdalle joka seitsemäs viikko. Hommiin kuuluu kesäisin ruohonleikkuu, talvella luonnollisesti lumien kolaus ja hiekoitus tarvittaessa.

Ei sinänsä kuulosta pahalta, vain joka seitsemäs viikko, mutta mutta.. systeemi kusee viimeistään siinä vaiheessa kun joka toinen luistaa näistä hommista :curs: On eräs deekupariskunta joka ei tee KOSKAAN lumitöitä eikä leikkaa ruohoa vaikka on heidän vuoro.

Sitten on mummeli johon pätee sama homma. Oli viime joulun aattoaamu kun itse lykin hartain mielin lumia tämän fossiilin vuorolla. Muori sattui juurikin viemään roskia meikäläisen ollessa kolanvarressa. Perkele vielä suvaitsee heittää iloisesti: "Kylläpäs on tullut lunta!" Tämän jälkeen toteaa että on se hyvä, että talossa on virkeitä nuoria miehiä jotka jaksavat tehdä lumityöt.. Menin sanattomaksi muorin lausahduksista ja jäin turpa huurussa tuijottamaan kun tämä paineli takaisin luukkuunsa. Että hyvät joulut vain sullekin ja niin edespäin :joulu3:

Ja päätykämpän Maire häipyy AINA jonnekin helvetin Ypäjälle sukuloimaan kun on hänen lumenlykkimisviikko ja on ennustettu että sataa kaksi metriä lunta, perkele! Ei näy Mairea ei. Ja taas Pexi kolaa ja mummeli saa tulla toteamaan että onpas sitä lunta tullut kovasti.. Älä?

Kaikki kunnioitus vanhuksia kohtaan, mutta jos terveys alkaa olla sillä mallilla ettei jaksa suoriutua hommista jotka rivarissa asustamiseen kuuluu niin muuttaisi kerrostaloon! Siellä sitten hypelöisi niitä vitun petunioitansa parvekkeella prkl.

Yhtiökokouksissa on ollut näistä puhetta ja ehdotin, että vastiketta nostettaisiin niitten osalta ketkä eivät talkkarihommiin osallistu. Mutta ei. Ei ole kuulemma laillista.. että näin.

Yhtiökokouksissa on ollut näistä puhetta ja ehdotin, että vastiketta nostettaisiin niitten osalta ketkä eivät talkkarihommiin osallistu. Mutta ei. Ei ole kuulemma laillista.. että näin.
Ei muuta kun lyöt hanskat naulaan itekin ja sanot että otetaan kyseiset palvelut joltain ulkopuoliselta. Sillä se selviää.

Ebookers ei toimi.:curs::curs::curs:

Back
Ylös Bottom