Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa tää kinastelu, puhelinluettelo käteen ja soittakaa joka vitun putkimies läpi ja tehkää palkoista galluppi

heittäkääs maailman eniten tienaava putkimies, ekonomi, DI ja lääkäri tulovertailuun. Ihan vaan omaksi huviksenne, kokeilkaa. Vituttaa tuollainen kinuaminen että minä kyllä ja minun iskä ja minun serkku tienaa enemmän kuin sinun iskä ja serkku nöö!

Mikä ihme voi olla ihmisen elämässä niin vaikeeta, ettei voi pitää aikatauluista kiinni.

Kaveri pyys yheltä pelaamaan tennistä ja vastasin tekstariin, että homma kondiksessa, mennään sillon. Seuraavaks tuleekin viesti, että hän pääsee vasta klo 15. Siinä vaiheessa oli jo vähän ymmärrys lopussa, mutta joustin ja lupasin silti tulla kolmelta. Sitten venailen pari tuntia, koska ei voi oikein lähteä minnekään lupauksen takia. Kolmelta tuleekin taas viesti, että hän pääsee vasta 15.45 pelailemaan. No, eihän siinä ollutkaan enää kuin 45min jäljellä odottelemista, joten suostuin nyt tuohonkin.

Saa nähdä mitä tulevan pitää, mutta kyllä nyt ihmisen pitää sen verran osata katsoa aikaa eteenpäin, että osaa kertoa sellaisen ajan, joka kanssa pitää paikkansa.
Tästäkin asiasta tekee ärsyttävän se, ettei tuo tampio osaa kertoa oikeaa aikaa kerralla, ja se, etten minä tajunnut sanoa jo heti alussa, että menee keskenänsä pelailemaan. Paska fiilis jäi vain tuosta reissusta jo ennen kuin se kerkisi alkaakaan :curs:

E: Voi jeesus, nyt tää ei kerkiäkään 15.45, koska sen täytyy syödä jotain grilliruokia ennen sitä joten menee 16:n yli lähtö. En oo lähössä enää pomputettavaks :curs:

Mikä ihme voi olla ihmisen elämässä niin vaikeeta, ettei voi pitää aikatauluista kiinni...

Tuo on kyllä niin vitun perseestä. Viime viikonloppuna olin kaverin kyydillä vanhempien luona käymässä ja oli sovittu, että 5:n aikaan lähetään takaisin. Otin siinä 2:lta porukoitten auton ja lähdin käymään salilla. Salin parkkipaikalle päästyäni kaveri soittaa, että lähetäänkin 3:lta. Minä lähdin samantien ajamaan takaisin, mutta varttia vaille 3, kun olin saanut kamat pakattua, kaveri soittaa, että lähetään vasta 17.30.:curs: Loppujen lopukssi lähdettiin vasta kuuden jälkeen:david:

Siinä meni saatana 3 tuntia aikaa odotellessa, että kohta lähetään:wall:
Vituttaa ihmiset, jotka ajattelee vain omia aikataulujaan ja napaansa.

Ei saamari ku vituttaa. Jaan kesätöikseni lehtiä ja joku toinen jakaja otti osan mun lehdistä vahingossa mukaansa, tästä olen aivan satavarma. Kyllä sitä oltiin kasvotusten niin mukavia, mutta sit kun soitellaan perään että löytyisköhän siltä ylimääräisiä lehtiä, niin äijä ei alkuun vastaa, ja työvuoron päätyttyä ilmoittaa että ei ole. Heittänyt kumminkin pois kun olisi vienyt niin helvetisti aikaa tuoda autolla ne takaisin poksille, joka sijaitsee kilometrin sisällä jakoalueesta. perkeleen perkele, sen takia venyi kotiin pääsy jollain tunnilla. Niin ja alkaa vituttamaan muutenkin tuo työ, näin 3 viikon jälkeen.

ja lakimiesliiton mukaan noin puolet lakimiehistä tekee säännöllisesti viikonloppuna ylitöitä. Hommat kasaantuu, stressiä lisää ja sitä rataa. Kaikilla on vaikeeta.
Kiintoisaa. Sulla on ilmeisesti käytössä joku julkaistua versiota tarkempi tutkimus siitä, minä viikonpäivänä ne ylityöt tehdään? Eli käytännössä kaikki ylkkää tekevät tekee nimenomaan viikonloppuisin? Siinä julkaistussahan (palkkatutkimus 2007) kerrotaan vain, että lakimiehistä 57 % tekee ylitöitä, keskimäärin 6 tuntia viikossa.

TJEU: http://www.lakimiesliitto.fi/uutiset/lakimieskunnanpalkkatutkimus2007

Siirtyivät sitten tilaamani sarjisten julkaisupäivät aikaisintaan lokakuulle. Myöhäisimmät tulevat vasta ens vuonna. Ja näin käy aina. :jahas:

Ei saamari ku vituttaa. Jaan kesätöikseni lehtiä ja joku toinen jakaja otti osan mun lehdistä vahingossa mukaansa, tästä olen aivan satavarma. Kyllä sitä oltiin kasvotusten niin mukavia, mutta sit kun soitellaan perään että löytyisköhän siltä ylimääräisiä lehtiä, niin äijä ei alkuun vastaa, ja työvuoron päätyttyä ilmoittaa että ei ole. Heittänyt kumminkin pois kun olisi vienyt niin helvetisti aikaa tuoda autolla ne takaisin poksille, joka sijaitsee kilometrin sisällä jakoalueesta. perkeleen perkele, sen takia venyi kotiin pääsy jollain tunnilla. Niin ja alkaa vituttamaan muutenkin tuo työ, näin 3 viikon jälkeen.

Mua alkanut vituttaa jo viikon jälkeen koko vitun duuni:urjo:

Postinjakelu on niin perrseestä....

Mua alkanut vituttaa jo viikon jälkeen koko vitun duuni:urjo:

Postinjakelu on niin perrseestä....

Voi Voi :D :D :D . No vituttaahan se :D

Miks joka helvetin sivulta täytyy ladata puol megaa kuvia ja bannereita jne. Hienoa kun on hidas sivu ja ainoa mitä kaipaa on muutama tekstirivi ja sit ladataa ja ladataa kuvia ja ties mitä.... :curs:

func, laita admuncher.

Vituttaa muuten suunnilleen kaikki. Enpä oo varmaan koskaan hakenu olutta kaupasta vitutukseen tunti heräämisestä. Illalla pitäis vielä ajaa autoo, toivottavasti menee ohi tää ekasta.

vituttaa niin saatanasti tää mun säälittävyyteni.

Eilen olis irronnu über helposti nuorta ja kaunista, kun semmonen kiimainen tyttö, joka vieläpä sattui olemaan mun parhaan kaverin muijan sisko, oli vähän juonut alkoholia ja lähenteli, kosketteli ja lirkutteli mulle koko ajan sen kaks päivää kun dokattiin samassa porukassa.

Mulla ei yleensä ole ollut enää itsetunto ongelmia, mutta tilanne, jossa nuori ja kaunis tulee vokottelemaan on mulle niin uusi, että jäädyin totaalisesti ja ikäänkuin pakenin sitä vetämällä molempina päivinä kaameat överit, josta sitten seurasi kaikkea pahaa.

Mainitsin siitä broidille ja se sano, että "etkö sä koskaan tajua, et sä oot vitun komee jätkä ja moni tyttö levittäis auliisti haaransa sulle":D. Njoo, mut nyt oon kyllä tehny ittsestäni pellen:wall:

Mua alko just nyt tällä hetkellä vituttaa tää tyypillinen suomalainen katkeruus, ja toisten asioihin puuttuminen yms kaikilla keskustelupalstoilla sekä ihan oikeassakin elämässä. Jos joku suomalainen menestyy ulkomailla, haukutaan lyttyyn. Jos tienaa enemmän kun joku muu niin siitäkin saa kuulla vittuilua. Ja kaikista asioista aina etsitään ne huonot puolet. Ja ainainen kinastelu näistä palkka-asioista sekä koulutuksesta, kuka tienaa eniten ja kenellä on paras koulutus, hei sen täytyy olla varmaa paras ihminen. Just joo.

Vituttaa myös kun ei saa mistään työtä nyt kun hirveä haku päällä. Kyllä sitten töitä tarjotaan kun olen jo toisessa työsuhteessa. Vittusaatanahevonvittuperkele!

vituttaa niin saatanasti tää mun säälittävyyteni.

Eilen olis irronnu über helposti nuorta ja kaunista, kun semmonen kiimainen tyttö, joka vieläpä sattui olemaan mun parhaan kaverin muijan sisko, oli vähän juonut alkoholia ja lähenteli, kosketteli ja lirkutteli mulle koko ajan sen kaks päivää kun dokattiin samassa porukassa.

Mulla ei yleensä ole ollut enää itsetunto ongelmia, mutta tilanne, jossa nuori ja kaunis tulee vokottelemaan on mulle niin uusi, että jäädyin totaalisesti ja ikäänkuin pakenin sitä vetämällä molempina päivinä kaameat överit, josta sitten seurasi kaikkea pahaa.

Mainitsin siitä broidille ja se sano, että "etkö sä koskaan tajua, et sä oot vitun komee jätkä ja moni tyttö levittäis auliisti haaransa sulle":D. Njoo, mut nyt oon kyllä tehny ittsestäni pellen:wall:

Sama juttu täällä, tosin ilman sitä komeutta :lol2:

Palkankorotus, joka oli kuin märkä rätti paiskattu kasvoille. Ajttelin, että vihdoinkin homma hoidetaan tyylikkäästi oikeaan kuosiin.. vaan paskanmarjat, lisää hommia vaan ja naurettava räpellys, josta esimies kehtasi käyttää sanaa palkankorotus...Mahtavaa aloittaa viikko vitutuksella, joka alkoi jo sunnuntaina ja yö meni työhommia miettiessä ja huonosti nukkuessa :curs:

Back
Ylös Bottom