Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä ihme voi olla ihmisen elämässä niin vaikeeta, ettei voi pitää aikatauluista kiinni...

Kiintoisaa. Sulla on ilmeisesti käytössä joku julkaistua versiota tarkempi tutkimus siitä, minä viikonpäivänä ne ylityöt tehdään? Eli käytännössä kaikki ylkkää tekevät tekee nimenomaan viikonloppuisin? Siinä julkaistussahan (palkkatutkimus 2007) kerrotaan vain, että lakimiehistä 57 % tekee ylitöitä, keskimäärin 6 tuntia viikossa.ja lakimiesliiton mukaan noin puolet lakimiehistä tekee säännöllisesti viikonloppuna ylitöitä. Hommat kasaantuu, stressiä lisää ja sitä rataa. Kaikilla on vaikeeta.
Ei saamari ku vituttaa. Jaan kesätöikseni lehtiä ja joku toinen jakaja otti osan mun lehdistä vahingossa mukaansa, tästä olen aivan satavarma. Kyllä sitä oltiin kasvotusten niin mukavia, mutta sit kun soitellaan perään että löytyisköhän siltä ylimääräisiä lehtiä, niin äijä ei alkuun vastaa, ja työvuoron päätyttyä ilmoittaa että ei ole. Heittänyt kumminkin pois kun olisi vienyt niin helvetisti aikaa tuoda autolla ne takaisin poksille, joka sijaitsee kilometrin sisällä jakoalueesta. perkeleen perkele, sen takia venyi kotiin pääsy jollain tunnilla. Niin ja alkaa vituttamaan muutenkin tuo työ, näin 3 viikon jälkeen.
Mua alkanut vituttaa jo viikon jälkeen koko vitun duuni:urjo:
Postinjakelu on niin perrseestä....
vituttaa niin saatanasti tää mun säälittävyyteni.
Eilen olis irronnu über helposti nuorta ja kaunista, kun semmonen kiimainen tyttö, joka vieläpä sattui olemaan mun parhaan kaverin muijan sisko, oli vähän juonut alkoholia ja lähenteli, kosketteli ja lirkutteli mulle koko ajan sen kaks päivää kun dokattiin samassa porukassa.
Mulla ei yleensä ole ollut enää itsetunto ongelmia, mutta tilanne, jossa nuori ja kaunis tulee vokottelemaan on mulle niin uusi, että jäädyin totaalisesti ja ikäänkuin pakenin sitä vetämällä molempina päivinä kaameat överit, josta sitten seurasi kaikkea pahaa.
Mainitsin siitä broidille ja se sano, että "etkö sä koskaan tajua, et sä oot vitun komee jätkä ja moni tyttö levittäis auliisti haaransa sulle":D. Njoo, mut nyt oon kyllä tehny ittsestäni pellen:wall: