Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No joo. lähtisiks ite mihkää, jos sul ois naamas pienel alueella 4 punasta finniä?

Vittu en varmana naamaani ulkona näytä. Lenkilläki kävin nii myöhää et ol hämärtyny jo.

nimim vittu iha tarpeeksi kärsitty iho-ongelmista jo tähä asti.. ei kiitos enempää.

No joo. lähtisiks ite mihkää, jos sul ois naamas pienel alueella 4 punasta finniä?

Vittu en varmana naamaani ulkona näytä. Lenkilläki kävin nii myöhää et ol hämärtyny jo.

nimim vittu iha tarpeeksi kärsitty iho-ongelmista jo tähä asti.. ei kiitos enempää.
Voi vittu, täytyy kai miu sitte lopetaa kaikki sosiaalinen elämä ja ulkona liikkuminen kokonaan. :(

Perkeleen perkele. Pitäs tänää mennä maalille futis pelissä ja viimeeks ollu maalilla melkei vuos sitte koko pelin. Viime viikol oli oltuu 5min ja 1 maali 4 laukauksest, sää nähä mite tänää menee :wall:

Tällä hetkellä vituttaa oma saamattomuus siinä määrin että vois hypätä katolta alas!!
Mitään ei saa tehtyä: ei saa siivottua tai luettua koulujuttuja, haettua töitä tai otettua kontaktia muihin ihmisiin.... perkelen turhauttavaa!

No mitä vittua! Ite ainakin lähden, vaikka naama näyttää siltä, että joku ois haulikolla siihen losauttanut.
Kaipa siihen vaan on tottunut, kun ei ne tunnu lähtevän millään ilveellä poiskaan.

No mitä vittua! Ite ainakin lähden, vaikka naama näyttää siltä, että joku ois haulikolla siihen losauttanut.
Kaipa siihen vaan on tottunut, kun ei ne tunnu lähtevän millään ilveellä poiskaan.
Mee hakee Roaccunate-kuuri?

imo ihan vitun hyvä eikä sivuvaikutuksetkaan ole puoliksikaan niin pahat ku kaikki aina liiottelee. limakalvot kuivuu ja nivelet menee kipeemmiksi. ei tartte ojentajii treenata eikä penkkiä kovaa, mut muute iha jees. Ite oon saanu iha helpolla ne ja oon syöny kaks kertaa noin vuoden. Jos ei mee nopee ohi meen kyl hakee uutta.

Enkä todellakaa näytä naamaani valoisalla ulkona tai mee vilkkaasee aikaa kauppaan. kun munkin potentiaali on vähän korkeemmalla ku pitsanaamatasolla;)..

Indican juttuja sivusta seuranneena täytyy todeta että tässä on ehkä boardihistorian sitkein trolli.

Tällä hetkellä vituttaa oma saamattomuus siinä määrin että vois hypätä katolta alas!!
Mitään ei saa tehtyä: ei saa siivottua tai luettua koulujuttuja, haettua töitä tai otettua kontaktia muihin ihmisiin.... perkelen turhauttavaa!

Sait sentää rekisteröityä Pakkikselle :D

Auton ohjaustehostimen pumppu sanoi sopimuksensa irti. Vituttaa ihan saatanasti. Onneksi rahaa tulee ovista ja ikkunoista. Mihinkäs sitä muuhunkaan tuhlaisi :jahas:

Tulpa mielee lisätä, että alkoholinkäyttö Naamanparannuskuurinaikana ei ainakaa mulla vaikuttanu maksa-arvoihinkaan niin että ois pitäny mitään tehdä niille.. Silti omalla riskillä.

itellekki kerran kävi sellain 2 kaljaa ja vinttipimeeksi oksennellen reaktio silloin, mut ei kyl osaa sanoa mistä se johtu, eihän se välttämättä johtunu lääkekuurista. noh.. tässä sitä vielä sätkitään. Suosittelen kyllä.. vaikka onhan se aika hintava.

vituttaa vaa että saattaa joutuu hommaa taas sellasen.. muka parantaa kaikilta.. paskan vitut mitää paranna.. puol vuotta auttaa, ja taas alkaa naama menee päi vittua.

Indica kai sä tiiät että sun painon perusteella pitää laskea se kokonaisannos Roaa (esim. 500 kapselia), joka olis sitten viisainta ottaa yhtenä pitkänä kuurina?

Jep. ihan oikeella lääkärillä mä oon käyny ja oon kyllä luottanu että ihotautilääkäri osaa laskea kokonaisannoksen oikein.

noloa, mutta painoaki oon liiotellu 10 kiloo yläkanttii, että sais varmasti tehokkaan kuurin, mutta mulla on vaa sellanen naama, että se ei oikein pysy kovinkaan kauaa mitenkään buenona. Harmi sinäsä. En oo porukoilta udellut, millasessa kunnossa nuorena niillä iho oli, mutta perinnöllistähän toi lienee. Oon jopa suunnitellu vasektomiaa ihan yksinomaan tästä syystä, mutta lääkärissä mulle sanottii, et pitäis olla yli 30 tai jotain, ja ne kieltäyty.

Oon jopa suunnitellu vasektomiaa ihan yksinomaan tästä syystä
Ja se vasektomia liittyy akneen miten?

Edit: Ummm, siis vasektomia siksi, ettei mahdollinen jälkikasvusi kärsisi aknesta??

just niin. Eipä sellaset joilla ei oo todella huonoon kuntoon iho mennyt, tiiä miten vittumaista se on.. Nimim. kyllä lääkkeitä syönyt jo ihan riittävän kauan. ( muistaakseni 3 vuotta yhteesä) Eikä kyllä sairauden näkyvässä vaiheessa oo toivoakaa saada naisia. oon jonkulaisen eron huomannu;) Naama hyvässä kunnossa irtoaa kyllä, huonossa ei todellakaa, kato näyttää iha vitun hirveelle, ei voi itteääkää kattoa peilistä, ja olla tuntematta suurta myötähäpeää.

EI nyt oo viel ku yks paha kohta, mut tuntuu pahasti siltä että menee ihan vituilleen jos en mee ens viikol lääkärii. Ei kyl kehtaa mihkää liikkua, ja kämpilläki piän valoja pois, enkä kato peilii. vituttaa iha riittävästi ilmanki

naama huonona on aika turhaa tehä yhtää mitää. ois rahaa, ni vetäytyisin koko paranemisajaksi kotisalle enkä kävisi ikinä missään, vaan tilaisin netistä kaiken tarpeellisen ja söisin säilykkeitä. en todellakaa kävis vahingossakaa ulkosalla jos siel on ketää tai ei oo säkkipimeää.

On jo iha siin ja siin et kehtaanko mennä enää minnekkää julkiselle paikalle, ku on yks iso finni ja pari pientä naamas.

Ja vasektomiaa tosiaan oon menossa joka tapauksessa heti kun voin, nyt eivät jostain syystä antaneet mulle sitä. Toivottavasti ei oo kovin kivulias operaatio. ettei vaa tuu muutettua mieltä koskaa tai käy mitää vahinkoa. enpä halua mun luuserigeenejä nähdä leviävän enää metriäkään, ja kenenkään viattoman ihmisen kärsivän. niin huonosta naaman ihosta, kuin taipuvaisuudesta päihdeongelmiin.

Niin ja tiedättekö että vaikuttaakoha salilla käynti tähän mitenkään. Oon ruvennu kuitenki kyykkäämään 3 kertaa viikossa, ku luin JTO.n kyykynparannusohjelman treenipuolelta jostain kyykkyynlisäärautaa ketjusta.

jos sali nyt saa mun ihon meneen vituralleen, niin pitää varmaa tyytyä osaasa ja pysyä ikusesti mitättömänä kyniksenä. Hyvästi tavotteet:(
en nyt nii mielellää ois treenaamista lopettaas

Mites yksityisel? tai viros? tai venäjäl?

mä aivan oikeasti todellakin haluan vasektomian, ja tuun aina haluamaan, koska en todellakaan voi ottaa vastuuta siitä että joku/jotkut viattomat ihmisraukat joutuisi kärsimään siitä että ne saa todella pahan aknen, iso riski ajautua päihdeongelmiin tai omata aivoverisuonen pullistuma.

Itel ei oo kyllä koskaa magneettikuvia otettu, mutta enpä ois yllättyny vaikka siellä sellaisia olisi, niit on iha riittäväst sukulaisii lähteny aivoverenvuotoon..

Sinänsä lapset nyt on ihan kivoja, mitä on sukulaislasten kanssa ollu tekemisissä, mutta joskus pitää ottaa vaan vastuuta omista tekemisistään, ja olla noudattamatta yleisiä normeja ja biologisia viettejä.

Aika itsekästä multa oisi haluta lapsia. Vituttaahan se oma huonous, mutta geenejään nyt ei voi valita.. voi vaan välttää siirtämästä kärsimystä toisille.

Edit. siis se vittumaisin tässäkin on taas se että naisia on sillon ku naama on huonona aivan mahdoton saada, Töitä ei kyllä saa, jos haastattelussa on naamassa vaikka useampi vitun iso paise, ja sellainen ihminenjota on niin loistavalla iholla siunattu ei menesty puoliksikan niin hyvin elämässä kun ne onnekkaammat lajitoverit. oikeasti pahannäköisten ihmisten mahollisuus saaha kumppaneita lähenee nollaa, on kokemusta nimittäin molemmista, loistavan hyvästä ja aivan kammottavan epäonnistuneen huonosta.

Sillon ku on naama mainiossa kunnossa, ei pakkeja oo kovin helppo saada jos menee juttelemaan jollekkin omasta mielestään kivalle tytölle, ja treffeille pääsee vaikka joka viikko, sillon menee ihan hyvin. ja taas naama paskana oon useasti kuullu sellasia painu nyt vähän äkkiä vittuun saatanan kummajainen luonnonoikku, et varmaa oo ikinä saanu pillua etkä tuu saamaa-tyylistä läppää niiltä samoilta naisilta.

ei siin mitää, valtaosan ajasta oon aina ollu iha hyvässä kuosissa,eikä se oo mun naisasioit kauheesti pilannu. muutama vuos oli hiljasempaa tän takia, nyt taas ei tartte kyl haaveillakkaa saada. piste. no lääkärii viikol jos ei mitää ihmeparantumista ilmene. ois neljäs kuuri..

Vasektomian saadakseen tulee olla 30 vuotta täyttänyt tai 3 lapsen äiti/isä.
Yleisesti vasektomialla tarkoitetaan miehen siemennuoran eli vas deferensin katkaisua. Jos halutaan puhua samaan aikaan molemmista sukupuolista, on sterilisaatio parempi termi.:arvi:

Indica, lol, pikkasen on laput silmillä nyt. Herää! Ihmisillä on PIKKASEN pahempiakin ongelmia kuin jotkut näpyt naamalla. Jokaisella ihmisellä on jotain kremppaa jossakin, toisilla enemmän, toisilla vähemmän. Akne on aika pieni murhe loppupeleissä.

Väittäisin että oikeasti vaikea kystinen akne on jo niitä suhteellisen vaikeita ongelmia. en mä oo missää välissä kai antanu ymmärtää että on kyse yhestä tai kahseta finnistä,

vaan
useammasta ihan vitun isosta märkäpaiseesta, mitä hoidetaan myös ruiskimalla neulalla ihan vitun kipeästi kortisonia sisään, ja pahimmat oli yhdistyneet jollain ihonalaisella käytävällä pitkän matkan päästä toisiinsa. ja mätää valui ihan vitusti eri paikasta jos se puhkesi. Roaccutania oon saanu syyä nyt jo kolmen vuoden ajan ja onneksi se iho on siis ollu ajallisesti aika lyhyitä aikoja pahin mahollinen, edit: niin olin pahimmillani pahemmannäköinen kun pahimmissa pelottelukuvissa.. sellaset 4 senttiä halkasijaltaan olevat sinivioletit paiseet jotka yhistyy toisiisa ei oo kauniita. jumalan kiitos lääkityksee ne reagoi erittäin hyvin, ja tulehus laski pahimmalla kerralla 5 viikossa, jolloin ne oli vaan kohollaan pitkään ,mutta ei ne näkyny, ja iho on aina parantunu tosi nopeesti hyvin normaaliksi
ja se alko tosiaan aikanaan ihan yhtä-äkkiä. ei yhtään finniä ollu ja yhtä äkkiä alko kirvelemään ja kutittamaan naamasta, ja sitte turpoomaan.

elkääkä lukeko jos syötte tai ootte herkkiä tuota spoileria.

ja vituttaa seki ku naama hyvänä en suinkaan ole missään määrin ruma. naama pahana en taas voi mennä minnekkään, ku näytän ihan perseeltä. normaalina kelpaan kyllä naisille. vittu!

edit. vituttaa seki et kyl poskipäissä on arpia, mutta nyt ku iho ei näköjää parannu ikinä, en voi mennä laseroimaa niitä vittuun

Back
Ylös Bottom