Vittu menin SEKASIN!!!!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Ku lueskelin nuita threadeja, niin menin aika pihalle että kannattasko mun jatkaa 4-jakosta ohjelmaa vai ottaa joku muu jakosysteemi ku haluan todellaki palaa lisää. Salilla oon aika alottelija, vaan joku 3 kk. käyny

Joo oon lukenu ton mutta siellä ei sanottu ku:`Varsinkin aloittelijan on syytä ensin tehdä noita pidempiä sarjoja ja pitää painot maltillisina. Liikeratojen opettelu on todella tärkeätä, jotta välttyy tapaturmilta ja turhilta kivuilta myöhemmässä vaiheessa. Väärin opeteltua tekniikkaa on hankala sitten vuosien päästä korjata. Maltti on valttia tässäkin.` Ja kysyin että onko kannattavaa tehä 4-jakosta jos on alottelija vai jotaki muuta(muilla threadeilla jotku sanoo et ei missään nimessä kannata tehä ja jotku sanoo et voi tehä)

No toki voit aloittaa tekemään 4-jakoisella. Ainakin pystyt tällöin keskittymään tiettyyn lihasryhmään kerralla kunnolla ja löytämään ne liikkeet joilla saat hyvän tuntuman.

Itse kuitenkin suosittelisin sinulle jotain 2-jakoista ohjelmaa siitä syystä, että uskon että palaudut aloittelijana nopeasti. Lisäksi uskallat paremmin pitää painot alhaalla kun tiedät että pääset tekemään kyseistä lihasryhmää jo muutaman päivän päästä.

2-jakoinen ja perusmassaliikkeet. Bodaria ehdit leikkimään sitten myöhemminkin sen 9-jakoisen kanssa...

Itse suosittelisin aloittelijalle 1- tai 2-jakoista mutta kannattaa kokeilla eri jakoja ja tehdä sillä mikä tuntuu hyvältä ja jos ei toimi niin yksinkertaisesti vaihtaa toiseen jakoon :) Itse reenaan 4-jakoisella, koska haluan keskittyä yhteen tai kahteen lihasryhmään kerralla ja sitä kautta pystyn reenaamaan mahdollimman kovaa. On aikankin tähän asti toiminut ja tätä aion jatkaa kunnes lakkaa toimimasta :)

Back
Ylös Bottom