NP_NG sanoi:
Kuulin että uutisissa sanottiin jonkun vanhan miehen kuolleen sydänkohtaukseen seksiaktissa. Kumpikin olivat päälle 90-vuotiaita. He olivat hiljaa mutta varmasti harrastaneet seksiä. Kirkonkellojen tahtiin. Ding dong. Sisään ulos. Kunnes jäätelöauto ajoi ohi.
Hoho
LooooooooooooL :lol2:
ps. Sori blondit... klassikoita ---->
1. Mitä blondi sanoi autosta jossa oli kattoikkuna? -Wau mitkä jalkatilat.
2. Miten yksikätisen blondin saa alas puusta? -Vilkuttamalla.
3. Miten blondin aivosolut kuolee? -Yksinään.
4. Blondi nojaili kilometritolppaan, jossa luki 52 km. Kundi pysäytti autonsa kohdalle ja kysyi,
että mihinkä siitä on 52 km. "Joka suuntaan", vastasi blondi, nauroi räkäisesti ja lähti lompsimaan.
5. På svenska: Vad är blondens telefonnummer? -7676 8787.
6. Blondi ja brunetti hyppäsivät katolta. Kumpi osui ensimmäisenä maahan? -Brunetti, sillä blondin
piti matkalla pysähtyä kysymään tietä.
7. Milloin blondin päässä liikkuu jotakin? -Kun hän ottaa suihin.
8. Mitä blondi sanoi kun näki avoauton? -Tosi hyvä jalkatila!
9. Mitä eroa on blondilla ja hammastahnalla? -Hammastahna vaahtoaa, kun sitä panee suuhun.
10. Mitä eroa on blondilla ja hissinnapilla? -Hissinnappi ei vingu kun sitä painetaan.
11. Blondi soitti sähkölaitokselle ja pyysi paria riskiä sähkömiestä käymään. Hän oli joutunut elämään
jo kaksi päivää pelkkien kynttilöitten varassa.
12. Blondi meni ruokatunnilla pelaamaan tennistä. Kuinka ollakaan, kun blondi syötti ensimmäisen
kerran, niin ilmaa ei halkonutkaan pallo vaan tamponi. Tenniksenopettaja katseli touhua aikansa, ja
kysyi sitten että eikös tuo ole tamponi eikä pallo. Blondin silmät suurenivat: "No niinpäs onkin. Mutta
minne minä sitten olen palloni laittanut?"
13. Miksi blondin aivot ovat rusinan kokoiset? -Ne ovat pahasti turvoksissa.
14. Mitä eroa on blondilla ja porschella? -Porschea ei lainata kavereille.
15. Linja-auto oli täynnä ja Kari seisoi kauniin vaaleaverikön takana kiimainen kiilto silmissään.
- Lakkaa hyvä mies painamasta sitä vehjettä minua vasten! tuhahti blondi viimein. - Jaa, sanoi Kari.
- Se on vaan minun tilipussini. - Vai niin. Siinä tapauksessa te olette saanut jo kolmannen
palkankorotuksen bussin lähdön jälkeen.
16. Blondi mietti itsekseen: No voi voi, nytpä kävi hassusti. En muista pitikö minun mennä miestäni
vastaan klo 8.30 vai klo 3.80.
17. Rekkakuski antoi blondille kyydin. Blonsi seurasi koko ajan miten kuski liikutteli vaihdekeppiä
ja lopulta sanoi: - Kun teillä on muutenkin riittävästi hommaa auton ajamisessa, niin voinko minä
sekoittaa bensiiniä puolestanne?
18. Haluaisin lihaliemikuutoita, sanoi blondi elintarvikekaupassa. - Mutta saisinko pyöreitä, kun nuo
neliskulmaiset ovat niin vaikeita niellä...
19. Päivää, sanoi blondi astuessaan miestenpukineliikkeeseen. - Ajattelin ostaa miehelleni lahjaksi
autoilijan käsineet. - Jaaha, ja mikä olikaan numero. - TES-390
20. Poliisi pysäytti blondin, joka koikkelehti asemalla pelkkä saunavasta verhonaan. - Miksi ihmeessä
te tulette asemalle pelkkään vastaan pukeutuneena? Poliisi kysyi. - Mieheni määräyksestä,
blondi sanoi. - Hän sähkötti minulle ja pyysi, että olisin ehdottomasti vastassa asemalla.
21. Tehtaalle oli asennettu voileipäautomaatti. Blondi laittoi vitosen automaattiin ja sai voileivän.
Hän kokeili automaattia kerran toisensa jälkeen ja lopulta hänellä oli iso kasa voileipiä edessään.
- Etkö aio lopettaa? työkaveri kummasteli vieressä. - Älä nyt ole hassu. Kun minulla käy tällainen säkä!
22. Blondi oli ajelemassa autolla. Silloin hän näki kun puhelinasentaja kiipesi pylvääseen.
- Mikä tyhmyri, blondi tuumi. - luuleeko hän että ajan autolla ensimmäistä kertaa.
23. Miksi blondilla ei ole karvoja alapäässä? - No, oletko sitten joskus nähnyt moottoritiellä
kasvavan ruohoa?
24. Miksi kutsutaan viisasta blondia? - Kultaiseksi noutajaksi.
25. Mitä eroa on hyttysellä ja blondilla? - Hyttynen tajuaa lopettaa imemisen, kun ensimmäisen
kerran läpsäyttää.
26. Mitä eroa blondilla ja pizzalla? - Pizzan saa halutessaan ilman sieniä.
27. Miksi blondi ei osaa vesihiihtää? - No, koska se levittää jalkansa heti kun sen jalkoväli kastuu.
28. Miksi blondi lopetti linnunmetsästyksen? - Se ei jaksanut heittää koiraa tarpeeksi korkealle.
29. Mitä eroa on blondilla ja tietokoneella? -Tietokoneeseen tarvitsee syöttää tiedot vain kerran.
30. Blondi ajeli polkupyörällä syyspimeällä ilman valoja kun poliisi pysäytti hänet. - Teillä ei ole
pyörässä valoja, poliisi sanoi. - tiedän, blondi vastasi. - Mutta siinä tapauksessa teidän täytyy
taluttaa pyörää, poliisi neuvoi. - Olen kyllä kokeillut sitäkin, mutta ei se mitään auta.