Vitsejä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Eläimiinsekaantuja, sadisti, nekrofiili, pyromaani, murhaaja ja extremeurheilija ovat joutuneet kaikki samaan putkaan. Ajan tappamiseksi he alkavat keskustelemaan:

Eläimiinsekaantuja sanoo suu lipoen: Kun päästään täältä pois, niin mennään pyydystämään kissa.
Sadisti sanoo: Mennään pyydystämään kissa ja kidutetaan sitä.
murhaaja sanoo: Mennään pyydystämään kissa, kidutetaan sitä ja tapetaan se.
Nekrofiililtä valuu kuola jo suusta: Mennään pyydystämään kissa, kidutetaan sitä, tapetaan se ja raiskataan se.
Pyromaani sanoo: Mennään pyydystämään kissa, kidutetaan sitä, tapetaan se, raiskataan se ja sytytetään se tuleen.
Extremeurheilija sanoo: Miau...

____


Mustaakin mustempi naapuri ilmestyi karaoke-baariin, otti mikin käteensä ja laulaa luikautti kappaleen "Olen suomalainen". Takarivillä istunut mustalainen nauraa hekotti kippurassa, meni sitten itse lavalle ja esitti laulun "Mä joka päivä töitä teen".
:hyvä::hyvä::hyvä:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wanhoja, mutta laitetaan kuitenkin.

Mikä on hauskempaa kuin kuollut vauva?
- Kuollut vauva, jolla on pellepuku.

Mikä on hauskempaa kuin kuollut vauva, jolla on pellepuku?
- Kuollut vauva, jolla on pellepuku ja Downin syndrooma.

Mikä on hauskempaa kuin kuollut vauva, jolla on pellepuku ja Downin syndrooma?
- Kaksi kuollutta vauvaa, joilla on pellepuku ja Downin syndrooma.

Mitä eroa on kuolleella vauvalla ja kivellä?
-Kiveä ei voi nussia.

Mitä eroa on Cadillacilla ja kasalla kuolleita vauvoja?
-Minulla ei ole Cadillacia autotallissa.
 
- Miksi kutsutaan neekeriä jolla on joka päivä töitä, nukkuu samassa sängyssä joka päivä, pitää säännöllistä aikataulua, ei hae sossusta rahaa, eikä raiskaa valkoisia naisia.

- Vangiksi
 
Terroristit ovat kaapanneet bussilastillisen romaneja.
Jos terroristien vaatimuksiin ei suostuta, he uhkaavat vapauttaa yhden romanin tunnin välein.
 
Montako muslimia tarvitaan raiskaamaan 13v tyttö?
- 80.
Mikä vittu tossa naurattaa


Oli kerran pälli sit se kuoli niiq

En nyt puolustele vitsin hyvyyttä, mutta tota siinä vissiin ajettiin takaa:

“There was a trial in Lille where a 13-year-old girl was gang raped by 80 men. Sometimes, it’s 80, or 50 or 10. It’s absolutely terrible,” says Bellil. “In the case of Argenteuil, it was horrible. A young woman was raped in a school. Of course, everybody knew, but they're so afraid of these young men that they prefer to close their eyes. That's the price of peace in the ghettos.”

http://www.cbsnews.com/stories/2004/05/13/60minutes/main617270.shtml

Tämä taisi olla ns. nuivahko vitsi
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom