Vitargo vs malto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bacfa
  • Aloitettu Aloitettu
Vitargo hiilihydraatti? Sopisiko palkkariin malton sijasta?

"Vitargo® on ainutlaatuinen patentoitu hiilihydraatti, joka on kehitetty varastoimaan lihasenergiaa (glykogeenia). Vitargo-hiilihydraatti on hyvin iso, ja rakenteellaan se muistuttaa glykogeenia. Mitä isompi hiilihydraatti, sen nopeammin se kulkeutuu vatsan läpi, ja elimistö saa ohutsuolen kautta energiaa verenkiertoon. Tätä kutsutaan osmolariteetiksi. Mitä alhaisempi osmolariteetti, sen nopeampi on vatsan tyhjentyminen. Tähän tulokseen ovat Tukholmassa sijaitsevassa Karolinska Institutetissa tehdyt kliiniset tutkimukset tulleet. Tulokset ovat myös osoittaneet että Vitargo® varastoi nopeammin glykogeenia lihaksiin kuin tavallisiet ”urheilujuomahiilihydraatit”. MAUSTAMATON Vitargo® sisältää ainoastaan Vitargo-hiilihydraatin, minkä ansiosta on mahdollista valmistaa maustamattoman, voimakkaamman sekoituksen tai sekoitaa jauhe lempijuomasi kanssa!"

Maltoa ei ole nettikaupassa josta ostan. (tiiän, aika köyhää:david:)

Voin kuitenkin ostaa sitten maltoa vitargon sijasta muualta jos se vitargo on ihan shittiä. :)

Ja dekstroosia ei taida yleisesti kannattaa kukaan eli ei sitä. Onko muita hyviä hiilareita palkkariin heran sekaan?

Niin ja protskuna on minttusuklaan makunen hera 80 :kuola:. Himohyvää :).

Löysin jonkun vanhan threadin missä ainakin Mike kehui vitargoa. Mutta ei siellä varsinaisesti vertailtu sitä malton kanssa ja haluaisin uusia
mielipiteitä.

Edit:
Itse suosin vitargoa enemmän kuin maltoa. Vitargo ei tee oloakaan heikoksi, niin kun malto. Vitargolle kyllä tulee vähän liikaa hintaa :rolleyes:

Itse tuota olen viimeisen pari kuukautta käyttänyt. Vaikea sanoa tosin onko ollut eroa palautumisessa.

Sitten on näköjään vielä semmoinen hiilari ku Maize Starch. Sitä ei kyllä oikeen näytä olevan saatavilla niin sitä ei kai tarvi hirveesti pohdiskella.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom