Otan itse kanssa vitamiinit kunnon aamupalan jälkeen, muuten lentää laatta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Aamupalan yhteydessä tulee otettua, muuten jää helposti ottamatta.
Oli tänään mielenkiintoinen aamiainen, kun meinasi kiireen pukata. Lämmitin kaurapuuron normaalisti, mutta en kerennyt odottamaan jäähtymistä. Pistin sekaan pellavasiemenrouheen ja maitorahkan. Koristeena oli vielä nappi multivitaa. Eikä maku edes ollut mikään paha.
May sanoi:Nii-in, eli oon harrastanut monivitamiinin (Mivitotal+) ja kalaöljyn (Vitamar) "sekakäyttöä" nyt vähän aikaa, kunnes tajusin, että Vitamariinkin on lisätty A-D-E-vitamiinit, ja nehän on rasvaliukosia eli niitä voi saada liikaa ja kaupanpäälle jotai sivuvaikutuksiakin? Mietin ny et mitä tekisin noitten kanssa..pitäskö molemmat päiväannokset esim puolittaa? (kalaöljyä otan 2 tl ja monivitaa 2 rkl/vrk)
Sit tosta kalorivaihtelusta. Oon ollut ny parisen viikkoa tosi alhasilla kaloreilla (ei ehkä järkeä, mutta pakko startata dietti KUNNOLLA), mut aineenvaihdunta on nyt aika jumissa (jätin hiilarit minimiin, ainoastaa vihanneksista ja hedelmistä..eli puurot ja leivät kokonaan pois). Aineenvaihdunnan liikkeelle saamiseksi takia otan nyt ainakin aamupuuron takas ja ehkä ruisleivänkin. Oisko sellane systeemi järkevä, että tekis kalorinvaihtelut parin vkon välein ja just hiilareista? Ootteko saaneet millasia tuloksia dietillä näillä kalorivaihteluilla? Pitääkö vaihtelun olla kuinka suuri, esim +-200 kcal? Ja millasella syklityksellä? Kertokaa kaikki mahd![]()
muffy sanoi:Rasvaliukoisia vitamiineja ei kannata pidemmällä aikavälillä nauttia liikaa, niiden varastointi kehosa on tehokasta.
May sanoi:Sit tosta kalorivaihtelusta. Oon ollut ny parisen viikkoa tosi alhasilla kaloreilla (ei ehkä järkeä, mutta pakko startata dietti KUNNOLLA), mut aineenvaihdunta on nyt aika jumissa
Aleley sanoi:Pirkka magnesium 1x
Pirkka valkosipuli 1x

Gillyanne sanoi:
Paljonko näillä on hintaa?
. Veikkaisin jotain 4€/purkki. Ehkä hieman vähemmän...Aleley sanoi:Pakko myöntää, etten muista. Veikkaisin jotain 4€/purkki. Ehkä hieman vähemmän...
Gillyanne sanoi:Oho, eivätpä ole tosiaan kalliita! :o Riippuu tietenkin siitäkin, montako kpl yksi purkki sisältää, mutta taitaapa Garlimin vaihtua Pirkkaan tässäkin perheessä tästä eteenpäin! Kalaöljyissähän ei enää muita merkkejä edes harkita...

Francois sanoi:Mitä mieltä porukka on yleensä noista vitamiinien laatueroista? Esim. apteekin halvat C-vitamiinitabsit vastaan puolta kalliimmat Twinlabin jonkinlaiset timerelease tyyppiset C-tabsit... Onko järkevämpää panostaa suoraan noihin kalliimpiin laatumerkkeihin vai siihen halvimpaan?