vitamiinien ja hivenaineiden nauttimisesta

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
35
Alan pikkuhiljaa huolestumaan.. Joka kerta kun nautin vitamiinit (c ja b erikseen + opti-vites) samaan aikaan siis peräjälkeen, niin ne tulevat ylös yhtänopeasti kun ne olen nauttinut, ne eivät toisin sanoen pysy sisällä. pitäisikö alkaa ottamaan niitä eriaikoina vai mistä johtuu moinen.

Eljas

pambbers sanoi:
Alan pikkuhiljaa huolestumaan.. Joka kerta kun nautin vitamiinit (c ja b erikseen + opti-vites) samaan aikaan siis peräjälkeen, niin ne tulevat ylös yhtänopeasti kun ne olen nauttinut, ne eivät toisin sanoen pysy sisällä. pitäisikö alkaa ottamaan niitä eriaikoina vai mistä johtuu moinen.

Eljas

TOSI ERIKOISTA.... kokeile niellä ne eri aikoihin. Voi olla että sulla tulee pieniä supistuksia sinne ruokatorveen ja mahalaukkuun kun nielet ne niin nopeaa peräkkäin. Ei niissä vitamiineissa pitäisi olla mitään supistuksia aiheuttavaa, ellei sitten saatanan huono maku:D

ahhah. :DD ei mut siis tää on tullu ihan vastakkain, ei ennen oo ollu mitään ongelmaa. siis viimesenä 2 vuotena. ja syön ruuan mukana ja ilman en mä tiedä. johtuu kai noista uusista vitamiineista. hmm.

En usko että johtuu itse vitamiineista tai niiden sisällöstä vaan joku muu häikkä on kyseessä. Pysyykö muut "pillerit" jne sisällä vai onko niillä sama ongelma? Tiedän muutamia henkilöitä joilla pillerien nieleminen todella hankalaa ja niitä pitää niellä jugurtin tai jonkun muun kera että niitä kakistele aina takaisin.

siis ruokakin tulee samalla ulos jos on syönyt, tänään ei tullut kun söin vähän erissä tunnin välein. mutta siis

esim. syön kunnon aterian otan pilsut siinä ja menen hetkeksi vaikka lukemaan lehtiä, kuluu n.10 min niin tulee paha olo ja tavara tulee paineella ylös. :D en tiedä olisiko sitten tuossa pakikselta hankkimassani opti- vitesissä jotain itselleni sopimatonta.

ja olen nyt sairaana ollessani vetänyt pillerin kun pillerin ongelmitta, joten osaan niellä myös.

pambbers sanoi:
ja olen nyt sairaana ollessani vetänyt pillerin kun pillerin ongelmitta, joten osaan niellä myös.

selvennykseksi siis että vomit tapahtuu vain ja ainoastaan kun otat c/b/opti-vitesit?

pambbers sanoi:

Eljas

Itselläni aivan sama homma noiden Opti-vitessien kanssa, joku niissä kääntää mun herkän vatsan ympäri, etenkin jos ei ruokailun yhteydessä ota.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hahha, eli siis pakista vastaan!! :D :D ei ole ongelmaa muiden lääkkeiden kanssa ollut. :) mut kai tähän jotain keksii. kiitos kaikille!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom