VitaLIFE ThermogenicBooster - annostusohjeet...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja naksu
  • Aloitettu Aloitettu
Olettekos muuten huomanneet mielenkiintoisen jutun tuossa tuotteessa. Eli suomenkielinen annosteluohje sanoo, että "3kapselia veden kera aterioiden välissä. Iltakäyttö voi aiheuttaa unettomuutta". Brittiläisten ohje taas sanoo "Take 1 capsule daily with a meal".

Muuten tuotehan sisältää seuraavia ainesosia (suoraan purkista):

Ma Huang (ephedrine 6%) ....................500mg
Guarana (caffeine 22%) ............................83mg
Niasiini ....................................................................24mg

Mikäköhän sitten onkin se oikea annostus? Tuli eilen otettua se yksi kapseli ja siihen kyytipojaksi 2 kofutablettia ja ainakin hikoilin kuntopyörän selässä huomattavasti enemmän kuin normaalisti. Pelkkää kofua kun olen ottanut, niin sellainen 200-300mg on tuntunut sopivalta, joten pitäisköhän tuota vetää tuollaiset 2 kapselia + 2 kofua päälle? Tarkoituksena olisi päästä eroon noin 1-1,5kg:sta rasvaa ja aikaa sille olisi tuollaiset 3 vkoa. Rasvat ovat jo sen verran alhaalla, että ajattelin kokeilla tätä. Pointtina olisi siis vähän tiputtaa painoa ja sillä saada buustia juoksutuloksiin (ja saada alimmat vatsapalat erottumaan terävämmin ;)).

Niin ja joku voi sitten haluta tän roinapuolelle, koska tässä tuotteessa on ma huangia, mutta mun mielipide on, että mikään mitä saa luontaistuotekaupasta ei ole roinaa. Roinaa on se mitä haetaan apteekista tai sourcelta ja itse olen natu. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
naksu sanoi:
Olettekos muuten huomanneet mielenkiintoisen jutun tuossa tuotteessa. Eli suomenkielinen annosteluohje sanoo, että "3kapselia veden kera aterioiden välissä. Iltakäyttö voi aiheuttaa unettomuutta". Brittiläisten ohje taas sanoo "Take 1 capsule daily with a meal".

Muuten tuotehan sisältää seuraavia ainesosia (suoraan purkista):

Ma Huang (ephedrine 6%) ....................500mg
Guarana (caffeine 22%) ............................83mg
Niasiini ....................................................................24mg

:)

Mä taas huomasin että samanniminen tuote sisältää aikalailla eri määrät:
1 kapseli sisältää:
Ma Huang: 504,7mg
Niacin: 24,2mg
Guar Gum: 133,0mg
Caffeine: 18,2mg

Ja annostelu ohje että 1kapseli 3krt pvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom