Mun mielestä toi koulun sali toimi erittäin hyvin kisapaikkana. Yleisö näki hyvin ja kilpailijoille oli järjestetty hyvät tilat. :thumbs:
Overall voittajalla ihan jäätävät massat ja kireys. Jaloissa, selässä ja rinnassa sellainen paksuus ja erottuvuus, että oksat pois. Suomalaisista tänä vuonna vastaavassa kireydessä olen nähnyt ainoastaan Raatikaisen. Jos en väärin muista niin tämä overall voittaja on entinen IFFB pro ja ikää on 50v. Kaverin keskivartalo oli kieltämättä todella paksu, mutta tuo kireys ja massan määrä kompensoi tilannetta sen verran, että oli suvereeni voittaja eilen.
Noista baltianmaista tuli muutamia todella isoja kavereita, jotka aavistuksen kireämmässä kunnossa olisivat näyttäneet jäätävän kovilta. Varsin tuon overall kolmosen olkapäät ja kädet olivat aivan tajuttoman kokoiset niin pitkälle miehelle. Olkapäät olivat kuin ladon ovet ja käsissä kulki kauttaaltaan mun keskisormen paksuista letkua. Empä ole vastaavia letkuja ennen kyllä nähnyt kenelläkään käsissä.
Overall lopussa oli kyllä kisojen parasta antia ja erittäin viihdyttävää katseltavaa
Jos jollain on kuvia tuolta, niin laittakaa ihmeessä linkkiä.
Jos jotain kehittämisen kohdetta pitää järjestäjille antaa, niin :
Ensi kerralla DJ voisi olla paremmin ajan tasalla, missä vaiheessa vaparimusiikki laitetaan soimaan.
Lisäksi DJ voisi soittaa niitä vaparimusiikkeja lujemmalla. Ja soittaa muutenkin musiikkia taukojen aikana.
Lisäksi yksi toimitsija lavan takana lisää ei olisi ollut pahitteeksi. Tämä toimitsija olisi voinut infota kilpailijoita paremmin missä vaiheessa pitää olla menossa lavalle, niin ei tarvitse sitten kuulutella kilpailijoita lavalle ja odottaa jotain kilpailijaa lavalle, kun muut jo ovat rivissä.... Varsinkin noita baltian maiden kilpailijoita olisi voinut ohjeistaa vielä tarkemmin, koska heidän Lontoon kielen taito ei ollut paras mahdollinen, joten varmasti senkin vuoksi tuli pieniä sekannnuksia.
Noi on kuitenkin sellaisia pikku juttuja, jotka on helppo korjata ja homma toimii jatkossa paremmin :thumbs: