Vista XP:ksi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jeke
  • Aloitettu Aloitettu
mistähän tuommoset asetukset löytää? tuo biosi on perseestä kun ei pysty poistamaan niitä muita vaihtoehtoja,

pystyy vaan liikuttamaan ylös ja alas. huomenaamulla lähtöö äkänen soitto hp:lle (=

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mistähän tuommoset asetukset löytää

Ei pysty sanomaan kun ei tiedä, mikä BIOS on kyseessä. Kaikki on kuitenkin sen verran erilaisia. Mutta käy se läpi. Ei siellä välttämättä tätä arvaamaani (!) asetusta edes ole, mutta joku security-osio voisi olla hyvä veikkaus, jos siellä sellainen vaan on.

Tutki ja tongi, mutta älä muuta mitään, mistä et ole varma. Tai ainakin tee vain yksi muutos kerrallaan, että muistat mikä pitää muuttaa takaisin kun kone menee tilttiin : )

Kiirus !

nyt sain xp:n asentumaan mutta en viitti kauheasti säätää omin päin..
se kysyy että: "Alusta osio käyttämään NTFS-tiedostojärjestelmää (pika)"
"Alusta osio käyttämään NTFS-tiedostojärjestelmää"
"Säilytä nykyinen tiedostojärjestelmä"

Minkä noista kolmesta valitten? luulisin että se pitää alustaa koko paska? eli c: osio

edit: ok. kitos

Kiirus !

nyt sain xp:n asentumaan mutta en viitti kauheasti säätää omin päin..
se kysyy että: "Alusta osio käyttämään NTFS-tiedostojärjestelmää (pika)"
"Alusta osio käyttämään NTFS-tiedostojärjestelmää"
"Säilytä nykyinen tiedostojärjestelmä"

Minkä noista kolmesta valitten? luulisin että se pitää alustaa koko paska? eli c: osio

pitääkö mun siis luoda uus osio ja sinne asentaa tämä XP ??

Vedät vaikka pika-alustuksella sen matalaksi. Näin olen itse tehnyt.

en löydä mistään näytönohjaimen(integroitu)/äänikortin ajureita tähän kannettavaan. malli on hp dv6505eo.

vistalle sopivia ajureita on kyllä mutta ei XP:lle sopivia. http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareList?os=228&lc=fi&cc=fi&dlc=fi&product=3545163&lang=fi

mistähän mun ny pitäis ne löytää. onkohan se hp:n tukinumero kallis, pitää vissiin taas ahdistella niitä. :)

Tuosta: :)

http://drivers.softpedia.com/get/GRAPHICS-BOARD/NVIDIA/NVIDIA-32bit-ForceWare-GeForce-Go-15655.shtml

Onko Googlen käyttö liian vaikeaa?

luuletko että en oo googlettanu ????? oon useaa eri ajuria jo koittanut, mutta eivät ole toimineet tässä hp dv6505eo -kannettavassa.

linuxmies vois ettiä ne tähän malliin sopivat ajurit. ite oon sen verran tumpelo etten löyä (=

luuletko että en oo googlettanu ????? oon useaa eri ajuria jo koittanut, mutta eivät ole toimineet tässä hp dv6505eo -kannettavassa.

linuxmies vois ettiä ne tähän malliin sopivat ajurit. ite oon sen verran tumpelo etten löyä (=

HTH laittamasta googlen hakutuloksesta eka linkki. Eikö muka toimi?

ei toimi, hetken aikaa lukee että "Sovellusta alustetaan" ja sitten herjaa että "Laitetta ei löydy tälle ohjaimelle"

ei toimi, hetken aikaa lukee että "Sovellusta alustetaan" ja sitten herjaa että "Laitetta ei löydy tälle ohjaimelle"

Kokeilepa avata tuo ajuripaketti vaikka Winzipillä, pura se johonkin ja asenna ajurit manuaalisesti. Toimii ainakin Dell:n ajuripaketeille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom