Virus MSN:ssä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nCh
  • Aloitettu Aloitettu
www.kaspersky.com on aika yleisesti tärpillään noista viruksista ja niiden poistosoftista. En viitsi lähteä kännyn perässä olevalla läppärillä etsimään, mutta sieltä etsisin ensimmäiseksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
windows on paska ja microsoft joku saatanan lähettiläs :D

Juuri näin. Mitäs käytätte noita viallisia vakoilu/haittaohjelmia kun toimiviakin löytyy. :D

Täältä löytyy jotain infoa ja ohjeita poistamiseen.

On kyllä pakko kuitata että miksi ihmeessä tuollaisia menee vastaanottamaan? Luulisi nyt järjen sanovan vähän vastaan...

Ei ihme jos porukka valittaa täällä windowsin tietoturvattomuudesta ym. jos oma interwebin käyttö on tuota luokkaa.

Itselläni on ainakin niin vitun dorka kaveri, että lähetti linkin mulle vaikka ei ollut itse sitä edes avannut :). Saisi niskat katkoa.

Itselläni on ainakin niin vitun dorka kaveri, että lähetti linkin mulle vaikka ei ollut itse sitä edes avannut :). Saisi niskat katkoa.

Mulla sitä ei yritetty lähettää linkkinä vaan ihan .zip-tiedostona.

Vähän pisti epäilyttään kun 4 tyyppiä sanoo yhtäaikaa "Please, look at me and my volleyball team working our asses off" ja kukaan näistä neljästä ei pelaa lentistä.

En vaan voi käsittää, miksi kukaan menee hyväksymään tollaisia.

melkein kaikissa noissahan on nykyään sama kone (kaspersky).....

www.kaspersky.com on aika yleisesti tärpillään noista viruksista ja niiden poistosoftista. En viitsi lähteä kännyn perässä olevalla läppärillä etsimään, mutta sieltä etsisin ensimmäiseksi.

Mulla Kasperskyn online skannaus löyti useita uhkia. Uskaltaako noita manuaalisesti poistaa?

Latasin Kasperskyn sivuilta trial version, ja se löysi vian. Nyt olen poistanut ja toimii taas. Tai aika näyttää, mutta mielestäni se kyllä löysi viruksen.

Latasin Kasperskyn sivuilta trial version, ja se löysi vian. Nyt olen poistanut ja toimii taas. Tai aika näyttää, mutta mielestäni se kyllä löysi viruksen.

Ainahan saa korjata, mutta käsittääkseni tuo Kaspersky on voittanut testin jos toisenkin noissa virusohjelmien testauksissa. Nopein vasteaika, parasta turvaa jne...

Itselläni on Avast!, kun se on ilmainen :D

Minullekki tuo paska tuli koneelle. Ilmeisesti "kaveri" teki tempun vittuuksissaan ku sano mesessä sen linkin ja perään "Kahtoppa tota"
kysyin vielä että pitääkö tässä tallentaa jotain ja vastaus kuului "joo, pitää varmaanki"
Minä tohelo menin sitten luottamaan ja tässä sitä ollaan. :jahas:

Mutta mutta, oon poistanu WINDOWS kansiosta niitä "Image"
"Photo" "Album" zip tiedostoja ja Live Messengerin,
mutta vieläkin f-secure valittaa että 1 virus ja 27 epäilyttävää kohdetta.
Virus ja epäilyttävät kohteet näyttävät kaikki olevan
System32 kansiossa
sellaisessa pakatussa tiedostossa kun Wuredist.cab
Eli mitä tuolle wuredist.cabille pitää tehdä? Poistaa? Uudelleennimetä vai mitä helvettiä?

Toivottavasti tuosta nyt saa jotain selkoa. :rolleyes:

Mesetän tässä sohvalla kylmä saunakalja kädessä. Ei huolen häivää, kone rullaa kuin unelma ja akku lämmittää kivasti eturauhasta.

Mesetän tässä sohvalla kylmä saunakalja kädessä. Ei huolen häivää, kone rullaa kuin unelma ja akku lämmittää kivasti eturauhasta.

susta tulee steriili pian jos annat liikaa lämmittää nyssäköitä. tuliko muuten oikeaan threadiin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom