www.kaspersky.com on aika yleisesti tärpillään noista viruksista ja niiden poistosoftista. En viitsi lähteä kännyn perässä olevalla läppärillä etsimään, mutta sieltä etsisin ensimmäiseksi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
windows on paska ja microsoft joku saatanan lähettiläs :D
On kyllä pakko kuitata että miksi ihmeessä tuollaisia menee vastaanottamaan? Luulisi nyt järjen sanovan vähän vastaan...
Ei ihme jos porukka valittaa täällä windowsin tietoturvattomuudesta ym. jos oma interwebin käyttö on tuota luokkaa.
Itselläni on ainakin niin vitun dorka kaveri, että lähetti linkin mulle vaikka ei ollut itse sitä edes avannut . Saisi niskat katkoa.
No ei tuo vielä mitään, mutta jengi vielä käyttää f-secureakin.En vaan voi käsittää, miksi kukaan menee hyväksymään tollaisia.
No ei tuo vielä mitään, mutta jengi vielä käyttää f-secureakin.
Mitä vikaa F-securessa?
Nimim. 5v ei yhtään virusta
Client-security pelittää kuin Devils Rejected maanantai iltana..
Mitä vikaa F-securessa?
Nimim. 5v ei yhtään virusta
www.kaspersky.com on aika yleisesti tärpillään noista viruksista ja niiden poistosoftista. En viitsi lähteä kännyn perässä olevalla läppärillä etsimään, mutta sieltä etsisin ensimmäiseksi.
Latasin Kasperskyn sivuilta trial version, ja se löysi vian. Nyt olen poistanut ja toimii taas. Tai aika näyttää, mutta mielestäni se kyllä löysi viruksen.
Mesetän tässä sohvalla kylmä saunakalja kädessä. Ei huolen häivää, kone rullaa kuin unelma ja akku lämmittää kivasti eturauhasta.