Viruksia tai sitten ei.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Naene
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
41
Koneen oma Windowsin tietoturvakeskus sanoo ettei virusten torjuntaa löydy.

Welhon kanssa tullut tietoturva (F-secure) sanoo virus ja vakoilusuojauksen olevan normaalitasolla. Tein täydellisen koneen tarkistuksen, ja ylläripylläri pari virusta ja vakoiluohjelmaa löytyi jotka eristettiin.

Koneessa on kuitenkin edelleen jotain hämärää - desktopin kuvakkeet ja tiedostonimet eivät ole "kuvina" vaan jonain tekstinä, ääkkösiä kone ei enää tunnista, sekä volyyminappi on kadonnut! Tylsä on kone ilman ääntä.

Kai tämä johtuu siitä, että Welhon nettiyhteys pätkii aina kun huvittaa? Samalla virusturva ei päivity, tms. Voinko soittaa Welholle (JOS edes pääsen jonoon), ja kysyä kukas läppärini korjauksen korvaa, vai onko tämä mun maksettava?

Vai onko jokin helppo tapa saada volyyminamikan takaisin, sekä jopa saada volan takaisin päälle. Ilman että pitää maksella korjaajille jotka on mielestäni aina liian kovia vittuilemaan elleivät ole suht nuoria.

Welholle palautteen lähettäminen lienee täysin yhdentekevää, kai niillä sitä riittää muutenkin.

Myös mirc-tiedosto oli "virus" viime kerralla, joten en ole sitä voinut käyttää enää aiemman episodin jälkeen. Tiedosto lienee eristetty ja uuden asentaminen mahdotonta. No, tämä nyt ei ole tärkeätä. Kunhan se hemmetin volyyminappi löytää tiensä tuohon alapalkille.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tarkoitatko volyyminapin katoamisella, sen kellon vieressä olevan kovaäänisen katoamista?

Jos tarkoitat, niin mulle on käynyt sama juttu, mutta en nyt tähän hätään muista miten sen sai fixattua. Joku kikka siihen oli tai sitten tartti Windows asentaa uudelleen :( Koitan ottaa selvää.

Just se puuttuu, muillekin siis käynyt vastaava. Joo kiitos, jos muistat miten sait sen takaisin! Paljon olisi kuunneltavaa :)

Juu muistaakseni ihan yhtäkkiä yhtenä päivänä ei enää sitä siellä ollutkaan, yksi kaveri vissiin muistais, taisi sen viimeksikin kertoa, mutta se ei ole nyt koneella, mutta palailen asiaan kunhan kyselen :)

Taisit jo saadakin vastauksen tuohon volyymiongelmaan, eli en selvittele sitä enää :) Ei tainnut olla tuo se tapa, jolla itse sain toimimaan, mutta hyvä jos tuo toimii =)

En kyllä vieläkään muista, että asensinko sitten lopulta Windowsin uusiksi vai oliko tuohon ongelmaan jokin muukin ratkaisu :)

Taisit jo saadakin vastauksen tuohon volyymiongelmaan, eli en selvittele sitä enää :) Ei tainnut olla tuo se tapa, jolla itse sain toimimaan, mutta hyvä jos tuo toimii =)

En kyllä vieläkään muista, että asensinko sitten lopulta Windowsin uusiksi vai oliko tuohon ongelmaan jokin muukin ratkaisu :)

Hei, sain kyllä vastauksen! Itse CD-levy on varmaan toisaalla, joten toivottavasti kikka toimii jahka saan sen käsiini. Kiitos kuitenkin! :)

Hei, sain kyllä vastauksen! Itse CD-levy on varmaan toisaalla, joten toivottavasti kikka toimii jahka saan sen käsiini. Kiitos kuitenkin! :)
Eipäs mitään :)

http://www.relaxingsoftware.com/updatedfiles.htm
Tuolta näyttäisi saavan ladattua tuon ohjelman. Klikkaa sitä Sndvol32.exe -linkkiä hiiren oikealla napilla ja valitse: Tallenna kohde levylle ja saat sen ladattua. Vasen hiiren klikkaus vie jollekin etusivulle.

Meillä myös welho-liittymä ja se pätki tossa vuosi sitten.Ostin sitten uudemman modeemin ja kappas nyt toimii hienosti.Elikkä miten vanha tuo sinun modeemisi on?Tai ota modeemi mukaasi,kun menet welho-myymälään.Ne katsovat siellä toimiiko se oikein.

Meillä myös welho-liittymä ja se pätki tossa vuosi sitten.Ostin sitten uudemman modeemin ja kappas nyt toimii hienosti.Elikkä miten vanha tuo sinun modeemisi on?Tai ota modeemi mukaasi,kun menet welho-myymälään.Ne katsovat siellä toimiiko se oikein.

Tää on paha. Muistan kun joskus soitin Welholle kysyäkseni miksi netti pätkii koko hemmetin ajan, kysyivät modeemista. En muista sainko silloin selville mikä on modeemi mutta nyt en ainakaan muista mikä se voisi olla. Ennen kun oli pöytäkone päättelin modeemin olevan se osa, jossa ei ole näyttöä. Nyt kun on läppäri niin... onko mulla edes modeemia :lol2: En tiedä. Jos on, voin sen viedäkin johki myymälään sörkittäväksi.

Tää on paha. Muistan kun joskus soitin Welholle kysyäkseni miksi netti pätkii koko hemmetin ajan, kysyivät modeemista. En muista sainko silloin selville mikä on modeemi mutta nyt en ainakaan muista mikä se voisi olla. Ennen kun oli pöytäkone päättelin modeemin olevan se osa, jossa ei ole näyttöä. Nyt kun on läppäri niin... onko mulla edes modeemia :lol2: En tiedä. Jos on, voin sen viedäkin johki myymälään sörkittäväksi.

Se on se boksi mistä tulee se piuha sun koneeseen joka yhistää sun konees interweebbiin.

Tai vaihtoehtosesti jos on langaton yhteys käytössä, ni se modeemi on edelleen se boksi minkä kautta pääset niiq tänne nettimaailmaan, siinä ei vaan oo sitä piuhaa siinä välissä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom