Virtual bodybuilding game!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roit
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No mul on joka perjantai virtuaali-saba, jollen oo juomas virtuaali-pussikaljaa. Ne jalat saa siinä ihan tarpeeks treenii.

Justiina, no tottakai tottakai. Pistä sää se kutsu systeemi.

Huomasin tuossa, että itsensä voi kutsua omaksi trainer partneriksi, eli skitsoilen nyt salilla mun toisen persoonan kanssa :D

Yritin tuossa pari päivää sitten hankkia treenikamun ja laitoin inviteä, ku vastausta ei kuulunu laitoin cancel invite mutta eihän se prkl toimi, en pääse lähettämään uutta kutsua. :( Taitaa olla bugi, toivottavasti korjaavat...

Vasta kolme päivää oon pelaillu mutta "KuntaKinte" kasvanut on ku pien sika. Ehkä vielä viisi virtual viikkoa bulkkausta ja kevyttä roinausta sitten diettamaan 5-8 viikoks ja ekoihin kisoihin. :hyper:

Zone-sarja -42%
Kunta Kinte sanoi:
Vasta kolme päivää oon pelaillu mutta "KuntaKinte" kasvanut on ku pien sika. Ehkä vielä viisi virtual viikkoa bulkkausta ja kevyttä roinausta sitten diettamaan 5-8 viikoks ja ekoihin kisoihin. :hyper:

Jeah, mulla on 22-vuotias seniori joka vetää roinaa ja kasvuhormooneja, eiköhän tästä jo pian kisoihin!

:david: :D

Name: Juoppo
Status: Amateur
Current Rating: Top 10%
Available Virtual Points: 6
Pending Referred V Points: 0 (0VP's earned so far [Max 50])
Region: Mainland Europe
Size: Average (40-45%)
Balance: Perfect (95-100%)
Arms: Small (25-30%)
Legs: Small (25-30%)
Chest: Small (25-30%)
Delts: Small (25-30%)
Back: Small (25-30%)
Cuts: Cut (60-65%)
Injury Risk: You are feeling creaky, consider easing up (60-65%)
Posing Ability: You can impress with your posing (60-65%)

Jee!!! Voitin 1st timerssien alue mestaruuden, Mr.Spain kisoissa... Alle 60:sissä tulinkin sitten kahdeksanneksi. Nyt pistetään äijä lepäämään, jonka jälkeen alkaa armoton nationalsseihin valmistautuminen plus roinien diilaaminen.

MrMikey sanoi:
Jee!!! Voitin 1st timerssien alue mestaruuden, Mr.Spain kisoissa... Alle 60:sissä tulinkin sitten kahdeksanneksi. Nyt pistetään äijä lepäämään, jonka jälkeen alkaa armoton nationalsseihin valmistautuminen plus roinien diilaaminen.

Onnittelut!

Itse mokasin vähän noissa kisoissa. Olin ilmottautunut alle 18-v sarjaan ja alle 60 -sarjaan, mutta menin söhläämään painamalla "entered" -nappia viimeisenä päivänä, jonka seurauksena bodarini ei enään päässyt alle 18-v sarjaan, koska ilmoittautuminen oli liian myöhäistä. Olin kuudes alle 60-sarjassa.

Oma hahmoni on varmasti niitä harvoja, jotka eivät roinaa pelissäkään. Sitä paitsi, meikästä tulee vielä uusi Vince.

Cuts: Sliced (85-90%)
Posing Ability: Vince Taylor must have taught you - awesome! (85-90%) :D

Tossa pelissä mättää pisteiden saaminen lievästi. Parissa päivässä tullut pisteitä lisää noin 100. Eivät ole tulleet kilpailuista. Eilen tuli kuin tyhjästä 56 pojoo lisää...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Name: Cornix
Available Virtual Points: 37
Region: Mainland Europe ( Change Region )
Size: Small (30-35%)
Balance: You could have been carved out of stone! (85-90%)
Arms: Got some size (40-45%)
Legs: Got some size (40-45%)
Chest: Not great (30-35%)
Delts: Average (35-40%)
Back: Not great (30-35%)
Cuts: Deep cuts (70-75%)
Injury Risk: Be careful, injury risk is high! (75-80%)
Posing Ability: People look forward to your posing routine (75-80%)

Joo tossa on mun äijän statseja.. On se vaan hauska peli ...

Meitsi delas.. :itku:

Ammuttiin ja hakattiin ja piestiin kuoliaaksi diilereiden yhteenotossa :thumbs:

Tein uuden ukon enkä ihan tajua millä kaavalla tuo sijoitus lasketaan.. Miten helvetissä tuollainen ukko voi olla top 5% !?!?!

Name: Koiruli
Current Rating: Top 5%!
Available Virtual Points: 2
Size: Anorexic (0-5%)
Arms: Pea-sized (0-5%)
Legs: Pea-sized (0-5%)
Chest: Pea-sized (0-5%)
Delts: Pea-sized (0-5%)
Back: Pea-sized (0-5%)
Cuts: Fat (25-30%)
Injury Risk: Some risk (45-50%)
Posing Ability: You are a terrible poser (25-30%)

Mulla oli koko viimeviikonlopun netti jumissa ja viimeks löin Virtuaali bodarilleni kovan reenikierron, no tätähän vissiin jatkui sit kolme viikkoa putkeen virtuaalisesti, ja Injury Risk pompsahti mukavasti 30 prosentista 90 prosenttiin :hyper:

Piti ihan tätä varten tänne rekisteröityä. Pelissä tosiaan virtual pojot lentelee miten sattuu, mutta hälläkö väliä kuhan pääsee lääkekaapille jokapäivä. Mr.spainin first timerseistä tuli heti kutsu nationalseihin, mutta oma äijjä on varsin katkera tuloksesta (Hirviö kyykytti Mr Mikeytä ja sitä toista jantteria jotka u60 sarjassa). Voitto ois ollu oikeutettu, ja niin Hormoni Hirvio yrittikin tappaa ittensä dnp:llä seuraavana päivänä mutta eihän se muutakun laihdu vaan.
Nyt masennus on voitettu ja tähtäin Mr.Holland skaban jälkeen nationalseissa. Piikkiä ja nappia otetaan siihen asti vähintään vahvasti! Alumiinille propsit hyvistä reeneistä :D

Mullekin ekan kisan jälkeen eka sija first timereissa. En vain tajua että pari viikkoa pitänyt treeni taukoa ja silti loukkaantumisriski pompsahtanut 60%-90%. :jahas:

miten toi tauko menee? siis onko se sillon tauolla jos ei valitse mitään sieltä, vai sitten kun valitsee "rest" ?

Mun käsittääkseni pitäs olla molemmissa tapauksissa. Ellei sitten joku kyseisessä pelissä niin harvinainen bugi puutu asiaan...

Name: spedex
Available Virtual Points: 6
Pending Referred V Points: (VP's earned so far [Max 50])
Size: Average (40-45%)
Arms: Average (35-40%)
Legs: Average (35-40%)
Chest: Average (35-40%)
Delts: Average (35-40%)
Back: Average (35-40%)
Cuts: Obese (5-10%)
Injury Risk: Slight risk (35-40%)
Posing Ability: People look forward to your posing routine (70-75%)

Kehitystä ei voi pysäyttää

Antoi mulle kaksi viikkoa totaalilepoa kun olin kuulemma loukkaantunut tehdessäni maastavetoa. Ihan hauskaa sinänsä, meneillään kun oli lepoviikko.

Mitänkäs te oikeen reenaatte että se Injury Risk pysyy matallalla? Mul ei ollut viiime päivinä yhtään reeniä, mut se injury risk kasvo koko ajan.

Muuten hyvä peli mut nää bugit käy pikku hiljaa suututtamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom