Virtual bodybuilding game!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roit
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Ekat kisat ois ollu tänää ja bodari menee kuolemaan (ammattina diileri) :itku:
Olin vielä top 5%. Kuinka monella on ammattina joku muu kuin diileri?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Riiccia sanoi:
Ekat kisat ois ollu tänää ja bodari menee kuolemaan (ammattina diileri) :itku:
Olin vielä top 5%. Kuinka monella on ammattina joku muu kuin diileri?

Miä oon yksityisyrittäjä. En viittis ihan heti ruveta kuolemaan:)

Toimistotyötä tekee mun poitsu (lapsityövoimaa). Se on natu, niin ei tarvi palljon pointseja. Eka kisa oli ja voitto tuli.

kata sanoi:
Toimistotyötä tekee mun poitsu (lapsityövoimaa). Se on natu, niin ei tarvi palljon pointseja. Eka kisa oli ja voitto tuli.

Oot listan ykkösenä ja natu?! :anssi:

Oon pumpannu äijäni täyteen roinaa, mutta se on silti jossain kymmenennellä sijalla.

Mäkin tein ukon on kyllä aika mahtava

Name: Zorp
Status: Amateur
Current Rating:
Available Virtual Points: 0
Pending Referred V Points: (VP's earned so far [Max 50])
Region: Mainland Europe
Size: Anorexic (0-5%)
Arms: Pea-sized (0-5%)
Legs: Pea-sized (0-5%)
Chest: Pea-sized (0-5%)
Delts: Pea-sized (0-5%)
Back: Pea-sized (0-5%)
Cuts: Fat (25-30%)
Injury Risk: Risk Free - You are made of steel! (0-5%)
Posing Ability: You've decided that posing like a girl is in (45-50%) :lol2:

Voiko toi peli olla niin kehittynyt, että siinä ei 17-vuotiaana tarvitse vielä roinata?:D
ihan tylsää. noh, äijä kasvaa dietilläkin yhtä kovaa kuin bulkilla niin mikäs siinä:)

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Nostellaas tämä ylös. Tässä oma kynikseni, dietillä ollaan, onneksi keksin systeemin jonka avulla, injury risk laskee, posing nousee, tiukkuus nousee ja lihakset kasvaa samaan aikaan (tämä vaatiikin paljon keksimistä) ja rahaa ei mene paljoa mitään. Kasvattavilla roinilla ei tee mitään, varsinkaan isompina annoksina ja light treenillä kasvaa hyvin :)

Name: ZeiZei
Status: Amateur - Mr Kabul
Current Rating: Top 5%!
Available Virtual Points: 120
Pending Referred V Points: 0 (1VP's earned so far [Max 50])
Region: Asia ( Change Region )
Size: Beefcake (55-60%)
Arms: Massive (80-85%)
Legs: Massive (80-85%)
Chest: Massive (80-85%)
Delts: Massive (80-85%)
Back: Massive (80-85%)
Cuts: Cut (60-65%)
Injury Risk: Low risk (20-25%)
Posing Ability: People look forward to your posing routine (75-80%)

Ukko täytti just 17 joten toivotaan, että size voisi nyt nousta ainakin 60-65, (lihasryhmät nousevatkin varmaan pian 85-90). Tavoitteena, lihasryhmät 85-90, size 60-65 (ehkä jopa 65-70 jos mahdollista), Cuts 75-80 ja posing 85-90 :kippis1:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
ZeiZei sanoi:
Nostellaas tämä ylös. Tässä oma kynikseni, dietillä ollaan, onneksi keksin systeemin jonka avulla, injury risk laskee, posing nousee, tiukkuus nousee ja lihakset kasvaa samaan aikaan (tämä vaatiikin paljon keksimistä) ja rahaa ei mene paljoa mitään. Kasvattavilla roinilla ei tee mitään, varsinkaan isompina annoksina ja light treenillä kasvaa hyvin
Hyvin on sun äijä turvonnut. Oletko pitänyt sitä kokonaan ilman horkkuja, vai ainoastaan ilman kasvua ja insua?

Tähän mennessä oma ukko on kasvanut natuna ihan eri tahtia kuin ennen katkoa. Tosin pari päivää sitten etusivulla olleiden uutisten perusteella kasvaminen olisi jatkossa vaikeampaa...

Juoppo sanoi:
Hyvin on sun äijä turvonnut. Oletko pitänyt sitä kokonaan ilman horkkuja, vai ainoastaan ilman kasvua ja insua?

Tähän mennessä oma ukko on kasvanut natuna ihan eri tahtia kuin ennen katkoa. Tosin pari päivää sitten etusivulla olleiden uutisten perusteella kasvaminen olisi jatkossa vaikeampaa...

Nyt oon tehny silleen, että oon ottanu kaikki tiukentavat aina, koska kasvu ja insu nostaa loukkaantumisriskiä heti, niiin otan niitä aina pari kolme kertaa kun (tällöin bulkkaan muutenkin hieman) loukkaantumisriski on laskenut riittävän alas, sitten taas ilman niitä ja loukkaantumisriski laskee.

Name: Lee_Priest
Status: Amateur - Mr Berlin
Current Rating: Top 5%!
Available Virtual Points: 12
Pending Referred V Points: (VP's earned so far [Max 50])
Size: Packing some muscle (60-65%)
Delts: Huge (75-80%)
Cuts: Lean (50-55%)
Injury Risk: Very low risk (15-20%)
Posing Ability: People look forward to your posing routine (75-80%)

Kaveri on ihan naturaali :) Tuskin noista roinista mitää apua on

Äijä on mun training partneri:thumbs:

ame: Sukulaku
Status: Amateur - Mr Italy
Current Rating: Top 20%
Reputation: You have an excellent reputation and are well known in your region
Available Virtual Points: 16
Pending Referred V Points: 0 (3VP's earned so far [Max 50])
Size: Average (45-50%)
Arms: Very big (65-70%)
Legs: Very big (65-70%)
Chest:Very big (65-70%)
Delts: Very big (65-70%)
Back: Very big (65-70%)
Cuts: Cut (65-70%)
Injury Risk: Very low risk (10-15%)
Posing Ability: You are an average poser (55-60%)

Mun äijä on kummast pienentyny täsä muutaman pelikuukauden aikana.

Sukulaku sitä mäki oon kattellu että se o vaa pienentyny se sun kaveri :( täs vähän päivityksiä

Size: Packing some muscle (60-65%)
Delts: Massive (80-85%)
Cuts: Lean (50-55%)
Injury Risk: Very low risk (10-15%)
Posing Ability: You can shake that ass! (80-85%)

Kenelläkään mitään vinkkejä, miten olette saaneet Sizen nousuun? Joku tietty roina, anaboliset kenties? pitäiskö käyttää junk bulkeria (toivottavasti ei:))? Vai pitääkö vaan kärsivällisesti odottaa? mun bodarilla size on tällä hetkellä akilleen kantapää.

Jeps jeps, eli nyt on sitten RoMuLuukin saanut oman VBB:n samaisella nickillä. Kisoihin nyt ei olisi varmaan ihan heti tarvetta ruveta ryntäilemään, mutta semmoinen kysymys kuitenkin heräsi, että jos kilpailu X, pidetään esim. viikolla 35, niin onko dieetin ja muun valmistelun viimesilaus tehtävä viikolla 34, vai vaikuttavatko vielä viikolla 35 tehdyt muutokset kilpailijasi kilpailukuntoon? Itse sanoisin siis että vaikuttavat, mutta haluaisin nyt kuitenkin varmistaa, että jos ei vaikutakkaan niin ei tule tuhlattua kalliita VP:itä ihan turhaan kaikenmaailman kisähärveleihin enää viikolla 35. :rolleyes: Ja btw mielenkiintoselta ja addiktoivalta peliltä vaikuttaa!

Tuli nyt vielä toinen kysymys mieleen, kun peliin juuri päivittyi 22 viikko. Eli kun kirjauduin sisään, pystyin jälleen valitsemaan uudelleen treenini, lisäravinteeni jne. Mutta en ollut saanut VP:itä työstäni, eikä tuo menneen viikon kuvauskaan ollut päivittynyt, samoin mikään statseistani ei ollut päivittynyt. Eli päivittyykö peli useinkin tällätavalla "puolittain"? Niin ja onko mahdollista, että se "toinenkin puoli" pelistä vielä päivittymään, vai jääkö viikottaiset VP:ni saamatta?

RoMuLuu sanoi:
Tuli nyt vielä toinen kysymys mieleen, kun peliin juuri päivittyi 22 viikko. Eli kun kirjauduin sisään, pystyin jälleen valitsemaan uudelleen treenini, lisäravinteeni jne. Mutta en ollut saanut VP:itä työstäni, eikä tuo menneen viikon kuvauskaan ollut päivittynyt, samoin mikään statseistani ei ollut päivittynyt. Eli päivittyykö peli useinkin tällätavalla "puolittain"? Niin ja onko mahdollista, että se "toinenkin puoli" pelistä vielä päivittymään, vai jääkö viikottaiset VP:ni saamatta?

Mulle kävi tänään sama juttu. Joku pelin lukuisista bugeista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom