Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riiccia sanoi:Ekat kisat ois ollu tänää ja bodari menee kuolemaan (ammattina diileri) :itku:
Olin vielä top 5%. Kuinka monella on ammattina joku muu kuin diileri?
kata sanoi:Toimistotyötä tekee mun poitsu (lapsityövoimaa). Se on natu, niin ei tarvi palljon pointseja. Eka kisa oli ja voitto tuli.
Sukulaku sanoi:Oot listan ykkösenä ja natu?!
Oon pumpannu äijäni täyteen roinaa, mutta se on silti jossain kymmenennellä sijalla.
Hyvin on sun äijä turvonnut. Oletko pitänyt sitä kokonaan ilman horkkuja, vai ainoastaan ilman kasvua ja insua?ZeiZei sanoi:Nostellaas tämä ylös. Tässä oma kynikseni, dietillä ollaan, onneksi keksin systeemin jonka avulla, injury risk laskee, posing nousee, tiukkuus nousee ja lihakset kasvaa samaan aikaan (tämä vaatiikin paljon keksimistä) ja rahaa ei mene paljoa mitään. Kasvattavilla roinilla ei tee mitään, varsinkaan isompina annoksina ja light treenillä kasvaa hyvin
Juoppo sanoi:Hyvin on sun äijä turvonnut. Oletko pitänyt sitä kokonaan ilman horkkuja, vai ainoastaan ilman kasvua ja insua?
Tähän mennessä oma ukko on kasvanut natuna ihan eri tahtia kuin ennen katkoa. Tosin pari päivää sitten etusivulla olleiden uutisten perusteella kasvaminen olisi jatkossa vaikeampaa...
RoMuLuu sanoi:Tuli nyt vielä toinen kysymys mieleen, kun peliin juuri päivittyi 22 viikko. Eli kun kirjauduin sisään, pystyin jälleen valitsemaan uudelleen treenini, lisäravinteeni jne. Mutta en ollut saanut VP:itä työstäni, eikä tuo menneen viikon kuvauskaan ollut päivittynyt, samoin mikään statseistani ei ollut päivittynyt. Eli päivittyykö peli useinkin tällätavalla "puolittain"? Niin ja onko mahdollista, että se "toinenkin puoli" pelistä vielä päivittymään, vai jääkö viikottaiset VP:ni saamatta?