Virtual bodybuilding game!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roit
  • Aloitettu Aloitettu
BCAA-valmisjuoma -40%
Hello everybody. Jo roinaforum ajoilta forumia lukeneena olen huomannut kuinka monet aikojensaatossa ovat kaipailleet kehonrakennus peliä. Nyt odotuksen voi lopettaa ja rekisteröidä oman meatheadin osoitteessa

http://www.virtualbodybuilder.com

Linkin takana nimi ja sähköposti ruutuun nii jeesaatte allekirjoittaneen juuri alkanutta uraa ja saatte kutsun oman email osotteeseenne (thänk jöö)

-roit

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Tomi sanoi:
Yeah. Siistiä! :kippis1: Kaunko tossa joutuu odottamaan aina päivän ja viikon vaihtumista?

Every Virtual week (day) you will receive a number of Virtual Points ...

Liittymissivulta.

Edit: Nyt vähän kokeilin, ja tuo vaikuttaa aika hauskalta näpertelypeliltä! :kippis1:

Jeh, nyt on virtuaaliboudari luotu. Alussa sai kokonaista kolme VP:tä, jotka käytin ravintoon, poseerauskoutsiin ja kuntosaliin. Työstä tippuu seitsemää VP:tä. Työ ei pahemmin dieettailua tue, mutta massakaudella lähdetään liikkeelle. Olkapäät ja rinta ovat murhennkryyneinä ja niihin panostan tänään vähän kovempaa. Ei kuitenkaan liikaa ettei(aika tyhmän treeni-schedulen takia) ylikuntoa pukkaa päälle.

Tästä lähtee. :worship:

Viimeksi muokattu:
Itsekkin lähdin peliin mukaan! Selkä oli ainoa jonka sain edes vähääkään kuntoon. Aineiden käytön alotan heti kun pointsit vaan riittää :D

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Loistava peli!!!

Kun ei oo noista doopinkeista paljoa kokemusta niin heittäkääpä että mistä kannattaisi lähteä liikkeelle, joku mikä toimisi suht varmasti hyvin - tästä se alkaa...

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tein sinne kanssa jonkun anoreksiapojan, muttei siitä taida lavalle olla koskaan... :itku:

Koskas toi päivä vaihtuu tossa? Eilen tein ukon jossain 20.00-21.00 välissä....Koska pääsen muuttaan uusia reenejä ja kuluttaan hurjat 7 virtuaali pojoo??

The Rock sanoi:
Koskas toi päivä vaihtuu tossa? Eilen tein ukon jossain 20.00-21.00 välissä....Koska pääsen muuttaan uusia reenejä ja kuluttaan hurjat 7 virtuaali pojoo??

Aamukymmeneltä Suomen aikaa, vissiin

News & Happenings

Your Week:
Microsoft OLE DB Provider for SQL Server error '80040e21'
The requested properties cannot be supported.
/default.asp, line 467

Sanoo joka kohtaan tälläsen jutun..? Mitäs mun pitää päivittää että saa hommat toimimaan..?

HaRaXz sanoi:
Sanoo joka kohtaan tälläsen jutun..? Mitäs mun pitää päivittää että saa hommat toimimaan..?
Taitaa olla vaan serverissä tai sql-tietokannassa jotain häikkää. Välillä tulee erroria, mutta kyllä se alkaa toimia, kun painaa refresh-nappia.

Nyt lähti mun virtuaali bodarille roippeet käyttöön...ja ikääkin on peräti hurjat 16 vuotta :D Huomenna ois eessä sit jo ekat kisat...viimeiseksi en aio jäädä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom