SUPERCARB 1kg -40%

Virtsankarkailu tietyissä liikkeissä

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
No ei! En heti rekisteröinyt että tämä on mimmien puolella.

Ja onhan Bullikin kertonut joskus kakkaavansa salilla :hyper:

Pientähän tämä on siihen verrattuna, ei ihan perus tena ladyt riittäisi vaan pitäisi ihan vanhusten vaippoihin siirtyä, jos suoli rupeaa käymään heikoksi... Tosin ymmärrän kyllä senkin, jos paska tulee housuun maksimeita tehdessä :D Onneksi oma suoli tyhjenee aina aamuisin ja krapulassa en käy salilla, niin ei ole sitä vaaraa että ihan tavaraa tulis housuun :D

Voin kertoo et varmaan 90% voimanostajamimmeistä käyttää sidettä tai pikkuhousunsuojaa kisoissa, koska kyykyssä ja vedossa kun ponnistaa, niin kyl ne paikat vaan falskaa. Siksi mäkin käyn joka noston välissä vessassa ja käytän phs. Treeneissäkin jos on kovia nostoja ni siinäkin ihan sama homma. Ei oo mitenkään poikkeavaa. Toki kantsii niitä lantionpohjanlihaksia treenata silti.

E: Multa saa fyssarin harjoitteet, jotka sain toiselta kisaajalta, jos jotakuta kiinnostaa.
Minua kiinnostaisi myös nämä, Laitatko mullekin? Kiitos :)

Tiedä oikein kumpaan tämä kuuluisi, ilostuttamisketjuun vai tähän, mutta laitetaan nyt tänne: tänään oli maksimikokeilut eikä lirahtanut lusikallistakaan. Vyö oli kyllä, mutta en kiristänyt sitä ollenkaan niin tiukalle kuin aiemmin. Ehkä aavistuksen paremmin sain paineetkin pidettyä kun ei ollut sellainen olo että vyö on niin kireällä että järki lähtee. Mutta hirmu vaikeahan siinä on keskittyä kokoamaan ne lantionpohjalihakset kun pitää koota niin kamalasti kaikkea muutakin yhtä aikaa :(

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Mulle neuvoi yksi PT kerran että ennen kyykkyjä yms pitäisi mennä selälleen maaten seinää vasten siihen kyykkyasentoon ja tehdä lantionpohjan ja syvien vatsalihasten aktivointia. Sitten vasta kyykkäämään. Mä en kyykkää kuin satunnaisesti joten en osaa sanoa auttaako vai ei. Nyt rupes kyllä pelottamaan tarttenko kohta tenat pöksyihin, kun hankin just vyön että saan SJMV:t tehtyä paremmin tän notkoselkäni kanssa, mutta ehkä siinä sitä painetta ei tuu samalla tavalla kuin kyykyissä. Jalkaprässiä tehdessä joutuu kyllä välillä vähän keskittymään ettei lirahda... :D

Voin kertoo et varmaan 90% voimanostajamimmeistä käyttää sidettä tai pikkuhousunsuojaa kisoissa, koska kyykyssä ja vedossa kun ponnistaa, niin kyl ne paikat vaan falskaa. Siksi mäkin käyn joka noston välissä vessassa ja käytän phs. Treeneissäkin jos on kovia nostoja ni siinäkin ihan sama homma. Ei oo mitenkään poikkeavaa. Toki kantsii niitä lantionpohjanlihaksia treenata silti.

E: Multa saa fyssarin harjoitteet, jotka sain toiselta kisaajalta, jos jotakuta kiinnostaa.
Oho... Siis näitä ohjeita. Kiitos.

Miehet vaan kattoo että onpa kovia mimmejä kun ne kyykkää kuset housussakin!

Oon aina ajatellu että mun kohdallani karkailu johtuisi heikoista lantiopohjan lihaksista jumpasta huolimatta, että teen sen vaan väärin. Ehkä kyse onkin tuosta lihasten ylikireydestä! Tottakai lihakset väsyy jos ne on kestojännityksessä koko ajan..

Suositut

Back
Ylös Bottom