Mopsy80
Hopeless Gage
No ei! En heti rekisteröinyt että tämä on mimmien puolella.Onko sillä jotain merkitystä? Naisten palstahan tämä on...
Ja onhan Bullikin kertonut joskus kakkaavansa salilla
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No ei! En heti rekisteröinyt että tämä on mimmien puolella.Onko sillä jotain merkitystä? Naisten palstahan tämä on...
No ei! En heti rekisteröinyt että tämä on mimmien puolella.
Ja onhan Bullikin kertonut joskus kakkaavansa salilla
Musta kyllä tuntuu, että sillon painetta suunnataan hintsusti väärään suuntaan... :DTosin ymmärrän kyllä senkin, jos paska tulee housuun maksimeita tehdessä :D
kun kuorma on niin vitun iso ettei meinaa jaksaa, niin jostainhan se paine karkaa..Musta kyllä tuntuu, että sillon painetta suunnataan hintsusti väärään suuntaan... :D
Minua kiinnostaisi myös nämä, Laitatko mullekin? KiitosVoin kertoo et varmaan 90% voimanostajamimmeistä käyttää sidettä tai pikkuhousunsuojaa kisoissa, koska kyykyssä ja vedossa kun ponnistaa, niin kyl ne paikat vaan falskaa. Siksi mäkin käyn joka noston välissä vessassa ja käytän phs. Treeneissäkin jos on kovia nostoja ni siinäkin ihan sama homma. Ei oo mitenkään poikkeavaa. Toki kantsii niitä lantionpohjanlihaksia treenata silti.
E: Multa saa fyssarin harjoitteet, jotka sain toiselta kisaajalta, jos jotakuta kiinnostaa.
Oho... Siis näitä ohjeita. Kiitos.Voin kertoo et varmaan 90% voimanostajamimmeistä käyttää sidettä tai pikkuhousunsuojaa kisoissa, koska kyykyssä ja vedossa kun ponnistaa, niin kyl ne paikat vaan falskaa. Siksi mäkin käyn joka noston välissä vessassa ja käytän phs. Treeneissäkin jos on kovia nostoja ni siinäkin ihan sama homma. Ei oo mitenkään poikkeavaa. Toki kantsii niitä lantionpohjanlihaksia treenata silti.
E: Multa saa fyssarin harjoitteet, jotka sain toiselta kisaajalta, jos jotakuta kiinnostaa.
Mulla nää nyt on, jos Katskille on ok niin voin sulle Joanna laittaa tulemaan.E: Multa saa fyssarin harjoitteet, jotka sain toiselta kisaajalta, jos jotakuta kiinnostaa.
Laita Joanna* meiliä niin laitan paluupostissa nuo Katskilta (kiitos!) saamani ohjeet. Mun säpo on mgracilis204@gmail.comMinäkin voisin vilkaista näitä ohjeita. Kiitos.