Viron kisat / Keskustelua kisaväreistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ahmad
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
:david: Jostain syystä Virossa sai kilpailla Dream Taneilla, onko eri säännöt??

Ei muiden maiden kisoissa ole kielletty esim. Dream Tanin käyttöä. Noissa itäblokin kisoissahan about jokainen kilpailija käyttää Dream Tania koska Pro Tanin käyttö tulisi paljon kalliimmaksi (ja on huomattavan epäkäytännöllistä). Kaverit saattavat olla vielä 20-30 minuuttia ennen kisaa vitivalkoisia mutta sitten Dream Tan soi ja ukot ovat lavalla aivan tummia.

Esimerkiksi tässä hyvä esimerkki siitä, miten ex-itäblokin kisoissa kaverit laittavat värit pintaan vasta juuri ennen kisaa:

main.php

http://gallery.fitness.ee/main.php?g2_itemId=111015

Entäs tietääkö joku, miten on ammattilaiskisoissa? Kun vertaa esim. MM-kisoihin niin ammatilaisten ihonväri näyttää paljon luonnollisemmalta - niissä MM-kisoissa, joita olen nähnyt niin kilpailijat näyttää enemmän avaruusolioilta (dream tanin ansioista?).
Meinaan siis että onko amatööreillä ja ammattilaisilla eri käsitys siitä, miten lihakset näyttää hyvältä vai?

Muuten käytetäänkö tuota Jan Tania hirveesti ja kuinka se eroo esim. Dream Tanista? Saako muuten tuota Jan Tania käyttää Suomessa?

Muuten käytetäänkö tuota Jan Tania hirveesti ja kuinka se eroo esim. Dream Tanista? Saako muuten tuota Jan Tania käyttää Suomessa?

Jan Tana on nainen joka hoitaa tuota väribisnestä jenkkilän suunnassa. Hänellä on oma värisarjansa josta saa lisätietoja hänen nettisivuiltaan http://www.jantana.com/

Kilpailijoille tuo d.tan on mun mielestä mielekkäämpää ku ei tarvii läträtä värien kanssa montaa päivää aikaisemmin tai käydä solkussa. Lavalla pro tai dream näyttää aika samalta paitsi dream on hiukan tummempi

Mun silmään dream tan syö erottuvuutta niin perkeleesti. Hyvin huomaa, ku kattelee vaikkapa Sune Larsenia. Äijä ku vetää värin päälle, niin etenkin takareidet/pohkeet näyttää niin pirun sileiltä.

Varmaan tarkoitatte nimenomaan Jan Tanalta tuota on stage väriä? Mitään suoraa kieltoa tuosta väristä ei ole, eikös sitä jo joku kokeillut tämän vuoden SM ssä? Väri on kiellettyä, jos se on ominaisuuksiltaan(sottaavaa jne) samanlaista kuin dream tan..

Mun silmään dream tan syö erottuvuutta niin perkeleesti. Hyvin huomaa, ku kattelee vaikkapa Sune Larsenia. Äijä ku vetää värin päälle, niin etenkin takareidet/pohkeet näyttää niin pirun sileiltä.
Tuo kyllä johtuu tasan tarkkaan siitä, että Larsen on aina takareisistä ja pohkeista muuta kroppaa löysempi.

Esimerkiksi tässä on joka ukolla Dream Tanit päällä, ja lihas kyllä erottuu koska kaverit ovat oikeasti kireässä kunnossa:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Juu, siinä olet kyllä oikeassa, että ne Sunen takajalat ja pohkeet on muutenkin surkeat. Mutta kyllä se dream tan edelleen mun silmään syö erottuvuutta.

Tosin riippuu edelleen siitä, vetääkö kokonaan dream tanilla vai pohjaako ensin jollain muulla. Esim PA Andersson heitti viime vuoden luciassa miksaten.

.. Mä kun luulin, että kuvasta nuo kaks otti värit Luke Raylta, eli nimenomaan niillä oli päällä Jan Tana onstaget. Mutta ilmeisesti käsitin väärin...
wacko.gif
Sähän se meistä paikan päällä olit..
big_grin.gif

Tosin riippuu edelleen siitä, vetääkö kokonaan dream tanilla vai pohjaako ensin jollain muulla. Esim PA Andersson heitti viime vuoden luciassa miksaten.
Parhaan tuloksenhan Dream Tanilla saa nimenomaan jos pohjalla on esim. pari kerrosta Pro Tania, koska tällöin Dream Tania ei tarvitse laittaa mitään kahden sentin kerrosta vaan pienikin määrä riittää. Itselläni oli PM-kisoissa muistaakseni 3 kerrosta Pro Tania alla (verrattuna esim. Lahden 15 kerrokseen ennen alkukilpailua!), ja ennen kisaa heitettiin vielä kevyt kerros Dream Tan ykköstä. Vielä paremman värin saa ilmeisesti tekemällä saman tempun Dream Tan kakkosella, esim. tämä väri on saatu aikaan nimenomaan Pro Tan + Dream Tan # 2 -yhdistelmällä:

layne41_greatlake9.jpg
.. Mä kun luulin, että kuvasta nuo kaks otti värit Luke Raylta, eli nimenomaan niillä oli päällä Jan Tana onstaget. Mutta ilmeisesti käsitin väärin...
wacko.gif
Sähän se meistä paikan päällä olit..
big_grin.gif
Hmmm, itse asiassa en ole varma käyttivätkö kaverit nimenomaan Dream Tania, olivat vain ennen kisaa vielä melko vaaleita ja lavalla sitten aivan täydet värit päällä. Lisäksi Younesille näin mielestäni laitettavan nimenomaan Dream Tania puolisen tuntia ennen kisaa (olen saattanut nähdä väärinkin), ja tuo Stiven Schmidtin väri on aivan selkeä Dream Tan # 1.

Parhaan tuloksenhan Dream Tanilla saa nimenomaan jos pohjalla on esim. pari kerrosta Pro Tania, koska tällöin Dream Tania ei tarvitse laittaa mitään kahden sentin kerrosta vaan pienikin määrä riittää. Itselläni oli PM-kisoissa muistaakseni 3 kerrosta Pro Tania alla (verrattuna esim. Lahden 15 kerrokseen ennen alkukilpailua!), ja ennen kisaa heitettiin vielä kevyt kerros Dream Tan ykköstä. Vielä paremman värin saa ilmeisesti tekemällä saman tempun Dream Tan kakkosella, esim. tämä väri on saatu aikaan nimenomaan Pro Tan + Dream Tan # 2 -yhdistelmällä:

layne41_greatlake9.jpg
Hmmm, itse asiassa en ole varma käyttivätkö kaverit nimenomaan Dream Tania, olivat vain ennen kisaa vielä melko vaaleita ja lavalla sitten aivan täydet värit päällä. Lisäksi Younesille näin mielestäni laitettavan nimenomaan Dream Tania puolisen tuntia ennen kisaa (olen saattanut nähdä väärinkin), ja tuo Stiven Schmidtin väri on aivan selkeä Dream Tan # 1.

Toi on kyllä pirun hyvän näköinen väri tohon pitäisi pyrkiä. Kyllä se D.tan syö varmaan erottuvuutta jos laittaa liikaa. Suomessakin voisi olla toi D.tan+ pro tan sallittua koska SM kisoissa oli aika 50/50 värit joko huonot tai hyvät:eek:

Jep, tolla tanskalaisella kyllä on dream tani... Voihan olla, että Younesilla&kumppaneilla on justiin sitten combo jantana+dream tan.
Mutta alkuperäiseen aiheeseen, niin ilmeisesti toi Jan tana on ihan käypä peli. Dream tan luonnollisesti syö erottuvuutta, jos lätkii pelkästään sitä, mutta pohjustaen vaikka protanilla/jan tanalla, tulee ihan oiva lopputulos. En näe tosin yhtään mitään syytä, miksi se pitäs Suomessa sallia, hyvin pärjää ilmankin.:thumbs:

Yksi kokeilemisen arvoinen väri on tuo Tammy Piesin markkinoima väri... Faidra vois kertoa siitä enemmän, jos kerkiee.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom