Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muuten käytetäänkö tuota Jan Tania hirveesti ja kuinka se eroo esim. Dream Tanista? Saako muuten tuota Jan Tania käyttää Suomessa?
Lavalla pro tai dream näyttää aika samalta paitsi dream on hiukan tummempi
Tuo kyllä johtuu tasan tarkkaan siitä, että Larsen on aina takareisistä ja pohkeista muuta kroppaa löysempi.Mun silmään dream tan syö erottuvuutta niin perkeleesti. Hyvin huomaa, ku kattelee vaikkapa Sune Larsenia. Äijä ku vetää värin päälle, niin etenkin takareidet/pohkeet näyttää niin pirun sileiltä.
Parhaan tuloksenhan Dream Tanilla saa nimenomaan jos pohjalla on esim. pari kerrosta Pro Tania, koska tällöin Dream Tania ei tarvitse laittaa mitään kahden sentin kerrosta vaan pienikin määrä riittää. Itselläni oli PM-kisoissa muistaakseni 3 kerrosta Pro Tania alla (verrattuna esim. Lahden 15 kerrokseen ennen alkukilpailua!), ja ennen kisaa heitettiin vielä kevyt kerros Dream Tan ykköstä. Vielä paremman värin saa ilmeisesti tekemällä saman tempun Dream Tan kakkosella, esim. tämä väri on saatu aikaan nimenomaan Pro Tan + Dream Tan # 2 -yhdistelmällä:Tosin riippuu edelleen siitä, vetääkö kokonaan dream tanilla vai pohjaako ensin jollain muulla. Esim PA Andersson heitti viime vuoden luciassa miksaten.
Hmmm, itse asiassa en ole varma käyttivätkö kaverit nimenomaan Dream Tania, olivat vain ennen kisaa vielä melko vaaleita ja lavalla sitten aivan täydet värit päällä. Lisäksi Younesille näin mielestäni laitettavan nimenomaan Dream Tania puolisen tuntia ennen kisaa (olen saattanut nähdä väärinkin), ja tuo Stiven Schmidtin väri on aivan selkeä Dream Tan # 1... Mä kun luulin, että kuvasta nuo kaks otti värit Luke Raylta, eli nimenomaan niillä oli päällä Jan Tana onstaget. Mutta ilmeisesti käsitin väärin...Sähän se meistä paikan päällä olit..
Parhaan tuloksenhan Dream Tanilla saa nimenomaan jos pohjalla on esim. pari kerrosta Pro Tania, koska tällöin Dream Tania ei tarvitse laittaa mitään kahden sentin kerrosta vaan pienikin määrä riittää. Itselläni oli PM-kisoissa muistaakseni 3 kerrosta Pro Tania alla (verrattuna esim. Lahden 15 kerrokseen ennen alkukilpailua!), ja ennen kisaa heitettiin vielä kevyt kerros Dream Tan ykköstä. Vielä paremman värin saa ilmeisesti tekemällä saman tempun Dream Tan kakkosella, esim. tämä väri on saatu aikaan nimenomaan Pro Tan + Dream Tan # 2 -yhdistelmällä:
Hmmm, itse asiassa en ole varma käyttivätkö kaverit nimenomaan Dream Tania, olivat vain ennen kisaa vielä melko vaaleita ja lavalla sitten aivan täydet värit päällä. Lisäksi Younesille näin mielestäni laitettavan nimenomaan Dream Tania puolisen tuntia ennen kisaa (olen saattanut nähdä väärinkin), ja tuo Stiven Schmidtin väri on aivan selkeä Dream Tan # 1.
Hmmm, itse asiassa en ole varma käyttivätkö kaverit nimenomaan Dream Tania, olivat vain ennen kisaa vielä melko vaaleita ja lavalla sitten aivan täydet värit päällä. Lisäksi Younesille näin mielestäni laitettavan nimenomaan Dream Tania puolisen tuntia ennen kisaa (olen saattanut nähdä väärinkin), ja tuo Stiven Schmidtin väri on aivan selkeä Dream Tan # 1.