Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Numero on Tallinnalaisen bordellin tilausnumero @_@
Marchi oli siis viron laivalla ja tapasi jonkun muijan. Muija antoi numeron ja Marchi arpoo, soittaisko vai ei:D
Soita Viron numeropalveluun ja kysy sieltä!
http://www.vironnumeropalvelu.com/services.html
Marchi oli siis viron laivalla ja tapasi jonkun muijan. Muija antoi numeron ja Marchi arpoo, soittaisko vai ei:D
[/url]
Sä luet mua kun avointa kirjaa :/
Tosin bongasin ton ihan Suomen maalta ja tuli ite juttelee... Salee pakko olla maksullinen :D Katto baarin tylsimmän ja rikkaimman näkösen luuserin ja vinkkaili silmää parin euron toivossa.
Toimii.
Panisin.
No sitten vaan otat ja soitat siihen numeroon! Tai laitat tekstarin niin sittenhän se selviää, että onko lankapuhelin vai mikä mööpeli!
Tekstari laitettu ja ei vastausta. Jos se on lankapuhelin, niin tytön ollessa nyt Suomessa siihen todennäköisesti vastaa joku erittäin mustasukkainen miesystävä tai sen äiti. Molempi pahempi.
Sinnehän mä soitin... Valitettavasti tyttö oli jo nukkumassa... Mut tänää paremmalla ajalla uudestaan ;)
Sinnehän mä soitin... Valitettavasti tyttö oli jo nukkumassa... Mut tänää paremmalla ajalla uudestaan ;)
Ja kaikkia kiinnostaa sun virolainen tyttös :joulu7: